Rouă - partea 1

173 23 2
                                    

După ce au intrat în oraș, cei doi au mers unul lângă altul prin mulțimea plină de viață. Dintr-o dată, Lan WangJi a întrebat: "Cum este semnul blestemului?"

Wei WuXian, "Jin Ling a fost îngropat prea aproape de dragul nostru prieten și s-a pătat cu destul de multă energie resentimentară. S-a șters un pic, dar nu a dispărut complet. Putem găsi o modalitate de a-l îndepărta doar după ce vom găsi întregul cadavru sau cel puțin capul. În plus, nu provoacă prea multe probleme."

"Dragul prieten" nu era altul decât omul care fusese tăiat în bucăți. Din moment ce nu știau cine este, Wei WuXian a sugerat să se refere la el ca la "un prieten drag". Lan WangJi nu a spus nimic după ce a auzit asta, dar nici nu a contestat-o, ceea ce ar putea fi interpretat ca o aprobare tăcută. Desigur, el însuși nu ar folosi niciodată cuvântul.

Lan WangJi, "Cât de mult este "un pic"?"

Wei WuXian a indicat cu mâinile: "Un pic este doar un pic. Cum o explic? Ar trebui să-mi scot hainele și să îți arăt?"

Sprâncenele lui Lan WangJi s-au schimbat ușor, ca și cum ar fi de fapt îngrijorat că Wei WuXian se va dezbrăca chiar aici și chiar acum. El a răspuns cu un ton indiferent: "Scoate-le după ce ne întoarcem"

Wei WuXian a râs, s-a răsucit și a mers câțiva pași cu spatele. Înainte, pentru a scăpa cât mai curând posibil, a încercat cu disperare să-i dezguste pe ceilalți, de la a se preface nebun până la pierderea intenționată a feței. Acum că identitatea lui a fost dezvăluită, dacă ar fi fost altcineva, s-ar fi simțit extrem de rușinat amintindu-și toate acele lucruri pe care le-a făcut. Doar cineva cu fața la fel de groasă ca Wei WuXian ar continua, ca și cum nu ar fi fost implicat în nimic. Vorbind despre asta, dacă ar fi fost altcineva cu cel puțin un pic de rușine, nu ar fi făcut niciodată lucruri ridicole, cum ar fi să se urce în patul cuiva noaptea, să insiste să împărtășească o cadă împreună și să întrebe dacă arată frumos după ce și-a pus ceva machiaj. De vreme ce a pretins că nu-și amintește nimic, Lan WangJi s-a abținut în mod firesc să aducă subiectul, cei doi acționând de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic. Astăzi a fost prima dată când a făcut din nou o asemenea glumă, după ce identitatea sa nu mai era un secret. Când a terminat de râs, Wei WuXian și-a pus imediat o față serioasă: "HanGuang-Jun, credeți că oamenii care au pus mâna dragului nostru prieten în comuna Mo și l-au făcut să atace juniorii dvs., și oamenii care i-au cusut picioarele pe un alt cadavru și l-au îngropat în perete, sunt același grup de persoane?"

*cadă - se referă la o găleată mare, din lemn, care era folosită în China Antică în scopuri de baie. Ar fi destul de înghesuit acolo dacă două persoane s-ar băi împreună.*

Atât în ​​trecut, cât și în prezent, în mintea sa, l-a chemat pe Lan WangJi cu numele său, dar s-a obișnuit în ultimele zile să-l cheme după titlul său . De altfel, el numind acest nume a creat un ton de seriozitate exagerată, părând inexplicabil de amuzant. Astfel, atunci când erau afară, el a continuat să-l cheme într-un mod atât de serios.

Lan WangJi, "Există două grupuri"

Wei WuXian, "Ei bine, sunt de acord. A lua așa dureri pentru a coase picioarele la alt cadavru și a le ascunde într-un perete însemna, evident, că nu doreau să fie descoperite membrele. Dacă ar fi așa, nu ar fi aruncat intenționat mâna stângă pentru a ataca oamenii Sectei GusuLan, deoarece cu siguranță ar fi provocat atenție și investigare. Unul a mers la lungimi mari pentru a ascunde totul, în timp ce celălalt a atacat pripit, aproape ca și cum ar fi vrut să fie descoperit. Probabil nu sunt același grup de oameni."

Tot ce era de spus fusese spus. Lan WangJi părea că nu mai are altceva de spus, dar a răspuns cu un "mnn" aprobator .

Wei WuXian se întoarse, vorbind în timp ce mergea: "Oamenii care au ascuns picioarele știau despre tradiția sălii paloșurilor din Secta QingheNie, în timp ce oamenii care su lăsat mâna stângă știau despre planurile Sectei GusuLan. Nu cred că vreunul dintre ei are intenții simple. Există tot mai multe secrete."

Mo Dao Zu Shi novel //română//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum