Klubedeki lavabonun altındaki küçük dolapta vücudu olabildiğince küçülürken Jungkook'un yüzünden yaşlar süzülüyordu. Kapı hafifçe aralandı ama fark edilirse diye elini uzatıp kapıyı çekme riskini alamazdı. Havada metal kokusu yoğundu ve kendi kalbinin atışından ve tahta zeminde sürüklenen bir şeyin sesinden başka bir şey duyamıyordu.
Kapıdaki ufacık boşluktan içeri sızan loş ışığı bir şey engellediğinde, Jungkook iniltisini güçlükle bastırmayı başardı, yumruğunu ağzına soktu ve kendi vücudunun çıkardığı sesleri kontrol etmek için dişleriyle dudağını sertçe ısırdı.
Işığı engelleyen figür aniden hareket etti ve daha fazla sürüklenme sesi duyuldu. Aniden bir sessizlik oldu ve ardından kan donduran bir çığlık.
Jungkook dolaptan fırlayarak ayağa kalktı. Ablasının yatakta olduğunu unutmuştu!
Hızını hiç düşürmeden şömineden maşayı alarak koridorda hızla koştu. Yas tutmak için bile durmadan ebeveynlerinin cesetlerinin üzerinden atladı; tek düşüncesi kız kardeşini kurtarmaktı.
Jungkook, o ve kız kardeşinin bu tatil evinde paylaştığı odaya giden köşeyi döndü ve ileri atılarak kapıyı açtı.
Doğal olmayan uzun, ince yaratık kasıtlı olarak yavaş, pençeli elleriyle ona uzanırken, yatağında duran kız kardeşinin korkmuş gözlerinin köşeye sıkıştığını görebiliyordu.
"Hey!" Çığlık atarak ileri atıldı ve pokeri salladı. Yaratığı yan tarafına vurdu ve beyaz kafasını yavaşça çevirerek ona kafatasının yuvasına gizlenmiş ölü, oyuk gözlerle baktı.
"Kookiem!" Yaratık ona doğru sallanırken kız kardeşinin çığlık attığını duydu ve sonra sadece karanlık kaldı.
Uyandığında, ailesinin orada olduğuna dair tek işaret, duvarlardaki ve zemindeki kan lekeleriydi. Ve o yaratığın ne olduğuna dair tek ipucu, Jungkook'un göğsündeki derin, sızlayan pençe izleriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wendigo /Jeon Jungkook/ JJK
Fanfiction"Hey!" Çığlık atarak ileri atıldı ve pokeri salladı. Yaratığı yan tarafına vurdu ve beyaz kafasını yavaşça çevirerek ona, kafatasının yuvasında gizlenmiş ölü, oyuk gözlerle baktı. Jungkook'un ailesi, şeytani bir yaratık tarafından yok edildi. Tüm h...