Lan WangJi nu s-a uitat la Wei WuXian. El a dat din cap pentru a indica respect și a rostit cu o voce monotonă: "Mai întâi, eliberare; în al doilea rând, suprimare; în al treilea rând, eliminare. Abordarea inițială este de a folosi recunoștința rudelor sale și de a-i îndeplini ultima dorință, de a elibera ceea ce el nu a putut da drumul. Dacă nu se reușește, suprimați-o. Dacă crimele au fost extrem de greșite și energia lui de resentiment nu se disipează, exterminați-o complet. Lumea cultivării ar trebui să respecte cu exactitate această ordine de măsuri. Nu trebuie admise erori."
Toată lumea a respirat ușurată, mulțumind Cerurilor, deoarece Lan WangJi a fost cel pe care l-a ales bătrânul. Altfel, dacă ar fi fost rândul lor, ar fi fost greu să nu treacă cu vederea câțiva pași sau să amestece ordinea. Lan QiRen dădu din cap cu satisfacție: "Nu a fost făcută nici măcar o singură greșeală." Cu o pauză, el a spus din nou: "Indiferent din punct de vedere al cultivării sau al persoanei, trebuie să fie la fel de solid ca acesta. Dacă cineva devine mulțumit de sine și mândru doar pentru că a învins câteva ființe simple de munte în casa lor și dețin reputații goale, cu siguranță, unul dintre ei ar aduce disgrație asupra sa, mai devreme sau mai târziu."
Wei WuXian ridică sprâncenele și îi aruncă o privire lui Lan WangJi. S-a gândit, deci, se pare că acest bătrân a spus asta pentru mine. Și-a chemat cel mai bun elev să asculte cu noi pentru ca eu să mă uit.
El a spus: "Am o întrebare".
Lan QiRen i-a răspuns, "Spune"
Wei WuXian, "Deși "eliberarea" vine în primul rând, deseori este imposibil. "A-i acorda ultima dorință" sună simplu - ar fi ușor dacă dorința ar fi o piesă vestimentară nouă, dar ce se întâmplă dacă dorința ar fi să ucidă mulți oameni pentru răzbunare?"
Lan WangJi, "Astfel, suprimarea ajută la eliberare. Dacă este necesar, va urma și eliminarea."
Wei WuXian a zâmbit: "Ce risipă." El făcu o pauză și continuă: "Nu era faptul că nu am știut acest răspuns, mă gândeam doar la o a patra cale."
Lan QiRen a vorbit: "Nu am auzit niciodată de o a patra cale."
Wei WuXian a vorbit: "Deoarece călăul a murit într-un asemenea fel, este firesc să se transforme într-un cadavru feroce. Dat fiindcă a executat mai mult de o sută de oameni înainte de a muri, de ce să nu săpăm mormintele acestor oameni, să trezim energia resentimentelor lor, să adunăm capetele acelor sute de oameni și să le folosim pentru a lupta cu cadavrul feroce ..."
Lan WangJi s-a întors în cele din urmă pentru a-l privi. Sprâncenele lui erau încruntate, încă fără expresie. Lan QiRen era atât de înfuriat încât barba lui se cutremura. El a strigat: "Cum îndrăznești!"
Toți din cameră erau uimiți. Lan QiRen se ridică în picioare: "Esența exorcizării demonilor și a anihilării fantomelor este eliberarea! Nu studiezi metodele de eliberare și te și gândești la creșterea energiei lor de resentimente! Inversezi ordinea naturală și ignori etica și moralitatea!"
Wei WuXian a răspuns: "Există unele lucruri care nu au niciun folos după eliberare, deci de ce să nu găsim o modalitate de a le folosi? Când Yu cel Mare a domolit inundația, obstrucția a fost metoda inferioară, iar redirecționarea a fost superioară. Supresia este aceeași ca și obstrucția, așa că nu este ea inferioară? ..." Lan QiRen a aruncat o carte spre el, dar s-a mutat în lateral și a evitat-o. Expresia sa a rămas neschimbată și a continuat să vorbească prostii: "Energia spirituală este energie; energia resentimentară este și ea energie. Energia spirituală este stocată în dantian. Poate împărți munții și umple oceanele, disponibile pentru uz uman. Dacă da, atunci de ce nu poate fi folosită și energia resentimentară de către oameni?"
CITEȘTI
Mo Dao Zu Shi novel //română//
AcciónTitlu alternativ: The grandmaster of demonic cultivation . Autorul nuvelei: Mo Xiang Tong Xiu . Traducerea în română e realizată de mine. . Traduc din engleză de pe site-ul https://exiledrebelsscanlations.com/ . Accept critică. . În calitate de mare...