De această dată, pentru toată noaptea, Wei WuXian nu și-a închis pleoapele nici măcar o dată. Cu ochii deschiși, a reușit să stea până a doua dimineață. După ce a simțit că i-a trecut amorțeala și că membrele sale puteau să se miște din nou, și-a scos calm cămașa pe sub pătură și a aruncat-o sub pat.
Apoi, a scos cureaua de pe Lan WangJi și a reușit să-i desfacă cămașa pe jumătate. Inițial a vrut să-i scoată complet tricoul, dar după ce a văzut cicatricea de sub gulerul lui Lan WangJi, Wei WuXian a făcut o pauză de o clipă și s-a oprit. Amintindu-și, de asemenea, cicatricile biciului Disciplinei de pe spate, știa că nu ar trebui să meargă mai departe și voia să tragă din nou hainele pe Lan WangJi. Din cauza întârzierii, Lan WangJi părea de parcă ar fi simțit frig. Mișcându-se ușor, deschise ochii cu o încruntare pe față.
De îndată ce i s-au deschis ochii, a căzut din pat.
Nu a fost tocmai vina elegantului HanGuang-Jun că nu a fost deloc elegant după șoc. Orice bărbat care s-ar fi trezit cu o mahmureală în dimineața următoare, ar fi văzut un alt bărbat întins lângă el, care nu purta nimic și că propria cămașă era doar pe jumătate, și a descoperit că amândoi erau lipiți unul de altul în același pat, nu ar fi acordat atenție la eleganță.
Wei WuXian și-a acoperit parțial pieptul cu pătura, lăsându-și doar umerii netezi afară. Lan WangJi, "Tu ..."
Wei WuXian a tors, "Hmm?"
((((Ps:nush cei asta da acolo era "wei wuxian purred deeeeci.... DA))))Lan WangJi, "Aseară, eu ..."
Wei WuXian a făcut cu ochiul stâng la Lan WangJi și a zâmbit misterios, sprijinindu-și bărbia pe o mână: "Ai fost atât de îndrăzneț aseară, Han GuangJun."
"..."
Wei WuXian,"Tu chiar nu-ți amintești nimic din lucrurile care s-au întâmplat aseară?"
Se părea că Lan WangJi chiar nu-și amintea. Fața lui era deja la fel de palidă ca zăpada.
Era noroc că nu-și amintea. Altfel, dacă Lan WangJi încă își amintea că s-a strecurat afară pentru a-l chema pe Wen Ning în timpul nopții și ar întreba despre asta, nici minciuna, nici adevărul nu vor îmbunătăți situația.
Cu atâtea cazuri în care nu reușeau să-l tachineze pe Lan WangJi ,ridicând o piatră doar pentru a-i cădea pe propriile picioare, Wei WuXian a găsit în cele din urmă unele dintre abilitățile sale din trecut. Deși a vrut să-și continue urmărirea de succes, Wei WuXian a vrut totuși să-l atragă pe Lan WangJi să bea din nou în viitor, așa că probabil nu ar trebui să meargă atât de departe încât să-l cicatrice pe viață, altfel Lan WangJi va fi prudent data viitoare. Wei WuXian a ridicat plapuma și i-a arătat pantalonii și cizmele pe care încă le mai avea: "Ce bărbat! HanGuang-Jun, a fost doar o glumă. Tocmai ne-am scos hainele. Fecioria ta încă este. Nu ai fost pătat. Nu-ți face griji."
Lan WangJi era încă înghețat la fața locului și nu răspunse. Un sunet zgomotos a venit din centrul camerei.
Sunetul era destul de familiar - era deja a doua oară când îl auzeau. Pungiile Qiankun care se aflau pe masă deveneau din nou neliniștite, aruncând cupa și ceainice pe pământ. De data aceasta, cu cele trei părți ale corpului împreună, a fost și mai sălbatic. Noaptea trecută, unul dintre ei era beat fără speranță, în timp ce celălalt era chinuit și neputincios, așa că desigur au uitat de tot duetul. Wei WuXian era îngrijorat de faptul că Lan WangJi a fost șocat excesiv și l-ar fi împins accidental pe pat din impuls. S-a grăbit: "Afaceri serioase. Vino Vino. Să facem afaceri serioase mai întâi."
Își înfășură o haină în jurul lui, sări de pe pat și întinse o mână spre Lan WangJi, care tocmai se ridicase în picioare. Voia să-l ajute, dar părea aproape ca și cum ar fi vrut să-i smulgă hainele. Lan WangJi încă nu trecuse peste șoc și făcu un pas înapoi, doar pentru a se opri din cauza a ceva de sub picior. Privind în jos, era Bichen, care zăcea pe pământ încă de aseară.
CITEȘTI
Mo Dao Zu Shi novel //română//
ActionTitlu alternativ: The grandmaster of demonic cultivation . Autorul nuvelei: Mo Xiang Tong Xiu . Traducerea în română e realizată de mine. . Traduc din engleză de pe site-ul https://exiledrebelsscanlations.com/ . Accept critică. . În calitate de mare...