20. Nu vreau să fii nefericită.

192 38 7
                                    

      Vanessa

   — Vanessa, îmi aud numele și mă opresc oftând.

      Chiar n-am chef de Adam în acest moment. Mai ales că nu mi-am revenit nici acum după sărut. Nu cred că-i pot face față prea curând. Nu când simt că mai am puțin și cedez. Și nu mai este decât un singur pas până la momentul în care-i voi sări în brațe și nu voi mai avea puterea să-i dau drumul; ceea ce e total greșit. Nu mă pot gândi doar la mine! Siguranța fiicei mele este pe primul loc; iar atâta timp cât Damian este liber, nu pot garanta faptul că nu se va atinge de comoara mea, doar pentru a-mi face rău. Iar ceea ce-mi dă cu adevărat de gândit este faptul că urs lui față de mine, nu are nici o legătură cu relația dintre mine și fiul lui. Aici fiind problema cea mare. Ce i-am făcut lui Damian de mă urăște atât de mult? Ce ce i-am greșit?

        Pașii apăsați din spatele meu, mă fac să renunț la gândurile mele negre și să-mi întorc privirea spre posesorul acestora. E atât de frumos! Oricât de mult aș încerca, nu reușesc să-mi dezlipesc privirea de pe corpul lui perfect. Se pare că Dumnezeu a uitat să-i adauge și defecte, fizic vorbind, în momentul în care l-a creat. Este cu adevărat perfecțiunea întruchipată. Păcat că nu mă pot bucura de ea.

— Trebuie să vorbim, rupe deodată tăcerea, ceea ce mă face să renunț la a-l analiza și-l fixez cu privirea.

— Despre ce? Mă interesez pe un ton mai dur, dar acesta nu-mi dă importanță, dregându-și ușor vocea.

— Despre adevărata ta identitate... fiica mea și multe alte secrete pe care le deții, răspunde deodată, iar eu sunt total șocată.

        Cum a reușit să afle adevărul și mai ales de la cine? Nu prea i-a păsat de prezența Victoriei, asa că nu înțeleg cum de și-a dat seama. Oftez înfrânt. Știu că voi fi nevoită să-i dau explicațiile necesare. Dar, nu acum. În acest moment va trebui să mă ocup de-o nuntă. Mai ales că mireasa este prietena mea. N-o pot abandona acum. Cum Adam a lipsit atâția ani din viața noastră, mai poate aștepta câteva ore până se termină nunta.

— Îți voi explica totul, spun mai mult șoptit. Dar nu acum. După nuntă îți voi spune tot ce vrei să știi, îl înștiințez și mă întorc repede pe călcâie, pornind spre camera unde se pregătește Maya, fără să mai aștept vreun răspuns din partea lui. 

                           ***

— Wow... ești superbă, îmi complimentez prietena, care arată minunat.

      Când am probat rochia de mireasă, nici o clipă nu m-am gândit că prietena mea va fi cea care-o va purta și culmea, nu-mi regret alegerea. Zici c-a fost croită special pentru ea! Faptul că avem un corp asemănător, face ca această rochie –cu un decolteu decent în formă de inimă, cu mâneci din dantelă și un corset care-i vine strâns pe corp, scoțându-i în evidență toate formele frumoase cu care a fost înzestrată și de care este foarte mândră; iar crinolina cu două cercuri care-i pornește din dreptul taliei, arătând ca o prințesă– îi vine ca turnată.

         Arătă exact ca o prințesă. Se pare că visul ei din copilărie, i-a fost îndeplinit. Mereu îmi spunea c-atunci când va fi mireasă, vrea să fie îmbrăcată în prințesă și toți cei din jur să-și întoarcă privirea spre ea și să rămână uimiți de frumusețea ei. Iar aceast lucru va fi posibil azi. Păcat că nu se căsătorește din dragoste, ci o face pentru mine. Știu c-a acceptat să se căsătorească, doar pentru a mă scoate pe mine din încurcătură. Iar pentru asta îi voi rămâne veșnic recunoscătoare. Mi-a demonstrat iar că-mi este o prietenă adevărată. Se pare că n-am nevoie de-o soră, atâta timp cât o am pe ea.

Alegerea: O Viață Fără Ea( PAUZĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum