Câțiva discipoli au vâslit și au folosit plase pentru a urmări umbra de sub apă. Cineva a strigat din cealaltă parte: "Există unii și aici!"
Și pe cealaltă parte a trecut o masă de umbre negre. Câteva bărci înguste au târât plasele și au mers într-acolo, dar nu au prins nimic. Wei WuXian a vorbit: "E ciudat. Forma acestei umbre nu pare a fi un om. Este, de asemenea, uneori lungă și alteori scurtă, uneori mare și alteori mică ... Lan Zhan, lângă barca ta!"
Instantaneu, Bichenul de pe spatele lui Lan WangJi a ieșit din teacă și a străpuns apa. După o clipă, a zburat din râu cu o rezonanță ascuțită, luând cu ea o creștere de apă. Cu toate acestea, nu a străpuns nimic.
El ținea sabia în mână cu o expresie dură. Când era pe punctul de a vorbi, un discipol din cealaltă parte și-a scos și el sabia, aruncând-o spre o umbră întunecată, care înota rapid în apă.
Cu toate acestea, după ce sabia sa a intrat sub apă, nu a mai ieșit niciodată. A spus încă o dată incantația sabiei , dar nimic nu a fost recuperat din apă. Parcă sabia lui ar fi fost devorată de lac, dispărând fără urmă. Ucenicul arăta de parcă era un tânăr de vârstă similară cu Wei WuXian și ceilalți. Fără sabia lui, chipul îi deveni mai palid și mai palid. Un discipol mai în vârstă de lângă el a vorbit: "Su She, chiar acum, încă nu am stabilit ce este lucrul din apă. De ce ai acționat de unul singur și ai făcut sabia să plece sub apă?"
*Incantația sabiei - a comanda sau chema sabia*
Su She părea oarecum pierdut, dar expresia lui era relativ calmă, "Am văzut că și al doilea Tânăr Maestru ..."
Și-a dat seama, înainte de a termina chiar să vorbească, cât de inadecvată era această propoziție. Indiferent de ce, sabia Bichen a lui Lan WangJi nu era comparabilă cu altele. Lan WangJi și-ar putea introduce sabia în apă atunci când adversarul nu era cunoscut și totul ar fi bine, dar s-ar putea să nu fie la fel și în cazul altora. O nuanță roșie de jenă se scurgea prin tenul său palid, ca și cum ar fi fost dizgrațiat. Aruncă o privire spre Lan WangJi, dar Lan WangJi nu se uită la el și, în schimb, observă cu atenție apa. Într-o clipă, Bichen a fost din nou scoasă din teacă.
De data aceasta, lama sabiei nu a fost introdusă în apă, ci, în schimb, vârful sabiei a lovit și a tăiat o bucată din umbra din interiorul apei. O grămadă de mizerie umedă și neagră căzu pe podeaua bărcii cu un plop. Wei WuXian s-a dus acolo pentru a arunca o privire. Spre surprinderea lui, era o piesă vestimentară.
Wei WuXian a râs atât de tare, încât aproape a răsturnat râul: "Lan Zhan, ești atât de impresionant! Aceasta este prima dată când văd pe cineva să scoată hainele unui ghoul de apă atunci când prinde ghouli de apă."
Lan WangJi a examinat pur și simplu vârful lui Bichen pentru a vedea dacă există ceva ciudat, parcă decizând să nu converseze cu el. Jiang Cheng a vorbit: "Ar trebui să taci. Lucrul care a înotat sub apă nu a fost un ghoul de apă. Nu era decât o piesă vestimentară!"
Desigur, și Wei WuXian a văzut clar. Doar că nu s-a simțit mulțumit fără să-l tachineze pe Lan WangJi de câteva ori. El a spus: "Deci, lucrul care se strecoară era doar această piesă vestimentară? Acum este motivul pentru care plasele nu au putut să-l prindă și săbiile nu l-au putut străpunge. Forma sa a fost întotdeauna diferită. Cu toate acestea, o îmbrăcăminte nu ar fi putut înghiți o sabie întreagă. Trebuie să existe altceva în apă."
În acel moment, bărcile deja pluteau spre centrul lacului Biling. Culoarea lacului era o nuanță de verde extrem de întunecată. Deodată, Lan WangJi ridică ușor capul: "Trebuie să ne întoarcem imediat"
CITEȘTI
Mo Dao Zu Shi novel //română//
ActionTitlu alternativ: The grandmaster of demonic cultivation . Autorul nuvelei: Mo Xiang Tong Xiu . Traducerea în română e realizată de mine. . Traduc din engleză de pe site-ul https://exiledrebelsscanlations.com/ . Accept critică. . În calitate de mare...