Adam
M-a uimit faptul că Vanessa este organizatorul aceste nunți? Cu siguranță. Știam că-și dorea să deschidă această afacere, dar am crezut c-a renunțat la visul ei. Nu mă așteptam ca acesta să se ambiționeze și să-și ducă visul la bun sfârșit.
Iar acum, c-am văzut-o aici, în fața mea; am profitat de ocazie și i-am luat cu asalt buzele moi, de care-mi era atât de dor. Chiar dacă mi-am luat o palmă de toată frumusețea, nu regret c-am reușit să-i gust iar dulceața buzelor și pentru prima oară după atâția ani m-am simțit viu, împlinit. Am simțit că trăiesc cu adevărat.
Când am primit vestea c-a fugit mireasa, nu pot spune c-am fost șocat. Mă așteptam. Nu oricine are puterea să facă un astfel de compromis. Și chiar mă bucur că acea femeie n-a putut să facă această greșeală. Sunt sigur că n-ar fi avut o viață prea roz alături de prietenul meu. Nu, atâta timp cât acesta n-o iubește. A luat o decizie corectă și-o apreciez pentru asta.
Dacă faptul că mireasa a fugit nu m-a surprins, nu pot spune același lucru despre cerința prietenului meu. Nu credeam că voi aude vreodată din partea lui că vrea să se așeze la casa lui, alături de cineva. Mai ales când acea persoană este Maya. Nu vreau să fiu înțeles greșit, ea are un suflet bun. Dar, nu pot spune că nu mă sperie ieșirile sale. Această femeie, când dorește, poate deveni dracu-n persoană. Nu-i pot recomanda cuiva să petreacă mai mult de cinci minute în preajma sa. Și cinci minute e prea mult! Darămite să stai non-stop lângă ea... Asta-i sinucidere curată! Sper ca Kevin știe ce face! Chiar nu vreau să-i organizez înmormântarea.
Punând în balanță tot ceea ce știu, tind să-i dau dreptate Vanessei. Chiar ar trebui să-nceapă să se roage... mult. Are nevoie de tot ajutorul divin de-a scăpa nevătămat din mâinile Mayei. Mai ales că aceasta a fost forțată de împrejurări să ia această decizie. Sunt sigur că nu va sta cu mâinile în sân, ceea ce mă face să mă întreb ce-i coace mintea în momentul ăsta. Sunt sigur că răzbunarea acesteia va fi destul de aspră. Dar, nu mă bag. El a ales, el să iasă din încurcătură; sper eu... nevătămat.
Dar, acum, am lucruri mult mai importante de rezolvat. Cu ar fi: să aflu de ce Vanessa și-a ascuns adevărata identitate și de ce nu mi-a spus de fiica mea.
— Vanessa, o strig, când iese pe ușă și-o urmez imediat. Faptul că se oprește-n loc mă surprinde într-o oarecare măsură. Mă așteptam să mărească pasul, nu să mă aștepte. Când ajung în spatele ei, aceasta se întoarce cu fața spre mine și o observ cum mă analizează. Nu spun că-mi displace modul în care privirea ei se plimbă nestingherită pe corpul meu, dar trebuie să aflu de ce s-a ascuns de mine în tot acest timp.
— Trebuie să vorbim, încerc să-i atrag atenția, după o perioadă în care tot ce-am făcut a fost să ne analizăm unul pe celălalt.
— Despre ce? Se interesează acesta privindu-mă atent și încearcă să pară dură, dar nu-i prea iese. Îmi dreg vocea și dau glas întrebărilor care-mi tot macină gândurile în ultimul timp.
— Despre adevărata ta identitate... fiica mea și multe alte secrete pe care le deții, îi răspund cu sinceritate și-o observ cum pălește deodată, semn că nu se așteaptă ca eu să aflu adevărul prea curând.
— Îți voi explica totul, spune după un timp în care tot ce-a făcut a fost să se-încrunte și să tragă adânc aer în piept. Dar, nu acum. După nuntă îți voi spune tot ce vrei să știi, mă înștiințează și-ntr-o fracțiune de secundă, până să realizez ce-a spus, dispare din fața mea; lăsându-mă la fel de confuz ca înainte. De ce tot fuge de adevăr?
CITEȘTI
Alegerea: O Viață Fără Ea( PAUZĂ)
Roman d'amourMulțumesc @etheldevil pentru coperta superbă. Adam Johnson n-a știut cum se simte iubirea, până a întâlnit-o pe ea. O simplă privire din partea Vanessei, a fost de ajuns să-i înmoaie inima. Totul pare perfect, până în momentul în care A...