Agresiunea - partea 2

289 38 0
                                    

Primul gând al lui Wei WuXian a fost că ceva nu era în regulă cu formația steagului pe care au înființat-o băieții.

Invențiile sale trebuiau folosite extrem de atent, sau altfel s-ar putea întâmpla dezastre. Acesta a fost și motivul pentru care a mers să verifice dacă nu există ceva în neregulă cu motivele desenate.

Când câteva perechi de mâini mari veneau să-l tragă afară, Wei WuXian și-a îndreptat corpul și le-a permis să facă acest lucru fără probleme, astfel încât să nu fie nevoit să meargă singur. Sala de Est era plină de oameni, aproape mai aglomerată decât atunci când sătenii din comuna Mo s-au adunat aici. Toți slujitorii și rudele lor erau prezente. Unii erau încă în lenjerie și nu au avut încă timpul să-și perie părul, dar toată lumea părea îngrozită. Doamna Mo s-a prăbușit pe scaunul ei, ca și cum s-ar fi trezit dintr-un coșmar. Șuvițele de lacrimi se vedeau pe obrajii ei și lacrimile încă i se zăreau în ochi. Dar, când Wei WuXian a fost târât înăuntru, privirea ei întristată a devenit imediat plină de ură.

Un obiect ce părea a fi un om era întins pe pământ, cu corpul său acoperit de o pânză albă și doar capul fiind descoperit. Lan SiZhui și ceilalți băieți purtau expresii grele, aplecându-se pentru a verifica situația și vorbind cu voci moi. Conversația se scurse în urechile lui Wei WuXian.

"... Au trecut mai puțin de trei minute de la descoperirea cadavrului?"

"După ce am terminat cu cadavrele umblătoare, ne-am grăbit de la Curtea de Vest spre Curtea de Est și am găsit cadavrul lângă hol."

Omul de pe jos a fost, se pare, Mo ZiYuan. Wei WuXian aruncă o privire și nu putu să nu se uite din nou.

Cadavrul semăna cu Mo ZiYuan în unele feluri, dar se deosebea de el în alte moduri. Deși trăsăturile erau în mod clar cele ale vărului său mic, pomeții erau profund scufundați, ochii umflați și pielea ridată. Comparativ cu tânărul Mo ZiYuan de dinainte de asta, era ca și cum ar fi împlinit douăzeci de ani. Parcă, de asemenea, sângele și carnea au fost stoarse din el, transformându-l într-un schelet cu doar un strat subțire de piele la exterior. Dacă înainte de aceasta, Mo ZiYuan era doar urât, acum, cadavrul său era atât vechi, cât și urât.

Când Wei WuXian cerceta cadavrul, doamna Mo s-a repezit brusc spre el, cu un pumnal strălucitor în mână. Fiind ușor în picioare, Lan SiZhui a smuls repede pumnalul. Înainte de a avea ocazia să vorbească, doamna Mo striga: "Fiul meu a avut o moarte tragică, iar eu doar mă răzbun! De ce mă oprești?"

Wei WuXian s-a ascuns din nou în spatele Lan SiZhui și a vorbit în timp ce stătea ghemuit: "Ce legătură are moartea tragică a fiului tău cu mine?"

În timpul zilei, Lan SiZhui l-a văzut pe Wei WuXian făcând o scenă în Sala de Est și, după aceea, a auzit și o mulțime de zvonuri exagerate de la alți oameni. S-a simțit extrem de compătimitor față de el și nu s-a putut abține să nu-i ia partea, "Doamnă Mo, văzând din starea fiului tău, i s-au smuls carnea și esența, ceea ce înseamnă că a fost ucis de ființe malefice, nu de el.

Doamna Mo strigă: "Nu știi nimic! Tatăl lunaticului era cultivator. Probabil că a învățat multe vraje demonice de la el!"

Lan SiZhui s-a întors pentru al privi pe Wei WuXian aparent plictisit și a spus din nou: "Uhm, doamnă, nu există dovezi, deci..."

"Dovada este pe fiul meu!" Doamna Mo arătă spre cadavrul de pe pământ: "Căutați! Rămășițele lui A-Yuan mi-au spus deja cine l-a ucis!"

Neavând nevoie de alți oameni care să o facă, Wei WuXian a ridicat pânza albă de unul singur, de la cap până în picioare. Lipsea ceva din corpul mort al lui Mo ZiYuan.

Mo Dao Zu Shi novel //română//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum