"Hey, Jimin," dedi Luna sessizce, kardeşinin yanına otururken. Yüzünde bir oksijen maskesi vardı ve gözleri ağırdı ama yine de ona bakmak için başını yavaşça çevirdi.
"İyi misin?" Acıyla inledi.
"Benim için endişelenme," Luna hızla gözlerindeki yaşları sildi ve elini tuttu, "İyi olmana sevindim."
Jimin'in kara gözleri, kapının yanında beceriksizce oturan Jungkook'a kaydı. Luna'nın itirazlarına rağmen yüzündeki maskeyi çıkarmak için elini yavaşça kaldırdı.
"Teşekkürler, Jungkook," Sesi bu sefer biraz daha netti, "Sana borçluyum - hepimiz sana hayatlarımızı borçluyuz. Sen olmasaydın, hepimiz ölmüş olurduk."
Jungkook boğazını temizledi, "Bu doğru değil. İblis-" Sözünü kesti ve zayıf bir şekilde gülümsedi, "Luna çok yardımcı oldu. Benim de kıçımı kurtardı,"
"Biliyorum," dedi Jimin, "Ama teşekkür ederim. Gerçekten çok teşekkür ederim."
Jungkook omuz silkti, insanların ona teşekkür etmesine alışık değildi, "Sorun değil. Birçok insan aynı şeyi yapardı."
Jimin başını salladı, "O yaratığı gördükten sonra," dedi, "Bunun doğru olduğunu sanmıyorum."
"Tamam," dedi Luna, maskeyi kardeşinin yüzüne geri çekerek, "Dinlenmen gerek. Yoongi ve Daisy bir sonraki ziyarete gelmek istiyorlar ve çok endişeli, çok kızgın kız arkadaşın yolda."
Jimin içini çekmeden önce bir sessizlik oldu, "Beni öldürecek."
"Muhtemelen," diye onayladı Luna, ayağa kalkarak. Eğildi ve Jimin'in yanağına bir öpücük kondurdu (maske tarafından kapatılmayan kısıma), "Bana ihtiyacın olursa dışarıda olacağım."
Jungkook'a doğru hareket eden Luna, onun odadan çıkmasına ve bir koltuğa oturmasına yardım etti. Yoongi ve Daisy hemen ayağa kalktılar, "Onu görebilir miyiz?" Yoongi, "O iyi mi?" diye sordu.
Luna başını salladı, "Yorgun ama iyileşecek. Onu görene kadar burada bekleyeceğiz."
İkisi Jimin'in odasına gitti ve sessizlik Jungkook ve Luna'nın üzerine çöktü. İkisi de çok yorgundu ve şimdi adrenalin uçup gittiği için Luna uykulu hissediyordu. Her yeri ağrıyordu ama herkesin ondan çok daha kötü yaralandığını düşünerek şikayet etmek istemiyordu. Bunun yerine sandalyeye oturdu ve Yoongi ile Daisy'nin daha önce getirdiği sıcacık kahveyi yudumladı.
"İyi misin?" Jungkook'un sesi sessizliği bozdu ve Luna ona bakmak için döndü, yüzüne yorgun bir gülümseme yerleştirdi.
"Olabildiğim kadar iyiyim" dedi, "Nasılsın? Hala ağrın var mı?"
Jungkook bacağına baktı ve omuz silkti, "İyiyim. Daha kötüsünü yaşadım,"
"Kardeşim haklıydı," dedi Luna aniden, düşündüğünden biraz daha yüksek sesle, "Yani, sen olmasaydın burada olmazdık. Bizi tanımıyordun bile ve hayatını riske attın. Bizi kurtarmak için. Bizi öylece terk edebilirdin, yani, bize çiti geçmememizi söyledin ve biz-"
"Sorun değil," dedi iç çekerek, "Yaratık gitti ve ben..." Sustu, "Şimdi ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum," dedi dürüstçe, "Ben Neredeyse tüm hayatım boyunca o şeyin peşine düştüm ve insanların ölmesini engellemeye çalıştım, ama şimdi,"
İçini çekti, "Bilmiyorum, kendimi biraz boş hissediyorum. Bundan sonra ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum."
Aralarında bir an sessizlik oldu, Luna konuşmadan önce, "İstersen bizimle gelebilirsin," dedi yumuşak bir sesle, "En azından yapabileceğimiz yeni bir hayata geçmene yardım etmek."
Jungkook cevap vermek için ağzını açtı ama koridorun kapılarının o kadar sert açılmasıyla sözü kesildi. Luna ile aynı yaştaki küçük, sarı saçlı bir kadın içeri girdi, öfkeli görünen yüzünde gözyaşı izleri vardı.
"Luna." dedi, daha fazla gözyaşı akmaya başladığında sesi kırıldı. Kadın ona koşarken Luna hemen ayağa kalktı. Kucaklaştılar, Luna geri çekilmeden önce neredeyse sarılmanın gücünden düşüyordu.
"O nerede?" Kadın yarı hıçkırarak, "İyi mi? Ne oldu? Kimse bana bir şey söylemedi, neler olduğunu bilmiyorum!"
"Derin bir nefes al," dedi Luna nazikçe, ellerini kadının üst kollarına koyarak, "Ameliyattan çıktı, iyi. Dinleniyor, Yoongi ve Daisy onunla birlikte."
"Ne oldu?" Kadın suratını silerek sırıttı.
Luna durakladı, "Sana söylesem bana inanmazsın."
Kadın kaşlarını çattı, "Ne var? Söyle bana,"
Luna iç çekti, "Bee, ben-"
"Bee?" Jungkook yüzünü ekşiterek ayağa kalktı. Çift arasındaki etkileşimi izliyordu; kadın ona garip bir şekilde tanıdık geliyor, ama onu yerleştiremiyordu, "J-jeon Bee?"
Sarışın, yüzünde kaşlarını çatarak Jungkook'a döndü, "Özür dilerim, tanışmış mıydık?"
Jungkook boğuk bir hıçkırık döktü ve ona doğru bir adım attı, "Öldüğünü sandım" dedi, "Onlar- Amcam senin öldüğünü söyledi!"
Bee kaşlarını çattı, "Ne?"
Luna şaşkın bir şekilde Jungkook'a baktı.
"Bana seni yaratığın öldürdüğünü söyledi, çorabını ormanda bulduğunu, bana öldüğünü söyledi!"
" Jungkook? Neden bahsediyorsun?" Luna, "İyi misin?" diye sordu.
Ancak Bee gerildi, gözleri büyüdü,
"Kookiem?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wendigo /Jeon Jungkook/ JJK
Fanfiction"Hey!" Çığlık atarak ileri atıldı ve pokeri salladı. Yaratığı yan tarafına vurdu ve beyaz kafasını yavaşça çevirerek ona, kafatasının yuvasında gizlenmiş ölü, oyuk gözlerle baktı. Jungkook'un ailesi, şeytani bir yaratık tarafından yok edildi. Tüm h...