Dört

77 7 40
                                    

"Aptal!"

Daisy, birinin uzattığı elinden tutup onu geri çektiğini hissedince çığlık attı.

"Sana evde kalmanı söylemiştim!" Jungkook, Daisy'yi sertçe geri çekti, ama daha çığlık atmadan hemen önce onun kaskatı kesildiğini hissetti.

Jungkook onu arkasına attı, tüfeğini kaldırdı ve ağaç sınırından çıkan yaratığa doğrulttu.

Doğal olmayan bir şekilde uzundu ve o kadar ince görünüyordu ki bir deri bir kemik kalmıştı. Bir tür kahverengi, yamalı kürkle kaplıydı ve kolları ve bacakları uzun ve şeydi, pençeli el ve ayak parmaklarıyla bitiyordu. İblisin en korkunç kısmı, boynunun üstündeki uzun, ağartılmış beyaz kafatası ya da kafatasının tepesinden çıkan devasa boynuz çifti değil, gözleriydi. Ölü, yanıp sönen sarı gözler, kafatasındaki oyuk, siyah göz çukurlarında o kadar gizliydi ki, ayın ışığı onları yakalamadıkça, sanki gözleri yokmuş gibiydi.

Yaratık tehditkar bir şekilde hırladı, uzun kafatasının önündeki dişler, etrafındaki havada bir gıcırdama sesi duyulabilecek kadar gıcırdıyordu.

"Eve koş." diye fısıldadı Jungkook, hâlâ arkasında duran Daisy'ye, "Şimdi!"

Daisy, daha çok iniltiyi andıran bir çığlıkla döndü ve olabildiğince hızlı bir şekilde Jungkook'un  kulübesine doğru koştu. İblis öfkeyle kükredi ve çite doğru hücum etti ama Jungkook tüfeğini onun göğsüne ateşledi.

İblis tökezledi, bir çığlık attı ama Jungkook olduğu yerde durdu, doğrudan yaratığın ölü gözlerine öfkeyle bakarak tüfeğini güçlü, sabit ellerinde tuttu.

Tüfeğinin yaratığı öldürmeyeceğini biliyordu ama geçici de olsa canını acıttı. İblis çite ulaştığında ikisi birbirine baktı ama Jungkook'un daha öncede tahmin ettiği gibi eşiği geçmedi.

Birkaç dakika ve başka bir tehditkar hırlamadan sonra, İblis geri çekildi ve gece ağaçların karanlığında eridi.

Jungkook gözlerini kıstı, ardından yavaşça geri dönüp klubeye koştuktan sonra kapıyı çarparak tekrar kilitledi.

Öfkeyle döndü ve Luna'nın kolları ona dolanmış halde kanepede sinmiş ve ağlayan Daisy'ye baktı.

"Sen aptal mısın?!" Tüfeği dikkatle yere bırakarak bağırdı, "Lanet olası ölebilirdin! Daha önce hiçbir şey öğrenmedin mi?! Sana evde kalmanı söylemiştim!"

"Üzgünüm!" Daisy ağladı, "Yoongi'nin sesini duydum! Yanlış hissettim ama o olduğunu düşündüm!"

"Tabi ki o değil!" Jungkook bağırdı, "İblis'in ona sahip olduğunu zaten belirledik!"

"Ona bağırmayı kes!"Luna bağırdı, ayağa kalktı, "Bu konuda sizin gibi uzman değiliz! Zor bir şey atlattık ve erkek arkadaşını duyduğunu sandı! Elbette ona yardım edecek!"

"Lanet olsun," diye mırıldandı Jungkook, parmaklarını saçlarının arasından geçirerek, "Bir daha kulübeden ayrılma, anlıyor musun?!"

Daisy başını salladı ve Luna onun yanına oturdu.

"O şey neydi?" Daisy, "Korkunçtu," diye fısıldadı.

Jungkook sessizdi. Daha dikkatli olmadığı için yorulmuş ve kendine kızmıştı. Kendine ve kızlara kahve yapmak için su ısıtıcısını koymak için mutfağına gitti. Konuşmayı bırakacaklarını umuyordu ama yapmadılar.

"Ben de gördüm." dedi Luna, "Pencereden. Hiç böyle bir şey görmemiştim, filmlerde bile."

"Çünkü filmler insanların hayal gücünden geliyor," diye mırıldandı Jungkook, üç bardağa sıcak su dökerek, "Filmler eğlence için yapılır, bu yüzden canavarları olabildiğince korkunç gösterirler. Ama gerçek değiller."

"Bu bir film canavarı kadar korkunç görünmüyordu," diye onayladı Luna, "Ama sadece ona bakarak dehşet hissedebiliyordum,"

"Çünkü gerçek," dedi Jungkook, "Etten kemikten ve tehlikeli."

Kızların kahvesine biraz süt ve çok şeker koydu, biraz şeker kullanabileceklerini düşünerek kendilerini daha iyi hissetmelerine yardımcı oldu ve kupaları kahvaltı barına koydu, "Gel de şunu iç."

Kızlar da ayağa kalkıp bara gittiler. Daisy hâlâ titriyordu ama teşekkürlerini dile getirdiler ve kahveden bir yudum aldılar.

Jungkook kahvesinden bir yudum alırken tezgahına yaslandı.

"Bu şey ne?" Luna tekrar sordu, "Yarın kardeşimi ve kuzenimi bulmaya gideceksek, bu konuda daha fazla şey bilmemiz gerekiyor."

Jungkook kahvesini yudumladı. Luna iyi bir noktaya değindi, bu yüzden başını salladı ve kupasını tezgahın üzerine geri koydu, "Tamam." dedi, "Beni takip et."

Mutfaktan çıkıp koridorda ilerledi ve omzunun üzerinden hızlıca göz atarak kızların onu takip ettiğini gördü. Öyle olduklarını görünce, koridorun sonunda, yatak odasının yanında bir kapı açtı.

Bir ışığı yaktı ve cılız görünümlü merdivenlerden aşağı inip büyük bir bodrum katına indi. Odanın etrafına düzenli aralıklarla yerleştirilmiş devasa kaplar vardı ve ikisinin arasında başka bir kapı vardı.

"Burası neresi?" Luna sordu, Jungkook diğer kapıya yönelirken etrafına bakındı.

"Yakıt tankları," dedi sessizce, "Onlara dokunmayın. Çok yanıcıdırlar,"

Kapıyı açtı ve içerideki küçük odaya girdi, arkasından Luna ve Daisy geldi.

"Vay canına," dedi Luna, gözlerini kocaman açarak odaya göz gezdirdi. Her duvar haritalarla, iblisin eskizleri ve çizimleriyle kaplıydı. Kayıp kişilerin gazete kupürleri, bölgeyle ilgili hava durumu raporları, bir duvara dayalı büyük masanın üzerinde duran kağıt yığınları ve eski, deri ciltli bir dergi vardı.

"Bu da ne?" dedi odaya girip duvara iliştirilmiş büyük bir çizime hafifçe vurarak.

"Bu bir İblis," dedi Jungkook, "Yıllardır araştırdığım bir şey. Davranışı, Kızılderili mitleri ve efsanelerinde iyi bilinen bir şeye çok yakın, ama aynı şey olduğundan emin olamıyorum. "

"Hangi yaratığa benziyor?" Daisy sessizce sordu.

"Bir Wendigo," diye yanıtladı Jungkook, "Bu İblis efsanevi Wendigo gibi davranıyor."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Wendigo /Jeon Jungkook/ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin