Rouă - partea 4

236 22 19
                                    

După ce l-a chemat pe Wen Ning, starea de spirit a lui Wei WuXian a fost oarecum confuzie, așa că i-a fost greu să fie permanent în alertă. Și, dacă Lan WangJi nu dorea ca cineva să-i observe sosirea, ar putea face acest lucru fără nicio dificultate. Astfel, în timp ce se întoarse și văzu chipul și mai rece sub lumina lunii, inima lui sări peste o bătaie.

Nu știa de cât timp era Lan WangJi acolo sau dacă a văzut și a auzit ceea ce făcea. Dacă Lan WangJi nu ar fi fost niciodată beat de la început și l-ar fi urmat până acolo, situația ar fi fost și mai penibilă, mai ales că el nu a spus nimic în fața lui Lan WangJi și s-a strecurat să-l cheme pe Wen Ning după ce Lan WangJi a adormit.

Lan WangJi și-a încrucișat brațele în fața lui ținându-l pe Bichen în ele. Expresia lui era deosebit de rigidă. Wei WuXian nu-l mai văzuse niciodată cu o expresie atât de evident nemulțumită pe față. El a considerat că trebuie să vorbească mai întâi și să explice situația pentru a ușura atmosfera, "Ahem, HanGuang-Jun"

Lan WangJi nu a răspuns.

În fața lui Wen Ning, Wei WuXian se uită la Lan WangJi. Și-a atins bărbia și, din anumite motive, s-a simțit vinovat în mod excepțional.

Lan WangJi a lăsat în cele din urmă mâinile care îl țineau pe Bichen și a mers câțiva pași înainte. Văzând că s-a îndreptat spre Wen Ning cu o sabie în mână, Wei WuXian a crezut că îl va ucide pe Wen Ning, O, nu. Nu-mi spune că Lan Zhan s-a prefăcut într-adevăr că este beat, astfel încât să-l poată ucide pe Wen Ning după ce l-am chemat. Desigur. De fapt, nimeni nu se îmbată după doar o cupă.

El a izbucnit: "HanGuang-Jun, ascultă-mă ..."

Cu un puternic "smack", Lan WangJi l-a lovit pe Wen Ning.

Deși a sunat destul de puternic, de fapt nu a adus pagube. Wen Ning doar a făcut câțiva pași înapoi după lovitură. S-a clătinat un pic și și-a recăpătat echilibrul, stând din nou drept fără nicio expresie.

Wen Ning nu era la fel de ușor de enervat ca  în trecut, dar temperamentul său nu era prea bun. În timpul nopții la Muntele Dafan, nimeni nu a putut să pună o sabie pe el înainte de a fi doborât toată lumea - chiar a ținut pe cineva de gât. Dacă Wei WuXian nu l-ar fi oprit, ar fi sugrumat pe fiecare dintre cei aflați la fața locului. Cu toate acestea, deși Lan WangJi l-a lovit o dată, capul era încă coborât, arătând ca și cum nu ar îndrăzni să reziste. Wei WuXian a crezut că acest lucru este un pic ciudat, dar cu toate acestea s-a simțit ușurat. Dacă Wen Ning ar întoarce greva și cei doi ar începe să lupte, ar fi și mai greu să intervină.

De parcă ar crede că un singur gol nu este suficient pentru a-și exprima furia, Lan WangJi la împins pe Wen Ning la aproximativ 30 metri distanță.

El i-a vorbit lui Wen Ning cu o voce enervată: "Pleacă"

Wei WuXian a observat în sfârșit că ceva nu era în regulă.

Atât lovitura, cât și împingerea, atât discursul, cât și acțiunile sale erau neobișnuit de ... copilărești.

După ce l-a împins pe Wen Ning astfel încât să fie suficient de departe, Lan WangJi părea de parcă ar fi fost în sfârșit mulțumit. Se întoarse și se îndreptă spre Wei WuXian.

Wei WuXian îl privi analizându-l.

Nu era nimic în neregulă cu chipul și expresia lui Lan WangJi .. Era chiar mai serios, corect, impecabil decât de obicei. Fața lui nu era înroșită, respirația nu era scurtă. Se plimba încontinuu cu încredere. Se părea că el era încă cultivatorul calm, neprihănit, HanGuang-Jun.

Mo Dao Zu Shi novel //română//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum