Rouă - partea 3.2

148 19 9
                                    

Wei WuXian știa că trebuie să fi aruncat un fel de vraja ciudată pentru a-i bloca fața. Lan WangJi îl scoase deja pe Bichen, s-a aruncat în cimitir și a început lupta. Reacția groparului a fost extrem de rapidă. Văzând atacul strălucitor al sabiei albastre Bichen, a făcut un sigiliu cu mâna și a chemat și el o sabie strălucitoare. Sabia era la fel ca fața lui, înconjurată de o ceață densă care făcea imposibil de văzut culoarea și stilul ei. Cu un cadavru pe spate, groparul a luptat într-un mod ciudat. Cele două sabii s-au ciocnit de câteva ori. Lan WangJi l-a chemat pe Bichen înapoi și l-a ținut în mână, un strat de îngheț urcându-i-se pe față.

*sigiliu cu mâna - destul de asemănător cu semnele din Naruto. În acest caz, este folosit pentru a comanda sabia groparului*

Wei WuXian știa de ce fața i se făcu brusc rece. Se datora faptului că, în timpul luptei, chiar și un străin ca el putea spune că groparul era extrem de familiar cu mișcările de sabie ale lui Lan WangJi!

Lan WangJi nu a spus nimic. Atacurile lui Bichen erau din ce în ce mai profunde, atacând cu o forță imensă. Groparul a dat înapoi de câteva ori. Ca și cum ar fi știut că, cu o persoană moartă pe spate, nu va putea câștiga împotriva lui Lan WangJi și, dacă ar continua să lupte, va fi capturat în viață, a pescuit brusc un talisman de culoare albastru închis de la talia lui.

Un talisman de transport!

Acest tip de talisman ar putea transporta imediat pe cineva la sute de kilometri distanță, dar cheltuia și o mare cantitate de energie spirituală. Este nevoie de mult timp pentru ca utilizatorul să își recapete energia. Cei cu energie spirituală care nu este suficient de puternică nu ar putea să le folosească. Astfel, deși aveau o calitate foarte înaltă, era rar pentru cineva să le folosească. Văzând că era pe punctul de a scăpa, Wei WuXian a bătut din palme în grabă de două ori, s-a dat jos pe un genunchi și și-a trântit pumnul pe pământ.

Puterea pumnului său a trecut prin straturi de pământ, a atins adâncimile solului și a pătruns în capacele groase de sicriu, provocând cadavrele prinse în interior. Cu zgomote crăpate, patru brațe sângeroase țâșnit din sol, apucând ambele picioare ale groparului!

Groparul părea de parcă nu-i păsa deloc. Și-a dus energia spirituală spre fundul picioarelor, alungând cele patru mâini de cadavru. Wei WuXian și-a scos flautul de bambus. O melodie cutremurătoare și strălucitoare deschise perdeaua întunericului care căzuse. Două capete umane au ieșit din pământ împreună cu trupurile lor, urcându-se în sus de picioarele groparului și învârtindu-se în jurul corpului său ca și cum ar fi șerpi. Deschizând gura, s-au pregătit să muște în jos la gât și la brațe.

Groparul a pufnit de dispreț, de parcă ar spune "ce truc ieftin" și a trimis energia spirituală în tot corpul său. Totuși, de această dată, abia după ce și-a eliberat energia și-a dat seama că a fost păcălit.

A trimis și cadavrul pe care l-a transportat pe spate zburând!

Wei WuXian a râs necontrolat în timp ce a lovit piatra mormântului, în timp ce Lan WangJi a prins cadavrul flasc cu o mână și a atacat cu Bichen folosind cealaltă. Văzând că ceea ce tocmai a săpat fusese smuls, că nici măcar nu putea câștiga solo împotriva lui Lan WangJi, și să nu mai vorbim de nenorocirea prezenței unei altei persoane, nu îndrăznea să mai stea. El a azvârlit Talismanul Transportului pe pământ. După un zgomot puternic, flăcările albastre au urcat spre cer. Figura lui a dispărut în foc.

Wei WuXian știa că groparul avea un talisman de transport pe el, ceea ce însemna că, chiar dacă îl prindeau, putea găsi o ocazie de a scăpa. Cadavrul pe care l-a săpat a fost deja un indiciu, așa că nu a avut niciun regret. S-a apropiat de Lan WangJi, "Să vedem pe cine a săpat."

Mo Dao Zu Shi novel //română//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum