Rătăcirea - partea 5

178 23 0
                                    

Abia atunci Lan WangJi s-a întors din nou în față, privirea încă ușor în lateral. Văzând acest lucru, Wei WuXian a clipit din ochi, vrând să se distreze pe seama lui din anumite motive. Când era pe punctul să-l tachineze pe Lan WangJi, un sunet zgomotos s-a auzit brusc de la birou.

Amândoi s-au ridicat să se uite. Ceștile și ceainicul s-au rupt în bucăți pe pământ. O pungă Qiankun s-a așezat în mijlocul cioburilor albe de porțelan și a ceaiului ce s-a revărsat. Suprafața pungii se mișca în sus și în jos, ca și cum ceva ar fi fost prins în interior, dornic să iasă.

Deși punga Qiankun avea doar dimensiunea unui pumn, a fost special creată pentru a stoca lucrurile. Au fost cusute și incantări complexe atât la interior cât și la exterior, adăugând câteva straturi de etanșare. Lan WangJi a sigilat inițial brațul în interiorul pungii și l-a pus sub o ceașcă pe masă. Acum, văzându-i agitația, și-au amintit în cele din urmă că a venit timpul să cânte Odihnă . Dacă nu pentru duetele scurte de noapte pe care le fac pentru a-l calma, oricât de puternică ar fi fost puterea de suprimare a pungii Qiankun, aceasta nu ar putea prinde singură mâna fantomă.

Wei WuXian a dat cu mâna după flautul de bambus care-i fusese de talie, dar nu a găsit nimic. Întorcându-se, a văzut că Lan WangJi avea deja flautul în mâini. Capul lui Lan WangJi s-a înclinat ușor în jos. El a înmânat flautul înapoi numai după ce l-a sculptat ​​pentru o perioadă, într-o manieră dedicată. Luând înapoi flautul, Wei WuXian a observat că, după ce a fost ajustat, chiar și detalii dure, cum ar fi găurile degetelor erau mult mai fine.

Lan WangJi, "Joacă-l cum trebuie"

Amintindu-și duetul oribil pe care l-au jucat în Mingshi, care l-a înfuriat pe Lan QiRen până la punctul de a se trezi din comă și a leșinat din nou, Wei WuXian a râs atât de tare încât aproape a căzut pe pământ, gândindu-se pentru el, trebuie să fi fost greu pentru el aceste câteva zile, tolerând acest lucru atât de mult timp. Se opri din a se prosti și, cu o expresie serioasă, ridică flautul la buze. Cu toate acestea, după ce a cântat doar câteva note, punga Qiankun s-a înmulțit brusc în mărime și s-a ridicat în picioare pe pământ!

O notă crăpă cu un tut. Wei WuXian a comentat: "S-a obișnuit prea mult cu jocul prost? Cânt corect o dată si nici măcar nu-i place."

Ca și cum i-ar răspunde, punga Qiankun s-a aruncat la Wei WuXian. Melodia lui Lan WangJi a luat o schimbare bruscă. Cu un singur gest lin, cele șapte coarde au vibrat simultan, emițând un zgomot atât de puternic încât aproape părea o avalanșă. După sunet, punga Qiankun a căzut din nou la pământ. De parcă nu s-ar fi întâmplat nimic, Wei WuXian a continuat să joace. Încheietura lui Lan WangJi s-a înmuiat. Urmărind melodia Odihnei , melodia Guqin-ului a devenit din nou calmă și s-a amestecat treptat cu cea a flautului.

Piesa s-a terminat, iar punga Qiankun s-a redus în cele din urmă la dimensiunea care fusese, rămânând nemișcată. Wei WuXian a lipit flautul înapoi de talie: "În aceste zile, niciodată nu a părut atât de nerăbdător ca acum. Parcă ar fi fost provocat de ceva."

Lan WangJi dădu din cap și se întoarse către el: "Și a fost ceva de la tine."

Wei WuXian s-a uitat imediat în jos. Astăzi, era un singur lucru care era diferit - Blestemul Semnului care i-a fost transferat de la Jin Ling.

Blestemul lui Jin Ling a fost lăsat pe el când se afla la castelele de piatră din Creasta Xinglu. Văzând cât de puternic a reacționat mâna fantomă la Blestem, însemna că ...

Wei WuXian, "Vrei să spui că o altă parte a corpului său s-ar putea afla în pereții Sălii de Paloșuri a Sectei Nie?"

În dimineața următoare, cei doi au plecat din nou, îndreptându-se înapoi spre Creasta Xinglu.

Mo Dao Zu Shi novel //română//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum