12. Sigur am luat-o raza.

222 43 11
                                    

         Adam

       Nu am reuși să închid un ochi toată noaptea. Nu înțeleg cum de acea femeie îi poate semăna atât de mult, iar în același timp să fie atât de diferită. Chiar nu pot să-mi explic .

          Este oare posibil ca dorința mea, de-a o revedea să fie atât de puternică încât să-i văd gesturile și trăsăturile într-o altă femeie?! Este posibil ca și ea să se fi simțit la fel de atrasă de mine, cum m-am simțit eu de ea? Dar, m-am simțit atras de ea sau de faptul că este copia opusă a  Vasessei? Are vreun sens ce spun eu aici? La naiba. Până și numele este același...

         Dacă nu ar fi fost petrecerea Carolinei, – prietena mea cea mai bună, încă din copilărie. Părinții noștri fiind foarte apropiați–, aș fi fost deja acasă și m-aș fi afundat în muncă; aș fi uitat de misterioasa Vanessa. Aș fi mers și aș fi vorbit cu iubita mea, cum obișnuiesc să fac zilnic, în ultimii ani.

       Cât de nenorocit pot fi! Doar ce i-am promis că nu voi iubi pe altcineva, iar eu stau și-mi frământ ca un tâmpit creierii, încercând să înțeleg ce mă atrage la acea blondă sexy din camera de hotel. Nu pot înțelege de ce mă atrage într-un asemenea hal. Zici că e un magnet care mă atrage și mă respinge, în funcție de partea pe care este întors. Exact așa a făcut și ea cu mine, mi-a captat atenția, ca mai apoi să-mi dea cu flit.

     Revină-ți Adam. Ce naiba? Nu se poate să te fi înmuiat atât de repede. Nu ai cum să cedezi în fața unei femei. În mintea și inima ta, este și va rămâne doar Vanessa.

       Trebuie neapărat să găsesc o cafenea. Dacă nu îmi beau cafeaua de dimineață, ca să-mi revin, mi se va scircuita creierul. Trebuie să-mi iau doza de cofeină, căci altfel, nu sunt om toată ziua.

        Pornesc mașina, iar în timp ce dau să accelerez, observ în apropierea hotelului, – care începând de ieri, a devenit al meu–, o cafenea. Așa că încetinesc și încerc să găsesc un loc liber de parcare în fața acesteia. Se pare că este destul de aglomerat, iar asta nu înseamnă decât un singur lucru: această cafenea ori are doar produse de calitate, ori este foarte bună servirea și oamenii vin aici cu drag.

       Când reușesc, într-un final, să parchez mașina, cobor, încercând să-mi aranjez puțin costumul și mă îndrept spre intrare.  Împing ușor ușa și intru în cafenea.

       Analizez puțin încăperea și sunt surprins plăcut de modul în care este aranjată. Are niște măsuțe rotunde în centrul încăperii, încadrate între patru scaune cu burete,care sunt acoperite cu o husă de culoare crem. Barul este așezat într-un colț, iar din tavan atârnă niște ghivece cu flori. Pot spune că este un loc destul de primitor.

        Mă așez la o masă mai retrasă și mă uit după cineva, care să vină să-mi preia comanda.

   — Aici, vine cineva? Întreb pe un ton mai ridicat, când observ că nu este decât o fată care servește într-un colț, un grup de tineri.

— Vin imediat, aud vocea care-mi stârnește mii de fiori pe șira spinării. Inițial, am crezut că Vanessa mea muncește aici, așa c-am întors brusc capul în direcția acesteia.

        Dar, când posesoarea vocii se apropie de mine, rămân, pentru o secundă, blocat. În fața mea se află una dintre cele mai frumoase femei, pe care le-am întâlnit; iar lăsând modestia la o parte, chiar am întâlnit multe femei la viața mea. Spre surprinderea mea, fata care a venit să mă servească este nimeni alta decât Vanessa... de la hotel, care-mi amintește din ce în ce mai mult de iubita mea.

     Iar acum... dacă stau să o analizez mai bine, pot înțelege de ce este atât de aglomerată cafeneaua. Cu o asemenea femeie sexy, ca ospătar, numai de drag vii aici să-ți bei cafeaua de dimineață. Numai prezența ei îți dă energie. Și ce mai energie... Simt cum mă încălzesc, numai când o privesc.

Alegerea: O Viață Fără Ea( PAUZĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum