Rătăcirea - partea 3

156 23 0
                                    

Cu toate acestea, făcând doar un pas înapoi, glezna i s-a răsucit și părea de parcă aproape s-a prăbușit pe pământ. Cu o schimbare de expresie, Lan WangJi s-a grăbit și l-a apucat ferm de încheietura mâinii la fel cum a făcut ultima dată, înapoi pe Muntele Dafan. După ce Wei WuXian a fost stabilit, Lan WangJi a îngenuncheat într-un genunchi pentru a-i examina piciorul. Wei WuXian a fost destul de șocat, "Nn-nu, HanGuang-Jun. Nu trebuie să faci asta."

Lan WangJi și-a ridicat ușor capul, perechea de ochi de culoare deschisă privind adânc în el, apoi s-a uitat din nou în jos și a continuat să ridice partea de jos a pantalonilor. Fiind încă sub stăpânirea lui, Wei WuXian nu a putut face nimic, decât să privească cerul.

Întregul său picior era acoperit de vânătăi negre ale Blestemului.

După ce a privit-o o vreme, Lan WangJi a vorbit cu o voce supărată: "… Am plecat doar pentru câteva ore."

Wei WuXian ridică din umeri: "Câteva ore este mult timp. Orice s-ar fi putut întâmpla. Gata gata. Ridică-te."

El l-a ridicat pe Lan WangJi cu o mână la spate: "Este doar un blestem obișnuit. Putem doar să-l omorăm când vine să mă prindă. HanGuang-Jun, va trebui să mă ajuți. Dacă nu, nu mă voi descurca. Ai prins persoana? Este el? Unde este el acum?"

Lan WangJi se uită în direcția unui panou care stătea în fața unui magazin situat în josul străzii. Wei WuXian a continuat: "Hai să ne ocupăm mai întâi de castelul de piatră". A plecat apoi spre magazin. Nu a observat până atunci, dar piciorul se simțea un pic amorțit, probabil din cauza Zidian-ului. Un lucru bun a fost faptul că Jiang Cheng a controlat forța lui Zidian, astfel încât să nu fie transformat într-un cadavru prăpădit care a fost lovit de fulgere.

Lan WangJi stătea în spatele lui. El l-a chemat brusc: "Wei Ying".

Figura lui Wei WuXian se opri. O secundă mai târziu, s-a prefăcut că nu a auzit numele și a răspuns: "Ce?"

Lan WangJi, "Acest lucru a fost transferat de pe corpul lui Jin Ling, nu-i așa"

Nu a fost o întrebare, ci o declarație.

Wei WuXian nu a spus nimic. Lan WangJi a vorbit din nou: "L-ai întâlnit pe Jiang WanYin."

Nu a fost greu să își dea seama din cauza amprentei pe care Zidian a lăsat-o deasupra blestemului. Wei WuXian se întoarse, "Atât timp cât amândoi suntem în viață în această lume, ne-am întâlni cu siguranță, mai devreme sau mai târziu."

Lan WangJi, "Nu mai merge..."

Wei WuXian, "Dacă nu merg, cum trebuie să plec? Mă vei duce pe spate sau ceva?"

"…" Lan WangJi îl privi în tăcere. Zâmbetul lui Wei WuXian i-a înghețat pe față, la fel cum un presentiment rău i-a trecut prin minte.

Dacă ar fi fost Lan Zhan de atunci, cu siguranță ar fi fost șocat de aceste cuvinte și ar fi plecat cu fața rece, sau l-ar fi ignorat complet. Cu toate acestea, ar fi greu să spună cum ar răspunde acum Lan Zhan. Așa cum se așteptase, auzind aceste cuvinte, Lan WangJi merse în fața lui, ca și cum într-adevăr avea să se aplece, să îngenuncheze și să-l poarte pe Wei WuXian pe spate, în ciuda statutului său onorabil. Șocul a dat peste Wei WuXian încă o dată: "Oprește-te, oprește-te. Nu eram serios. E doar amorțit pentru că am fost lovit de Zidian de câteva ori, nu că s-a rupt. Ar arăta rău ca un bărbat în toată firea ca mine să fie cărat pe spatele altcuiva."

Mo Dao Zu Shi novel //română//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum