Luna'nın çeşitli dallarda çatırdayan ayak sesleri ve yerdeki ölü yapraklar dışında, Jungkook ile orman ürkütücü bir şekilde sessizdi. Jungkook yürürken bile zar zor ses çıkarıyordu, yaprakların üzerinde bile ve ağaçların arasında tamamen evinde olduğu açıktı; Luna ise yanında kendini beceriksiz bir fil gibi hissetti.
"Aktif olduğuna dair herhangi bir işaret yok," dedi Jungkook sessizce, "Şimdiye kadar genellikle kendini gösterirdi," Durakladı, "Ama bütün gece avdaydı ve davranışları düzensizdi, bu yüzden.. " dedi ve sessizce devam etti.
Birkaç dakika sonra Luna hızlanarak arkasından gitmek yerine onun yanında yürümeye başladı, "Burası çok sessiz," dedi usulca. Ormanın sessizliği sinir bozucuydu; cırcır böceği ya da kuş cıvıltısı sesi gelmiyordu ve yaprakların arasından zar zor bir esinti geliyordu.
Jungkook başını salladı, "Burada hayvanlar var. Ama fazla gürültü yapmıyorlar. Sanki dikkatleri kendi üzerine çekmenin tehlikeli olduğunu biliyorlar." dedi.
Luna konuşmadan önce dudaklarını birbirine bastırdı, "Konuşmayı bırakmalı mıyım?"
Jungkook döndü ve ona biraz gülümsedi, "Sorun değil. Dediğim gibi, aktif olduğuna dair bir işaret yok ve hala ininden oldukça uzaktayız."
Luna'nın telefonuna göre, öğleni çoktan geçmişti ve hala Jungkook'un İblis'in yaşadığını düşündüğü bölgeye ulaşmamışlardı.
"Hava kararmadan oraya varacağız, değil mi?" Sessizce söyledi. Karanlık çöktükten sonra bu ormanda vakit geçirme düşüncesi onu korkuttu.
Jungkook cevap vermedi. Tüfeğinin tutuşunu değiştirdi ve ormanın daha derin kısımlarına doğru ilerlemeye devam etti. Luna birdenbire öncekinden çok daha gergin bir şekilde onu takip etti; daha gergin olması sanki mümkünmüş gibi.
********
"Hey! Onu rahat bırak!" İblis Daisy'ye doğru adım atıp uzanıp pençeli parmaklarını sanki onu teftiş ediyormuş gibi nazikçe önünden aşağı doğru sürüklerken Yoongi ve Jimin bağırmaya başladılar. İki adamı görmezden gelip yüzüne yaklaştı ve dişleri kızın yanağını fırçalarken inledi.
Daisy gözlerini sımsıkı kapadı ve kıpırdamadı, hareketsiz kalırsa bunun onu yalnız bırakacağını umdu. Kokuşmuş nefesini yüzünde hissedebiliyordu; sıcak, çürümüş et kokusu onu kusmak için zorluyordu. Daisy tam bir irade gücüyle midesini kontrol altında tuttu ve bir an vücudunun etrafında homurdandıktan sonra İblis yavaşça çekildi.
Kendini Jimin'e doğru çevirdi, pençelerini göğsüne soktu ve yavaşça birkaç santim aşağı sürükledi. Jimin çığlığını dişlerinin arkasında tuttu ama Daisy bile onun acıyla inlediğini duyabiliyordu ve beraberindeki et yırtılmasının sesleri midesinin tekrar bulanmasına neden oldu.
Daha fazla dayanamayan Jimin, tekmeledi, bacağını salladı ve ayağını bir deri bir kemik yaratığın midesine çarptı. Cevap olarak hırladı, pençeleri Jimin'in göğsünü dilimlemeden önce acı içinde bağırmasına neden oldu. Jimin'in acısından memnun görünen İblis, çizgi boyunca Daisy'nin yanında asılı duran bedene geri döndü.
Uzanıp cesetten bir avuç çürüyen eti koparıp büyük çenesine tıkıp ayrılmadan önce, Daisy sonunda midesinin kontrolünü kaybetti.
*********
Geç olmaya başlamıştı ve Jungkook biraz endişeliydi. Sadece o olsaydı, şimdiye kadar dağlık bölgeye ulaşmış olurdu, ancak Luna çevreye alışkın değildi ve çok daha yavaştı.
"Kamp yapmak zorunda kalacağız," diye mırıldandı Luna'ya dönerek, "Bunu yapmanın iki yolu var. Bir ağaca tırmanabilir ve bizi görmemesini umabiliriz, ki görecektir," dedi. durakladı, "Ya da bir ateş yakalım ki burada olduğumuzu bilsin ama yaklaşmasın. Hangisini tercih edersin?"
Luna'nın gözleri büyüdü ve Jungkook onun için üzüldü. Bir önceki gece başına gelenlerin saf dehşeti sonunda onu yakalamıştı ve güçlü olmaya çalışmasına rağmen, Jungkook onun oldukça moralinin bozulmaya başladığını görebiliyordu.
"Bilmiyorum," dedi, "Uzman sensin Jungkook, söyle bana."
Jungkook başını salladı, "En güvenli yol dereye gitmek. Orada bir açıklık var. Suyu arkamızda bırakarak yarım daire ateş yakarız. Bu şekilde daha güvende olacağız."
"Suya girmeyecek mi?" Luna sordu, Jungkook onu uzaklaştırmaya başladığında sesi titriyordu. Jungkook ona yalan söylemek istemedi, "Olabilir," dedi sessizce, "Ama ateşe yaklaşmayacak. Onu yakmaya yetecek kadar yakacak odunumuz olduğu sürece, ki olacak, bulacağız. Olabileceğimiz kadar güvende olacağız, burada."
"Bu pek güvenli değil," diye mırıldandı Luna. İçini çekti ve başını salladı ve hızla Jungkook'un bahsettiği dereye gittiler.
Luna bulabildiği kadar odun topladı ve dere kenarındaki büyük yığına attı. Düşündüğünden çok daha derin ve genişti, bu yüzden biraz daha iyi hissetti. Hava kararmaya başladığında Jungkook ateşi yaktı ve alevler etraflarına kolayca yayıldı. Alevler çok yüksek değildi, bu yüzden acil bir durum olursa, sıçrayabilirlerdi.
Jungkook ayrıca yangının bu şekilde kontrol edilmesinin daha kolay olduğunu açıkladı.
Jungkook av bıçağıyla dereye girerken ve elinde büyük bir balıkla geri dönerken İzgi odunun üzerine oturdu ve hemen hazırlayıp ateşin üzerinde pişirdi. Luna korkusuna rağmen balığın tadının güzel olduğunu takdir etmek zorunda kaldı ve tam yemeyi bitirdiği sırada oldukça yakınından bir kurdun yüksek sesle ulumasını duydu.
Jungkook elinde silahıyla onun yanına çömeldi.
"Bu bir kurt değildi," dedi yumuşak bir sesle, uluma yeniden duyuldu, bu sefer daha yakından, "Mümkün olduğunca hareketsiz kalmaya çalış, o seni görmez bile,"
Luna, kardeşinin sesini duyduğunda elini uzatıp Jungkook'un gömleğini sıkıca kavradı.
"Onu yalnız bırakın!" Ses daha sonra acı bir çığlığa dönüştü ve Luna gözlerini sımsıkı kapadı.
"Sorun değil," Büyük bir elin nazikçe kendisini sardığını hissetti ve gözlerini açtığında Jungkook'un elini tuttuğunu gördü.
"Seni koruyacağım, sadece dinlememeye çalış."
"Kookiem! Bana yardım et! Kookiem!"
Jungkook'un çenesi gerildi ama elini nazikçe Luna'nın elinin üzerinde tuttu, "Dinleme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wendigo /Jeon Jungkook/ JJK
Fanfiction"Hey!" Çığlık atarak ileri atıldı ve pokeri salladı. Yaratığı yan tarafına vurdu ve beyaz kafasını yavaşça çevirerek ona, kafatasının yuvasında gizlenmiş ölü, oyuk gözlerle baktı. Jungkook'un ailesi, şeytani bir yaratık tarafından yok edildi. Tüm h...