La periferia orașului, într-un restaurant pe cât de mic, pe atât de călduros, unde se respectă cu sfințenie rețetele bunicii și poți găsi cele mai gustoase mâncăruri, ce te fac să te lingi pe degete la cât de bune sunt; Adam și prietenul său Kevin, intră entuziasmați în încăpere.
Cum Adam Johnson, nu este tocmai omul răbdător și vrea ca totul să i se ofere când și cum vrea el, până să se așeze la o masă, strigă la prima fată pe care o zărește să le aducă o cafea simplă, fără să îi pese că aceasta tocmai prelua comanda unor clienți, considerând că el este cel mai îndreptățit să-și primească primul comanda. Doar este fiul celui mai bogat om din oraș și toată lumea se simte onorată când el își face simțită prezența într-un loc public, exact ca acesta.
Ceea ce nu știe el, este că fata la care tocmai a strigat, nu dă doi bani pe ceea ce reprezintă el și ceea ce vrea acesta să demonstreze, continuând să le prezinte zâmbind, meniul celor de la masă și să se prefacă, că nu a auzit cerința acelui tip arogant.
— Nu mai bine îl serviți pe domnul, înaintea noastră? O întreabă doamna drăguță de la masă, care încearcă să se hotărască ce să aleagă din varietatea de mâncăruri tradiționale, încadrată frumos în meniul de trei pagini. Nu vreau să creez probleme cu nehotărârea mea. Se vede că este nerăbdător să-și primească comanda, continuă aceasta, aruncându-și scurt privirea spre masa alăturată, unde un anume brunet își frământa mâinile și bătea dintr-un picior pe sub masă, fixând-o cu o privire urâtă pe domnișoara ospătar.
— Neah, stați liniștită, răspunde fata senină, făcând un gest indiferent din mână. Unii oameni trebuie să înțeleagă că nimeni nu este mai presus decât ceilalți. Când voi termina cu(,) comanda dumneavoastră, îl voi servi și pe domnul arogant.
— Domnișoară, ai de gând să-mi aduci cafeaua aia odată? Strigă de la cealaltă masă tânărul nerăbdător.
— Imediat ce termin cu domnii, vă voi servi și pe dumneavoastră, răspunde fata cu o calmitate ieșită din comun, fără să privească în direcția acestuia, sfidând-l.
După câteva minute, după ce a terminat cu doamna drăguță și cu soțul acesteia, Vanessa se îndreaptă spre masa celor doi tineri cu licoarea neagră aburindă pe o tavă, afișând un zâmbet larg.
Când mai are puțin și ajunge în dreptul acestora, Kevin, pentru purul său amuzament, întinde piciorul pe sub masă și-i pune piedică, iar aceasta se dezechilibrează și tava îi alunecă printre degete, vărsând tot conținutul din ceștile de porțelan pe cămașa albă a înfumuratului, care sare ca ars de pe scaun și-o priveliște pe tânăra domnișoară cu ochii scăpărând de furie.
— Femeie incompetentă, uite ce mi-ai făcut, urlă ca din gură de șarpe, arătând spre cămașa distrusă de care trage, încercând să înlăture senzația de arsură pe care i-a provocat-o lichidul fierbinte, când a făcut contact cu pielea lui bronzată. După ce că ești surdă și chioară, mai ești și împiedicată. Schimbă-ți naibii ochelarii ăia hidoși dacă nu vezi pe unde..., se oprește brusc din jigniri când simte cum îi pulsează obrazul și-și duce instinctiv palma spre locul vătămat. M-ai lovit! Exclamă surprins, continuând să-și maseze obrazul.
— Ascultă la mine, arogant înfumurat ce ești. Niciodată, în viața ta să nu mă mai jignești sau să ridici tonul la mine, îl avertizează aceasta împingându-l în piept cu degetul.
Din cauza nervilor, obrajii și vârful nasului i se înroșise, iar Adam a început să râdă când a observat că arăta exact ca un clown pregătit pentru spectacol.
— Că altfel ce? O provoacă acesta să continue și-i ridică bărbia s-o poată privi în ochi.
Mare greșeală a făcut, căci în momentul în care au făcut contact vizual și i-a văzut ochii de un albastru marin, ce se ascundeau în spatele ochelarilor hidoși, a simțit cum un șoc electric i-a cuprins corpul. A fost, exact ca atunci când bagi degetele în priză și simți cum ți se cutremură tot corpul, doar că acum a fost mult mai intens și s-a oprit într-o anume parte a corpului, făcându-l să-și întoarcă brusc privirea și să-și retragă mâna de pe bărbia acesteia.
— Dacă vei mai încerca vreodată să mă jignești, ca și cum nu există nimic mai presus de tine și ești îndreptățit să arunci cu vorbe urâte în stânga și-n dreapta, s-ar putea ca ținta mea să nu mai fie fața ci bărbăția ta, care s-a cam trezit la viață, îi aruncă aceasta cuvintele printre dinți și zâmbește când îl observă cum își duce rapid mâna spre locul indicat, protejându-se. Așa mă gândeam și eu, exclamă aceasta și dă să plece, dar se întoarce brusc, determinându-l pe bărbat să facă doi pași în spate. A, să nu uit. Înainte să mai învinovățești pe cineva, pentru o eventuală greșeală, mai bine stai și analizezi situația. Prietenul tău, care râde pe înfundate, spune arătând în direcția acestuia, mi-a pus piedică. De aceea am vărsat cafeaua. Dacă nu am timp să mă aranjez, cum o fac majoritatea tipelor care-ți trec prin pat, asta nu înseamnă că nu știu cum să-mi fac treaba cum trebuie. Vă aduc alte cafele imediat, îi anunță și dispare din aria lor vizuală, lăsându-l pe Adam confuz și în aceeași timp vrăjit de comportamentul fetei.
— Frățioare te-ai ars, afirmă Kevin râzând cu poftă. Este prima femeie care în loc să-ți sară în brațe și să te roage să i-o tragi, ți-a tras o palmă de toată frumusețea, îl șicanează acesta , ștergându-și lacrimile.
— Ha, ha, foarte amuzant, se strâmbă Adam la prietenul lui și se ridică de la masă.
— Nu poți nega că te-a cam pus la punct, îl oprește acesta înainte să se îndrepte spre ieșire.
— Lucrurile nu vor rămâne așa, îi răspunde zâmbind și iese pe ușa restaurantului. Voi avea grijă să o fac să plătească pentru palma asta, dă glas gândurilor înainte de-a urca în mașină și de-a porni spre Miruna, să se poată elibera de toate frustrările acumulate în această jumătate de oră, cât a stat în acel restaurant.
CITEȘTI
Alegerea: O Viață Fără Ea( PAUZĂ)
RomanceMulțumesc @etheldevil pentru coperta superbă. Adam Johnson n-a știut cum se simte iubirea, până a întâlnit-o pe ea. O simplă privire din partea Vanessei, a fost de ajuns să-i înmoaie inima. Totul pare perfect, până în momentul în care A...