Wei Ying
(Numit Mo XuanYu după metempsihoză)
*metempsihoză- transmigrația sufletului la reâncarnarea acestuia după moarte*Nume comun : WuXian (al patrulea pe lista tinerilor maeștri)
Titlu : Patriarhul YiLing
Semnificația numelor : Wei conține caracterul pentru "fantomă" ; Ying - "copil" ; WuXian - "fără invidie" ; YiLing - locul YiLing unde se află muntele Luanzang
Înălțimea : 186 cm (180 după metempsihoză)
Sabia : Suibian (caracterele chineze 'sui' 'bian' , care înseamnă "indiferent" , sunt gravate pe sabie)
Flautul : Chenquing (care înseamnă ' a explica o situație cu toate detaliile')
Unelte : Sigiliul Tigrului Stygian (a cărei jumătăți a fost distrusa înaintea asaltului de pe dealul Luanzang) ; Busola răului ; Flag de atras spirite
Lan Zhan
Nume comun : WangJi (al doilea pe lista tinerilor maeștri)
Titlu : HanGuang-Jun ("cele 2 jade de Lan" împreună cu fratele său Lan XiChen)
*jad- numit și nefrit, piatra semiprețioasă compusă din silicat de magneziu, calciu si aluminiu, folosită pentru confectionarea unor obiecte de artă*Semnificația numelor : Lan - "albastru" ; Zhan - un adjectiv des folosit pentru a descrie o nuanță albastră azurie ; WangJi - o frază Toaista care înseamnă 'a nu căuta faima sau bogăția, a uita de problemele lumești și a fi în pace cu lumea' (*Toaism - religie ordinară in China*) ; HanGuang - "a ține lumina"
Înălțimea : 188 cm
Sabia : Bichen (care înseamnă 'a evita problemele lumești')
Guqin : Wangji
*guqin - un instrument muzical chinezesc cu șapte coarde*Secta YunmengJiang
Motto : să incerci imposibilul
Șederea : Digul de lotus, Yunmeng
Motif : lotus cu 9 petale
*motif - o imagine sau design decorativ, în special una repetată care formează un model*Jiang Cheng
Nume comun : WanYin ( al cincilea pe lista tinerilor maeștri)
Semnificația numelor : Jiang - "râu" ; Cheng - "curat" , "transparent" ; WanYin - Wan înseamnă "noapte" si Yin înseamnă "a slăvi"
Înălțimea : 185 cm
Sabia : Sandu (o frază budistă care se referă la rădăcina tuturor agitațiilor - lăcomie, mânie și ignoranță)
Inelul : Zidian ("fulger violet") este capabil de a se transforma într-un bici care emite un fulger violet, capabil să separe sufletul și trupul unei persoane care a pus stăpânire pe corpul altcuiva
Jiang FengMian
(tatăl lui Jiang Cheng si fostul lider de sectă, care a fost prieten bun cu părinții lui Wei WuXian)
Semnificația numelor : FengMian - Feng înseamnă "arțar" iar Mian - "a dormi"
Yu XiYuan
(mama lui Jiang Cheng)
Semnificația numelor : Yu - "a se îngrijora" ; ZiYuan - "gaia violetă"
*gaia - pasăre răpitoare asemănătoare cu uliul*
CITEȘTI
Mo Dao Zu Shi novel //română//
AcciónTitlu alternativ: The grandmaster of demonic cultivation . Autorul nuvelei: Mo Xiang Tong Xiu . Traducerea în română e realizată de mine. . Traduc din engleză de pe site-ul https://exiledrebelsscanlations.com/ . Accept critică. . În calitate de mare...