Jiang Cheng a adăugat, "Dă-mi câinele tău"
Jin Ling s-a smuls din zăpăcire. A ezitat o clipă și a fluierat doar după ce Jiang Cheng l-a împușcat cu două raze strălucitoare și ascuțite din ochi. Câinele s-a strecurat în doar câteva salturi. Wei WuXian, cu corpul la fel de rigid ca o placă de fier, nu putea fi târât decât înainte, făcând câte un pas la un moment dat.
Jiang Cheng a găsit o cameră goală și l-a aruncat pe Wei WuXian în interior, închizând ușa în urma lui. Câinele i-a urmărit înăuntru și s-a așezat lângă ușă. Wei WuXian avea ochii strâns blocați pe el, temându-se că acesta se va arunca asupra lui în următorul moment posibil. Amintindu-și cum devenise controlat într-o perioadă atât de scurtă, el a exclamat în inima lui că Jiang Cheng știa cu adevărat cel mai bun mod de a-i face față.
Între timp, Jiang Cheng s-a așezat încet lângă masă și și-a turnat o ceașcă cu ceai.
Pentru o clipă, nimeni nu a spus niciun cuvânt. Ceașca de ceai încă aburea fierbinte. Fără să aibă o singură înghițitură, el o aruncă pe pământ.
Jiang Cheng avea un zâmbet tăios pe față: "… Nu ai ce să-mi spui?"
Crescând, Jiang Cheng văzuse de nenumărate ori starea groaznică a lui Wei WuXian în timp ce fugea de câini. Alții ar fi putut să-l creadă dacă ar fi negat, dar, în fața cuiva care l-a cunoscut atât de minuțios, ar fi imposibil să-l contrazică. Acesta a fost un obstacol mai greu de depășit decât Zidian.
Cu un ton sincer, Wei WuXian a răspuns: "Nu știu ce să vă spun."
Jiang Cheng șopti: "Chiar nu înveți, nu?"
Încă de demult, conversațiile lor au fost pline de replici și argumente. Wei WuXian a izbucnit gândind: "Și nici tu nu ai făcut vreun progres…"
Jiang Cheng a râs mânios: "Sigur, atunci hai să vedem care dintre noi este cel care nu a făcut niciun progres"
Rămânând așezat la masă, a strigat într-un mod comandant. Câinele s-a ridicat imediat!
Fiind în aceeași cameră cu el, l-a făcut deja pe Wei WuXian să transpire în neliniște. Văzând că câinele mare, înfiorător, s-a întins spre el în mai puțin de o secundă, urechile sale erau pline de urletele sale joase și întregul său corp amorțit. Uitase de o bună parte din primii lui ani de rătăcire pe străzi. Singurele lucruri pe care și le amintea încă erau groaza pe care o simțea în timp ce era urmărit de câini și durerea zdrobitoare a dinților și ghearelor care i-au săpat în carne. Teama care fusese plantată adânc în inima lui nu putea fi depășită și nici nu s-a ușurat când a încercat.
Dintr-o dată, Jiang Cheng aruncă o privire spre el: "Al cui nume ai chemat?"
Wei WuXian era într-o asemenea stare de suferință, încât nu-și putea aminti dacă a spus sau nu numele cuiva. A reușit să își revină doar după ce Jiang Cheng a poruncit câinelui să se întoarcă. După o clipă de ezitare, își întoarse brusc capul. Pe de altă parte, Jiang Cheng și-a părăsit locul. Lângă talie îi era atașat un bici. Cu o mână pe el, s-a aplecat să privească chipul lui Wei WuXian. După o pauză, s-a îndreptat și a întrebat: "Vorbind despre asta, de când ai devenit atât de apropiat de Lan WangJi?"
Wei WuXian a înțeles imediat numele cui a strigat inconștient.
Jiang Cheng zâmbi amenințător: "Este foarte curios cât de departe a mers încât să te protejeze, înapoi pe Muntele Dafan."
O clipă mai târziu, se corectă: "Nu. Tu nu erai neapărat cel pe care Lan WangJi îl proteja. Până la urmă, Secta GusuLan nu ar fi putut uita ce ai făcut cu acel câine fidel al tău. Cum ar putea cineva atât de renumit pentru dreptatea lui să tolereze plăcerile tale? Poate că este familiarizat cu acest corp pe care l-ai furat."
CITEȘTI
Mo Dao Zu Shi novel //română//
ActionTitlu alternativ: The grandmaster of demonic cultivation . Autorul nuvelei: Mo Xiang Tong Xiu . Traducerea în română e realizată de mine. . Traduc din engleză de pe site-ul https://exiledrebelsscanlations.com/ . Accept critică. . În calitate de mare...