Adam
Mă învârt în cerc, în fața vilei în care locuiesc părinții mei,încercând să-mi fac curaj să intru în casa groazei. Poate exagerez, dar așa simt când privesc pereții albi din exteriorul clădirii.
Acum realizez că niciodată n-am simțit căldura pe care o simte un copil în locul numit casă. Oricât de mult încerca mama să mă cocoloșească și să-mi arate cât de mult mă iubește, mereu mă simțeam străin în acest loc. Niciodată nu l-am considerat acasă.
Poate că i se datorează și faptului că mereu mă loveaam de pereții zidului pe care l-a ridicat tatăl meu. Nu l-am simțit alături, iar acest aspect m-a afectat. Poate că eram mic și naiv, dar simțeam că tata nu mă iubește. Eram doi străini care trăiau sub același acoperiș. Nu aveam acea legătură strânsă cum vedeam la alți copii, aceea de tată-fiu.
Când m-am mai mărit, am început să-i caut prezența. Am încercat să mă apropii de el. Fără rezultat! Dar, asta nu înseamnă că nu a început să-mi vorbească de la egal la egal.
În inima mea, a înflorit speranța. Când am sesizat faptul că-mi acordă atenție, m-am gândit că poate m-am înșelat în privința lui și mă iubește. Am greșit! El nu mă iubea, ci încerca să mă modeleze după bunul său plac. Dar, am acceptat. Am preferat să devin ceea ce el își dorea, în speranța că va deveni mândru de mine. O altă greșeală! El doar se folosea de mine.
Când a început să-mi explice cum femeile nu merită nici cea mai mică atenție, că sunt create pentru a ne servi pe noi, l-am crezut. Mi-a spus că fără noi, ele nu ar fi nimic. Să nu le acord atenție, fiindcă vor încerca să-mi intre pe sub piele și să mă distrugă. Mi-a vândut diverse minciuni, ca de exemplu, că acestea nu umblă decât pentru banii noștri și nu le pasă de cum suntem noi cu adevărat. Și l-am crezut! Am crezut fiecare cuvânt pe care mi l-a spus, fiindcă îl vedeam ca pe un exemplu. Îmi doream să-l fac mândru de mine; să se uite la mine ca la un adevărat bărbat, nu ca la un puști bolovan care nu știe cum să se comporte în societate. Îmi doream să-mi acorde atenția de care n-am avut parte în copilărie.
Dar, m-am înșelat!
Pentru el n-am fost decât un simplu pion. Faptul că tratam femeile ca pe niște cârpe, îl avantaja pe el. Căci, neavând o relație, asta însemna că mă pot ocupa de afacerile lui fără nici o problemă. Eram marioneta lui și mă dirija după bunul lui plac. Spera că mă voi căsători cu cine va dori el, fără să comentez; că nu mă voi opune planurilor lui meschine; că îi voi accepta decizia și voi rămâne același cățeluș dornic de atenția stăpânului.
Dar, din fericire nu s-a întâmplat așa!
Faptul că am întâlnit-o pe Vanessa, a fost cel mai frumos lucru din viața mea. Această femeie a reușit sa-mi dezghețe inima de gheață și-a reușit sa ma facă sa vad lucrurile asa cum sunt ele cu adevărat. Iubirea ei m-a ajutat să înțeleg că sfaturile lui n-au fost decât o mare minciună. Iar în zilele petrecute alături de ea m-am simțit cel mai fericit om de pe fața pământului.
Normal că omului numit tată, nu i-a convenit schimbarea mea. Faptul că mă opuneam deciziilor lui, l-a făcut să ia măsuri în această privință. De acolo și ura lui față de ea. Dar cum ea n-are nici o vină pentru ceea ce s-a întâmplat între noi doi, trebuie să iau măsuri și sa-l fac să înțeleagă că Vanessa nu are nici o vină pentru acțiunile mele. Trebuie să-l fac să înțeleagă c-o iubesc și va deveni soția mea, indiferent de ceea ce va spune el.
Dacă nu-i convine decizia mea, mă văd nevoit să rup orice legătură cu acesta. În acest moment nu-mi pasă decât de fiica și iubita mea.
CITEȘTI
Alegerea: O Viață Fără Ea( PAUZĂ)
RomanceMulțumesc @etheldevil pentru coperta superbă. Adam Johnson n-a știut cum se simte iubirea, până a întâlnit-o pe ea. O simplă privire din partea Vanessei, a fost de ajuns să-i înmoaie inima. Totul pare perfect, până în momentul în care A...