În acel moment, inconștientul Jin Ling s-a ridicat brusc.
În fața celor doi, se ridică stângaci cu ochii închiși. Wei WuXian a vrut să vadă ce va face, așa că nu a făcut nimic, în timp ce Jin Ling se plimba încet în jurul său, făcu un pas și se duse înapoi în peretele în care stătuse în urmă cu puțin timp. Și-a așezat brațele pe lângă corp. Chiar și poziția era aceeași ca mai înainte.
Wei WuXian l-a smuls din zid din nou, simțind că situația era atât hilară, cât și ciudată. În timp ce era pe punctul de a-i spune lui Lan WangJi că cel mai bine era să nu stea aici mult timp, el tremură dintr-o dată de spaimă, auzind câteva lătrări care veneau de departe. Încă de când au intrat, câinele spiritual cu părul negru s-a comportat bine, agitându-și coada stând înaintea intrării. Îi aștepta să-i readucă stăpânul într-un mod neliniștit, dar patetic, fără să mai latre. Cu toate acestea, chiar acum, lătratul lui era mai aprig ca niciodată.
Lan WangJi a vorbit: "Ceva nu este în regulă în afara castelului."
Când a întins mâna să-l ajute pe Jin Ling, Wei WuXian l-a lovit și l-a pus pe Jin Ling pe spate, "Hai să vedem!"
Cei doi s-au întors repede la fel cum au venit. Aplecându-se pentru a ieși, au văzut câinele spiritual cu spatele, mârâind din fundul gâtului într-o anumită direcție. Deși Wei WuXian a reușit să vină, el chiar nu a putut suporta acest tip de sunet și, involuntar, a făcut câțiva pași înapoi. Când câinele s-a întors și a văzut că îl are pe Jin Ling pe spate, s-a strecurat instantaneu, făcându-l pe Wei WuXian să urle. Lan WangJi s-a deplasat în fața lui exact când era pe punctul de a-l arunca pe Jin Ling pe jos.
Câinele spiritual s-a oprit imediat, cu coada între picioare. Motivul pentru care nu și-a scos limba afară a fost că ținea ceva în gură. Lan WangJi a ieșit, s-a aplecat, a scos o bucată de pânză dintre dinți și a transmis-o lui Wei WuXian. Parcă făcea parte dintr-o piesă vestimentară. Înainte de aceasta, trebuia să fi fost cineva care cutreieră sau să spioneze prin zonă și ar fi trebuit să pară bănuitori sau, altfel, lătratul câinelui nu ar fi mișunat de ostilitate. Wei WuXian a declarat: "Încă nu au mers departe. Hai să mergem după ei!"
Cu toate acestea, Lan WangJi a răspuns: "Nu este necesar. Știu cine sunt."
Wei WuXian, "Știu și eu. Trebuie să fi fost același grup de oameni care au răspândit zvonuri despre creasta Xinglu, au dat drumul la cadavrele, au amenajat tabloul de labirint și au construit castelele de piatră. Și paloșurile alea . Dar, dacă nu îi prindem acum, ar fi deranjat să îi găsim mai târziu."
Lan WangJi, "Voi merge după ei. Dar tu și Jin Ling?"
Wei WuXian, "Îl voi duce de pe creasta Xinglu și o mă așez undeva în Qinghe, în jurul locului în care ne-am întâlnit cu acel șarlatan. Hai să ne întâlnim acolo."
Ritmul conversației a fost extrem de rapid. Lan WangJi s-a oprit doar o clipă și Wei WuXian a adăugat: "Du-te. Puțin mai târziu și persoana va fugi. Ma voi intoarce!"
Auzind "Mă voi întoarce", Lan WangJi aruncă o privire adâncă spre el și plecă fără alte cuvinte. Câinele spiritual a vrut să se arunce din nou. Wei WuXian a strigat imediat: " A-a-a-așteaptă! Ia câinele! Ia-l!!!"
Lan WangJi a trebuit să se întoarcă din nou. Privi în jos spre câinele spiritual cu părul negru. Prea speriat să se opună, a scheunat în timp ce se duse în spatele lui Lan WangJi, întorcându-se să se uite la Jin Ling o dată peste puțin timp. Wei WuXian i-a șters câteva picături de transpirație de pe frunte. După ce a privit încă o dată grupul de castele albe, l-a ridicat din nou pe Jin Ling și a coborât de pe Creasta Xinglu.
CITEȘTI
Mo Dao Zu Shi novel //română//
ActionTitlu alternativ: The grandmaster of demonic cultivation . Autorul nuvelei: Mo Xiang Tong Xiu . Traducerea în română e realizată de mine. . Traduc din engleză de pe site-ul https://exiledrebelsscanlations.com/ . Accept critică. . În calitate de mare...