Mulțumire - partea 4

151 22 0
                                    

Zgomotul venea de peste tot din jurul lor.

Era un ocean de șoapte, freamăte și chicote, din față și din spate, de deasupra și de jos. Vocile implicau atât bărbați, cât și femei, bătrâni și tineri, mai zgomotoase și mai liniștite. Wei WuXian a putut auzi chiar și câteva propoziții fragmentate, dar au venit și s-au dus, nepermițându-i să prindă cuvinte specifice.

Era într-adevăr prea tare.

Wei WuXian a continuat să apese asupra tâmplei o mână și a folosit-o pe cealaltă pentru a scoate o busolă de rău de mărimea unei palme din punga Qiankun. Acele busolei s-au rotit zguduit de două ori, apoi au început să se învârtă din ce în ce mai repede. Câteva clipe mai târziu, au început a se învârti nebunește!

Ultima dată, pe Muntele Dafan, fusese deja ciudat când Compasul Răului nu a găsit direcția. De data aceasta, a mers până la a roti totul de la sine, fără a se opri o singură clipă. Această situație era chiar mai incredibilă decât indicii care nu se mișcau deloc!

Umbra prevestitoare din inima lui Wei WuXian a devenit mai densă. El a strigat cu voce tare, "Jin Ling!"

Cei doi au intrat deja de o vreme în castelul de piatră, dar nu văzuseră pe nimeni. Wei WuXian strigase de câteva ori, fără să primească niciun răspuns. Primele încăperi din piatră erau toate goale, dar, pe măsură ce intrau mai adânc, în centrul uneia dintre camere, se afla un sicriu negru.

Era destul de ciudat să apară aici un sicriu. Cu toate acestea, lemnul folosit era de un negru profund, iar forma era realizată într-un mod priceput. Văzând acest lucru, Wei WuXian avea o afinitate excepțional de puternică față de acesta. Nu s-a putut abține să nu-l bată de câteva ori. Lemnul era robust și sunetul era ferm. El l-a lăudat, "Ce sicriu frumos"

Lan WangJi și Wei WuXian stăteau pe părțile opuse ale sicriului. După ce s-au privit între ei, și-au întins brațele în același timp și au deschis capacul.

În momentul în care capacul a fost deschis, zgomotul din jurul lor s-a înmulțit brusc, inundându-se prin urechile lui Wei WuXian, în maniera apei de maree. Era ca și cum, înainte de aceasta, erau priviți în secret de nenumărate perechi de ochi - proprietarii ochilor monitorizau în tăcere și discutau fiecare cuvânt pe care-l rosteau, fiecare acțiune pe care o făceau și, deodată, deveneau agitați în timp ce vedeau că sicriul era pe punctul de a fi deschis. Wei WuXian s-a gândit la câteva zeci de posibilități, deja pregătit să se apere de mirosurile puternice de râncezeală, ghearele întinse ale monștrilor, o revărsare de apă otrăvitoare, fum toxic care se dispersa rapid sau atacuri de spirite resentimentare. Desigur, cea mai mare dorință a lui era să-l vadă pe Jin Ling. În ciuda acestui fapt, nu s-a întâmplat nimic. Nimic.

Surprinzător, acesta era un sicriu gol.

Wei WuXian a fost un pic uluit, dar și un pic dezamăgit de faptul că Jin Ling nu a fost blocat aici. Lan WangJi s-a apropiat ușor. Bichen a ieșit din teacă de la sine câțiva centimetri, lumina lui rece strălucind pe fundul sicriului. Doar atunci, Wei WuXian a observat că nu sicriul era gol, ci că obiectul din interior era mult mai mic decât ceea ce se așteptase și s-a ascuns în partea cea mai adâncă a sicriului.

În sicriu, se afla un paloș lung.

Acesta nu avea teacă. Mânerul părea a fi turnat din aur, părând a fi destul de greu. Corpul era zvelt și lama îi strălucea. Așezându-se pe un strat de pânză roșie în partea inferioară a sicriului, acesta reflecta o nuanță sângeroasă de stacojie, emițând un aer rece de distrugere.

Un paloș a fost introdus în interiorul unui sicriu în locul unui cadavru. Într-adevăr nu era nicăieri un lucru ciudat în legătură cu aceste castele de piatră din Creasta Xinglu, care dezvăluia mistere la fiecare pas pe care îl făceau.

Mo Dao Zu Shi novel //română//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum