Rafinament - partea 3

211 25 0
                                    


Ulterior, Wei WuXian s-a gândit la motivul pentru care relația sa cu Lan WangJi nu a fost bună. Ajungând la rădăcina problemei, totul a început la vârsta de cincisprezece ani, când a venit în secta GusuLan cu Jiang Cheng să studieze timp de trei luni.

___________________________________________

În secta GusuLan a existat un bătrân virtuos și prestigios - Lan QiRen. Toți cei din lumea cultivării au acceptat trei caracteristici care îl descriau: pedant, încăpățânat și un profesor strict care producea elevi de seamă. Deși primele două puncte i-a ținut pe mulți oameni la distanță față de el, unii chiar până la punctul de a-l displăcea în secret, ultimul i-a făcut să încerce tot ce puteau pentru a-și trimite copiii să studieze la el. El educase o serie de discipoli excelenți ai sectei Lan. Atât timp cât au stat câțiva ani în sala lui de clasă, oricât de inutili și patetici au fost atunci când au intrat pentru prima dată, vor părea cel puțin decenți atunci când vor pleca, mai ales în ceea ce privește aspectul și eticheta. Erau o mulțime de părinți care erau atât de încântați, încât lacrimile le curgeau pe obraji când își luau înapoi fiii.

La această chestiune, Wei WuXian a declarat: "Nu par suficient de decent în momentul ăsta?"

Jiang Cheng a răspuns extrem de bănuitor: "Cu siguranță vei fi un semn de rușine în întreaga sa carieră de profesor."

În acel an, în afară de secta YunmengJiang, erau și tinerii stăpâni din alte clanuri, trimiși să studieze aici de la părinții care auziseră despre reputație. Tinerii stăpâni erau în jur de cincisprezece sau șaisprezece ani. Deoarece sectele se cunoșteau între ele, deși nu erau apropiați, mai văzuseră chipurile celorlalți înainte. Se știa că, deși numele de familie al lui Wei WuXian nu era Jiang, el era discipolul principal al liderului sectei YunmengJiang - Jiang FengMian și, de asemenea, fiul prietenului său care a murit. De fapt, liderul sectei îl considera drept propriul său copil. Acest lucru, împreună cu modul în care tinerii nu erau la fel de preocupați de statut și strămoși ca bătrânii, au devenit imediat prieteni. S-au rostit doar câteva propoziții și toți au început să se cheme între ei frați mai mari sau frați mai mici. Cineva a întrebat: "Digul de Lotuși din clanul Jiang este mult mai distractiv decât aici, nu?"

Wei WuXian a râs: "Distractiv sau mai puțin distractiv depinde de cât de distractiv faci tu să fie. Cu siguranță, există mai puține reguli decât aici și nu este nevoie să ne trezim atât de devreme."

Secta GusuLan se trezește la cinci dimineața și se culcă la nouă seara, nepermițând vreo întârziere. Altcineva a întrebat: "Când vă treziți? Ce faceți în timpul zilei?"

Jiang Cheng a pufnit: "El? Se trezește la nouă dimineața și se culcă la unu în timpul nopții. Când se trezește, nu practică sabia și nici nu meditează; se plimbă cu barca, înoată în jur, alege semințe de lotus și vânează fazani."

Wei WuXian a răspuns: "Oricât de mulți fazani aș vâna, eu sunt încă numărul unu."

Un tânăr a vorbit: "Anul viitor mă duc la Yunmeng să studiez! Nimeni nu mă poate opri!"

O găleată de apă rece a fost aruncată pe el: "Nimeni nu te va opri. Doar că fratele tău mai mare îți va rupe picioarele."

*o găleată de apă rece a fost aruncată pe el - acest lucru ar trebui interpretat figurativ în loc de literal. Este o vorbă obișnuită să turnați sau să aruncați o găleată de apă rece asupra cuiva, ceea ce înseamnă că cuvintele unuia au redus speranțele altuia pentru ceva*

Tânerul a renunțat deodată. Acesta era al doilea tânăr maestru al sectei QingheNie - Nie HuaiSang. Fratele său, Nie MingJue, era extrem de hotărât când efectua comenzi, destul de renumit în lumea cultivării. Deși frații nu s-au născut din aceeași mamă, relația lor era destul de solidă. Nie MingJue îl învăța întotdeauna pe fratele său mai mic cu o asprime extremă, mai ales grijulie pentru studiile sale. Acesta a fost motivul pentru care, deși Nie HuaiSang își respecta fratele mai mare, el era cel mai speriat când Nie MingJue menționa munca sa școlară.

Mo Dao Zu Shi novel //română//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum