Lan WangJi, "Detaliile, vă rog."
Stând jos, cuvintele sale politicoase erau aproape la fel de puternice ca o amenințare. Nie HuaiSang și-a început în sfârșit explicația.
El a început: "HanGuang-Jun, știți că noi, secta Nie, suntem diferiți de celelalte secte. Deoarece fondatorul sectei noastre a fost un măcelar, celelalte secte cultivă folosind săbiile, în timp ce secta noastră, pe de altă parte, cultivă folosind paloșuri."
Acest lucru era cunoscut de toată lumea și nu era în niciun caz un secret. Chiar și motivul de sectă al sectei QingheNie a fost capul vicios al unei fiare care semăna cu un câine sau un porc. Nie HuaiSang a continuat, "Deoarece metoda noastră de cultivare a fost diferită de cea a celorlalte secte, iar fondatorul nostru a fost inițial un măcelar, era normal să fie vărsat sânge. Paloșurile liderilor noștri de sectă din trecut erau toate pline cu energie ostilă și intenție de ucidere. Aproape fiecare lider de sectă a întâmpinat o moarte bruscă dintr-o explozie de abatere qi. Temperamentele lor iritabile aveau, de asemenea, multe de-a face cu asta."
Wei WuXian a ridicat o sprânceană: "Acum, asta se apropie destul de mult de cultivarea demonică."
Nie HuaiSang a apărat rapid: "Este diferit! Cultivarea demonică este doar cultivarea demonică, deoarece folosește vieți omenești. Dar, în loc de vieți omenești, paloșurile sectei noastre folosesc viața acelor spirite și bestii rele. De-a lungul întregii lor vieți, au ucis astfel de lucruri, așa că dacă nu mai sunt în stare să-i omoare, ar provoca probleme și ar perturba secta. Un spirit de sabie consideră doar o persoană ca stăpână, nepermițând altei persoane să o folosească. Nu este ca și cum generațiile de mai târziu puteau topi paloșurile. În primul rând, ar fi lipsit de respect față de strămoși; În al doilea rând, este posibil chiar și topirea lor să nu rezolve problema."
Wei WuXian a comentat: "Destul de plini de ei înșiși, nu-i așa?"
Nie HuaiSang, "Într-adevăr. Paloșurile care au luptat și cultivat alături de strămoșii noștri sunt într-adevăr în măsură să fie plini de ei înșiși."
El a continuat: "Pe măsură ce generațiile au continuat, liderii sectelor au avut niveluri mai ridicate de cultivare, iar problema s-a agravat și ea. Adică până când al șaselea șef de sectă a venit cu o soluție."
Wei WuXian a întrebat: "Să construiască Castelul care mănâncă oameni?"
Nie HuaiSang, "Nu, nu. Deși sunt conectate, această soluție a apărut abia mai târziu. Al șaselea șef de sectă a făcut acest lucru: a construit două sicrie pentru paloșurile tatălui său și ale bunicului său, apoi a săpat un mormânt. În mormânt, în loc de comori valoroase, a pus sute de cadavre care urmau să se transforme ."
*transformarea se referă la transformarea unui cadavru normal într-un "cadavru umblător" sau "cadavru feroce"*
Lan WangJi se încruntă ușor. Nie HuaiSang vorbi imediat: "HanGuang-Jun, pot să vă explic! Nu au fost uciși de oamenii sectei noastre! A trebuit să le adunăm din loc în loc! Am cumpărat, de asemenea, o grămadă dintre ele la prețuri mari. Șeful de sectă al șaselea a spus că, dacă spiritele paloșurilor vor dori să se lupte cu ființele rele, atunci le vom da ființe rele pentru a lupta pentru totdeauna. Cadavrele de pre-transformare au fost îngropate împreună cu sicriele care conțineau paloșurile, ca și cum ar fi fost morminte pentru spiritele paloșurilor. Spiritele paloșurilor ar suprima transformarea cadavrelor și, în același timp, cadavrele vor calma dorința și furia spiritelor paloșurilor. Situația va continua așa cum a fost, cele două părți ținându-se reciproc sub control. Numai prin această metodă generațiile viitoare au obține pace."
CITEȘTI
Mo Dao Zu Shi novel //română//
AksiyonTitlu alternativ: The grandmaster of demonic cultivation . Autorul nuvelei: Mo Xiang Tong Xiu . Traducerea în română e realizată de mine. . Traduc din engleză de pe site-ul https://exiledrebelsscanlations.com/ . Accept critică. . În calitate de mare...