Aroganță - partea 5

242 32 18
                                    

Capul lui Wen Ning era ușor coborât și brațele atârnate, de parcă ar fi fost o marionetă care aștepta ordinele stăpânului său.

Fața lui era palidă și delicată și putea fi considerată frumoasă într-un mod melancolic. Cu toate acestea, nu erau pupile în ochii lui, ci doar un nor plat de alb, împreună cu o serie de linii negre, crăpate, care urcau pe față de pe gât, astfel încât melancolia s-a transformat într-o jale înspăimântătoare. Tivul inferior și mânecile hainei erau zdrențuite și sfâșiate, arătând o pereche de încheieturi care aveau aceeași nuanță cenușie ca fața lui, cu cătușe negre și lanțuri atât la încheieturi cât și la glezne. Sunetul a fost produs când acesta trăgea lanțurile de fier pe pământ. Dacă ar înceta să se miște, totul ar fi din nou tăcut.

Nu a fost greu de ghicit de ce toți cultivatorii au fost speriați de le-a dat duhul. Nici Wei WuXian nu era mai calm decât oricare dintre ei. De fapt, furtuna din pieptul lui deja se ridicase peste vârful capului.

Nu din cauza faptului că Wen Ning nu ar trebui să fie aici, ci din cauza faptului că Wen Ning nu ar trebui să fie deloc în această lume. El a fost transformat în cenușă chiar înainte de asediul de pe dealul Luanzang.

Auzindu-i pe ceilalți numindu-l pe Wen Ning, lama lui Jin Ling, care inițial arăta spre direcția zeiței consumatoare de suflete, nu putea decât să se îndrepte spre o altă direcție. Văzând că era distras, zeița consumatoare de suflete și-a întins cu bucurie brațul și l-a ridicat.

Când Wei WuXian a văzut-o cu gura deschisă apropiindu-se de Jin Ling, nu a avut timp să fie surprins. Ridică flautul din lemn, mâinile tremurând ușor și, prin urmare, notele pe care le cânta tremurau și ele. În afară de acest lucru, flautul a fost rău lucrat, astfel încât sunetul produs ar putea fi descris ca aspru și neplăcut pentru ureche. Cu două note, Wen Ning a început să se miște.

Într-o clipită, se deplasase deja în fața zeiței consumatoare de suflete. Wen Ning și-a folosit palma și i-a dat o lovitură. Gâtul zeiței consumatoare de suflete a crăpat și, deși trupul ei nu s-a mișcat, capul i s-a răsucit din cauza forței. Se întoarse în direcția în care era inițial spatele, dar continuă să zâmbească. Wen Ning i-a dat o altă lovitură, iar mâna dreaptă a zeiței consumatoare de suflete, care îl ținea pe Jin Ling, a fost tăiată perfect.

Ea înclină capul pentru a privi încheietura care se desprinse brusc. În loc să-și întoarcă capul spre direcția corectă, întregul ei corp s-a întors, astfel încât se afla în fața lui Wen Ning și cu fața și cu spatele. Wei WuXian nu a îndrăznit să se relaxeze. Respiră adânc și îi porunci lui Wen Ning să se lupte. Cu toate acestea, nu trecuse mult timp, și a devenit și mai șocat.

Cadavrele de nivel scăzut nu puteau să gândească pe cont propriu și aveau nevoie de ordinele sale pentru a le conduce. Cadavrele feroce, pe de altă parte, erau de obicei delirante sau inconștiente. Cu toate acestea, cazul lui Wen Ning a fost diferit - a fost creat de Wei WuXian, ceea ce însemna că ar putea fi numit cu ușurință cel mai puternic cadavru feroce din lumea actuală. Era singurul care era capabil de gândire. În afară de a nu se teme de răni, de foc, de frig, de otravă și de orice se temeau oamenii vii, el era la fel ca unul.

Cu toate acestea, în acel moment, Wen Ning era clar inconștient!

El a fost șocat și îndoielnic în timp ce câteva sunete de alarmă au tresărit în mulțime. Folosindu-și atât brațele cât și picioarele, Wen Ning a consolidat zeița consumatoare de suflete pe pământ. El a ridicat o stâncă care se afla pe o parte, mai înaltă decât înălțimea oamenilor și a ridicat-o deasupra zeiței consumatoare de suflete. A început să o lovească cu ea cu mare forță. Fiecare lovitură a sunat la fel de tare ca tunetul, continuând până când trupul de piatră al zeiței consumatoare de suflete a fost distrus în bucăți!

Mo Dao Zu Shi novel //română//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum