Wei WuXian a cumpărat o mulțime de chestii ciudate în orașul Caiyi și le-a dus înapoi în Adâncul Norilor. După ce a sosit, totul a fost împărțit între discipolii din alte secte. Deoarece Lan QiRen era dus la Qinghe și nu au fost ore câteva zile, toți băieții se jucau prin jur în haos complet, grăbindu-se în camera lui Wei WuXian și Jiang Cheng să doarmă acolo. În toate nopțile, mâncau, beau, se luptau, se jucau și se uitau la cărți cu poze. În una din nopți, Wei WuXian s-a pierdut într-un joc de zaruri și a fost trimis să se strecoare pe munte și să cumpere borcane cu zâmbetul împăratului. De data aceasta, toată lumea a avut în sfârșit șansa de a-și satisface papilele gustative. Cu toate acestea, în a doua zi, chiar înainte să apară lumina zilei, cineva a deschis ușa camerei, dezvăluind discipolii care se întindeau pe podea într-o încurcătură, dormind ca și cum ar fi fost un grup de cadavre.
*Cărți cu poze - acestea se referă cel mai probabil la acele cărți de ilustrații erotice. Întrucât acest lucru a apărut deja de câteva ori în poveste, poate fi o idee bună să verificați cum arată de fapt. Acesta este un exemplu de ilustrare cu homosexuali:
Notă - poporul chinez antic are un stil de artă ciudat*
Zgomotul de la deschiderea ușii a uimit câteva persoane. Când l-au văzut pe Lan WangJi cu fața de piatră la ușă prin ochii adormiți, s-au trezit instantaneu. Nie HuaiSang l-a împins cu furie pe Wei WuXian, care a ajuns într-o poziție cu picioarele în sus și cu capul în jos, "Wei-xiong! Wei-Xiong!"
Fiind înghiontit de câteva ori, Wei WuXian a vorbit cu tristețe: "Cine? Mai este cineva care vrea să continuie ?! Jiang Cheng? Vin-o - parcă mi-e teamă de tine!"
Jiang Cheng a băut prea mult aseară, iar capul îl durea în timp ce zăcea pe pământ cu ochii închiși. A apucat la întâmplare ceva și l-a aruncat în grabă de unde venea vocea lui Wei WuXian: "Taci!"
Obiectul a aterizat pe pieptul lui Wei WuXian, cu paginile deschise. Nie HuaiSang l-a privit, doar pentru a constata că articolul pe care Jiang Cheng l-a folosit să-l lovească pe Wei WuXian a fost una dintre prețioasele sale cărți de pornografie ilustrate. Când ridică privirea și văzu privirea frigidă a lui Lan WangJi, aproape că murise pe loc. Wei WuXian mormăi câteva propoziții, îmbrățișând cartea la piept și plecă din nou la culcare. Lan WangJi intră în cameră. A folosit o mână pentru a strânge gulerul din spate al lui Wei WuXian, l-a ridicat și l-a târât în direcția ușii.
După câteva momente nedumerite în timp ce era târât de Lan WangJi, el a fost în sfârșit pe jumătate treaz. Se întoarse, "Lan Zhan, ce faci?"
Lan WangJi nu a spus niciun cuvânt, continuând să-l tragă înainte. Wei WuXian s-a trezit un pic mai mult, împreună cu cadavrele întinse pe pământ care și-au dobândit conștiința unul după altul. Văzând că Wei WuXian a fost prins din nou de Lan WangJi, s-a repezit afară și a întrebat: "Ce se întâmplă? Ce faci?"
CITEȘTI
Mo Dao Zu Shi novel //română//
ActionTitlu alternativ: The grandmaster of demonic cultivation . Autorul nuvelei: Mo Xiang Tong Xiu . Traducerea în română e realizată de mine. . Traduc din engleză de pe site-ul https://exiledrebelsscanlations.com/ . Accept critică. . În calitate de mare...