Pe de altă parte, Lan SiZhui și ceilalți discipoli nu au găsit nimic în zona mormintelor antice și au mers mai departe să caute indicii în Templul Zeiței.
În Muntele Dafan, în afară de mormintele strămoșilor picioarelor lui Buddha, exista și Templul Zeiței. Ființa de idolatrie nu era nici Buddha, nici GuanYin, ci statuia unei "zeițe dansatoare".
*GuanYin - aceasta este cea mai cunoscută zeiță din religia tradițională a Chinei. Ea provine de la un bărbat Bodhisattva din budism - când religia a fost trecută pe Drumul de Mătase, ea a sfârșit cumva să devină o zeiță feminină.*
În urmă cu câteva sute de ani, un vânător din picioarele lui Buddha s-a aventurat în munți și a găsit o piatră extraordinară într-o peșteră. Avea în jur de trei metri înălțime, formată natural și în mod ciudat, arăta ca un om, cu patru membre făcând o poză dansantă. Un lucru mai ciudat a fost faptul că trăsăturile umane puteau fi văzute vag pe statuie, părând a fi cea a unei doamne zâmbitoare.
Oamenii din picioarele lui Buddha au fost uimiți și au crezut că este o piatră magică formată prin adunarea energiei Cerului și a Pământului, alcătuind o serie de legende despre aceasta. Unii au spus povestea unui nemuritor care s-a îndrăgostit de Zeița celor Nouă Ceruri și a sculptat o statuie de piatră după aspectul zeiței pentru a transmite greutățile de a fi îndrăgostit. După ce a descoperit acest lucru, zeița a fost furioasă, așa că statuia neterminată a trebuit să fie lăsată în pace. Alții au spus povestea împăratului Jade și a fiicei sale iubite care a murit tânără. Dorul împăratului de fiica sa s-a transformat, probabil, în această statuie.
*Zeița celor nouă ceruri - aceasta este zeița războiului, a sexualității și a longevității*
*Împăratul Jade - el este monarhul tuturor zeităților din cer, din religia Daoistă sau doar din folclorul chinez în general.*
Oricum, au existat tot felul de mituri, capabile să facă pe oricine să creadă. În cele din urmă, orășenii înșiși au început să creadă și în aceste legende care ieșeau din gura lor. Prin urmare, cineva a transformat peștera de piatră într-un templu, iar platforma de piatră într-un scaun sfânt. Statuia a fost numită "Zeița dansatoare" și au fost închinători pe tot parcursul anului.
Interiorul peșterii era spațios, similar dimensiunii unui templu erjin, cu statuia zeiței așezată în centru. La prima vedere, părea într-adevăr un om - talia femeii ar putea fi chiar considerată nelegiuită și grațioasă. Cu toate acestea, după ce arunci o privire mai atentă asupra ei, ar părea mai dură. Astfel, o statuie formată în mod natural, fiind atât de asemănătoare cu un om, a fost suficientă pentru a face ca majoritatea oamenilor să se sperie.
*Templu erjin - acesta este un tip de templu care este de obicei așezat în munți sau păduri îndepărtate, cu călugări care locuiesc în el și puțini vizitatori. Datorită naturii sale, templele erjin au de obicei dimensiuni destul de mari.*
Lan JingYi ridică și coborî busola răului, dar indicatorul său încă nu se mișca. Un strat gros de cenușă de tămâie acoperea masa pentru ofrande și lumânări dezordonate se întindeau pe acolo. Un miros dulce grețos venea din farfuriile pentru păstrarea fructelor. Majoritatea oamenilor din secta GusuLan aveau un anumit grad minor de misofobie. Vântură aerul din fața nasului și spuse: "Localnicii au spus că este destul de eficient să te rogi la Templul Zeiței, dar cum poate fi atât de ruinat? Cel puțin ar trebui să vină și să curețe o singură dată."
Lan SiZhui a spus: "Au fost deja șapte oameni care și-au pierdut sufletul. Toată lumea spune că fulgerul a lăsat afară o creatură feroce din mormintele antice ale picioarelor lui Buddha, așadar cineva ar îndrăzni să vină pe munte? La templu nu există nicio prezență și, în mod firesc, nu este nimeni care să curețe locul."
CITEȘTI
Mo Dao Zu Shi novel //română//
ActionTitlu alternativ: The grandmaster of demonic cultivation . Autorul nuvelei: Mo Xiang Tong Xiu . Traducerea în română e realizată de mine. . Traduc din engleză de pe site-ul https://exiledrebelsscanlations.com/ . Accept critică. . În calitate de mare...