3.Iubirea m-a schimbat

250 45 7
                                    

    După un an
 
      Adam

     Sunt cel mai fericit bărbat de pe fața pământului.

     Dacă înaintea întâlnirii cu Vanessa negam sau nu știam ce simt pentru ea; ei bine, în acel moment, când am văzut -o atât de emoționată și sceptică în privința mea, am recunoscut că o iubesc. Și pot spune, cu mâna pe inimă că acum,  după un an de relație cu cea mai frumoasă, deșteaptă, talentată și încăpățânată femeie, sunt cu adevărat fericit și îndrăgostit până peste cap.

     Nu am presat-o să întreținem relații intime, ci am așteptat până când s-a simțit cu adevărat pregătită. Iar tot ce pot spune, este că a meritat pe deplin așteptarea.

        Totul a fost atât de intens, încât am simțit că-mi va ceda inima din cauza ritmului cardiac destul de alert. Simțeam cum toți mușchii mi se încordează la fiecare atingere de-a ei și cum tremur din toate încheieturile când îmi spunea că mă vrea.

     Când am aflat că este virgină, m-am panicat. Nu mă așteptam ca ea să fie neatinsă de nici un bărbat. Nu vreau să fiu înțeles greșit, mă simt mândru că m-a ales pe mine să fiu primul bărbat din viața ei, dar îmi era teamă să n-o rănesc, să nu sufere din vina mea. Nu puteam accepta ideea că aș putea face ceva greșit, care să o rănească.

       Până la urmă totul e bine, când se termină cu bine. Așa a fost și în cazul nostru. Cu încurajări din partea iubitei mele și cu trupul tremurând din toate încheieturile, am reușit să-i iau inocența. În momentul în care i-am rupt himenul, s-a chircit sub mine și-a scos un țipăt de durere. Am simțit cum m-au tăiat toate apele instant, iar prima intenție a fost să mă retrag din acel loc umed și strimt, care se mula perfect pe membrul meu erect; dar aceasta m-a oprit. Mi-a prins hotărâtă încheietura mâinii și m-a tras cu putere spre ea, lipindu-și ușor buzele dulci de ale mele. Iar eu, am profitat de ocazie și am aprofundat sărutul, simțind cum totul se evaporă în jurul nostru, fiind doar eu și ea. Două  suflete, unite într-un singur trup; un întreg.

      Când corpul i s-a relaxat și i s-a atenuat durerea, am început măresc ritmul și să mă adâncesc din ce în ce mai mult în ea, dorind să o ridic pe cele mai înalte culmi, având grijă, între timp, să-i gust și să-ating fiecare bucățică de piele; simțind cum ne cuprinde pe amândoi cel mai intens orgasm pe care l-am putut simți vreodată.

— Mă aștepți de mult? Sunt scos din gânduri de o frumoasă brunetă, care-mi zâmbește sugestiv și-și mușcă ușor buza de jos, ceea ce mă face să înjur printre dinți. Știe ce efect are acest gest asupra mea, de aceea mă provoacă de fiecare dată când prinde ocazia.

— Doar ce am ajuns, îi răspund răgușit, încercând să-mi aranjez cât mai subtil erecția, spre amuzamentul iubitei mele.  Lasă că vede ea ce-o așteaptă, când ajungem acasă!

— Mergem? Întreabă, ridicând din sprânceană, iar eu nu fac nici o mișcare, adoptând o expresie de om rănit, lăsând buza în jos și lovesc ușor cu vârful piciorului pământul din fața mea. Acum ce mai e, oftează aceasta, analizându-mă.

— Nu mi-am primit sărutul de bun venit, îi răspund exact ca un copil mic, doritor de atenție, iar aceasta se apropie râzând de mine și-mi atinge ușor buzele cu ale sale, apoi se retrage și se îndreaptă spre mașină fără să mai privească în urmă. Iar eu oftez și o urmez, exact ca un iubit ascultător ce sunt; ca să nu spun cățeluș.
       
                             ***

  — Chiar trebuie să pleci? Mă întreabă superba bruneta în dimineața următoare, cu pleoapele încă închise, luându-mi plăcerea de-a-i vedea ochii frumoși. Probabil m-a simțit când m-am ridicat, dar este prea obosită ca să mă conducă. Și o înțeleg.

Alegerea: O Viață Fără Ea( PAUZĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum