Rouă - partea 3.1

151 20 0
                                    

Într-o zi, liderul Clanului Yueyang a ieșit la o vânătoare de noapte cu câțiva membri ai familiei timp de aproximativ jumătate de lună. În miez de noapte, fără niciun avertisment, au primit veștile proaste și s-au grăbit imediat înapoi. După doliu, ei au aflat numai că cineva le-a distrus în mod intenționat tabloul protector și a lăsat un grup de spirite rele puternice înăuntru. În afară de asta, nu știau nimic.

În cele mai multe cazuri, doar puțini oameni știau despre tragediile care s-au întâmplat în clanurile mai mici, dar circumstanțele de atunci erau diferite. Campania Țintește Soarele s-a încheiat cu mult timp în urmă, în timp ce asediul de pe Dealul Luanzang tocmai s-a încheiat. La suprafață, situația părea destul de stabilă. Odată cu dezvăluirea bruscă a acestui eveniment, întreaga lume a cultivării s-a umflat de discuții, unii chiar exagerand că a fost răzbunarea patriarhului YiLing reînviat, Wei WuXian. Cu toate acestea, nu a existat nicio dovadă, așa că fusese imposibil de găsit criminalul. Desigur, Xiao XingChen nu a stat deoparte făcând nimic. S-a oferit voluntar să fie responsabil pentru această problemă și să afle adevărul pentru Chang Ping. După o lună, criminalul a fost descoperit în cele din urmă.

Numele criminalului era Xue Yang.

Xue Yang era chiar mai tânăr decât Xiao XingChen, nimic mai mult decât un simplu băiat. În ciuda acestui fapt, el nu a renunțat definitiv la cruzimea sa doar pentru că era tânăr. Încă de la vârsta de cincisprezece ani, a fost un delincvent în zona Kuizhou, cunoscut de departe pentru zâmbetul său radiant, mijloacele inumane și personalitatea fără milă. Expresiile fiecăruia se schimbau ori de câte ori era amintit într-o conversație. Când era un copil care locuia pe străzi, s-a spus că a dezvoltat o ură care a durat ani întregi față de tatăl lui Chang Ping. A comis această crimă pentru răzbunare și din alte motive.

După ce Xiao XingChen a aflat adevărul, el a trecut prin trei provincii, iar Xue Yang era încă fericit să pornească lupte cu alte persoane. Profitând de Conferința de Discuție care se întâmpla la Turnul Jinling din reședința Sectei LanlingJin, când sectele cele mai proeminente s-au întâlnit și au discutat despre metodele de cultivare, Xiao XingChen l-a adus, a explicat situația și a solicitat pedepse severe.

Cu lista sa simplă de dovezi, cele mai multe secte nu au avut obiecții, cu excepția uneia - secta LanlingJin.

Wei WuXian, "Obiectând într-o astfel de situație ar fi să se plaseze împotriva întregii lumi. S-ar putea ca Xue Yang să fie favorit al lui Jin GuangShan?"

Lan WangJi, "Un discipol invitat"

Wei WuXian, "A fost un discipol străin? În acel moment, secta LanlingJin era deja una dintre cele mai importante secte, nu? De ce ar fi invitat un delincvent să fie discipol oaspete?"

Lan WangJi, "Aceasta este a doua conexiune."

Se uită în ochii lui Wei WuXian, "Din cauza Sigiliului Tigrului Stygian ."

*sigiliul tigrului este un sigiliu în formă de tigru, folosit în mod tradițional la comanda trupelor, cu o jumătate în mâinile împăratului și cealaltă în cele ale generalului. Numai atunci când sunt puse laolaltă, comandantul general poate comanda trupelor*

Inima lui Wei WuXian a sărit imediat peste o bătaie.

Fraza cu siguranță nu era străină pentru el. Dimpotrivă, nimeni nu era mai familiar cu acele trei cuvinte decât el.

Dintre toate armele spirituale pe care le-a creat când era încă în viață, aceasta era cea mai înfricoșătoare și cea mai faimoasă.

Când Wei WuXian a creat-o pentru prima dată, nu s-a gândit prea mult la asta. Controlând singur cadavrele și spiritele, desigur că se obosea ocazional. Amintindu-și o bucată rară de minereu de fier pe care s-a întâmplat să o fi văzut în stomacul unei fiare, a folosit-o pentru a crea Sigiliul Tigrului.

Mo Dao Zu Shi novel //română//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum