Hem Jungkook hem de Bee hıçkırarak birbirlerine sarılırken Luna geri adım attı.
"Seni öldürdüğünü gördüm," diye hıçkırdı Bee, yüzü Jungkook'un göğsüne gömülüydü, "Beni almadan önce gördüm!"
"Nasıl kaçtın?" Jungkook küçük kız kardeşinden geri çekildi, "Hiç kaçabilen birini tanımadım"
Bee ona baktı, "Hala bilmiyorum. Orada asılıydım ama belki de daha küçük olduğumu fark etmemişti. Halatlar sıkı değildi ve kayarak çıktım ve sonra olabildiğince hızlı koştum. "
Jungkook onu tekrar kucaklamak için kendine çekti, "Seni çok özledim. Her gece sesinle bana işkence etti. Seni kurtaramadım ve ben... ben..."
"Üzgünüm geri dönemedim," dedi Bee, "Öldüğünü sanıyordum ve çok korktum"
Luna ayakta durup değiş tokuşu izlerken biraz garip hissetti. Ayrıca her gece Jungkook'a işkence eden sesin sahibinin, kardeşinin sevgilisi olduğunu öğrenince şok oldu. Ancak tekrar bir araya geldikleri için mutluydu, bu yüzden garipliğe rağmen yüzünde bir gülümsemeyle yan tarafta durdu.
Jimin'in dinlendiği odanın kapısı açıldı ve Yoongi dışarı çıktı, "Bee, buradasın, teşekkürler- neler oluyor?"
Bee, Yoongi'yi gördüğünde Jungkook'dan uzaklaştı. Bir hıçkırıkla kollarını ona doladı, "Güvendesin, Tanrıya şükür,"
"Ah, evet," Yoongi onu tuttu, "Neler oluyor?"
"Jimin uyanık mı? Onu görebilir miyim?"
"Evet, o- neler oluyor?!"
Onu hala görmezden gelen Bee, Yoongi'yi bıraktı ve Daisy'ye sarıldı, ardından odaya girip kapıyı arkasından kapattı.
Jungkook geri adım attı ve daha önce oturduğu koltuğa çöktü. Derin bir nefes verdi ve parmaklarını kalın, siyah saçlarının arasından geçirdi.
"Açıklamak isteyen var mı?" Yoongi, "Yani, hayatımızı kurtardın ama..." diye sordu.
"Bee, Jungkook'un küçük kız kardeşi," diye yanıtladı Luna, duygularıyla başı dertte gibi göründüğü için, "Buraya geri dönmekten korktu ve burada ne olduğunu biliyordu bu yüzden bizi buraya göndermek istemedi."
Daisy'nin gözleri genişledi, "Ne? Biliyor muydu? Bekle, o senin kız kardeşin mi, Jungkook?"
Jungkook başını salladı, "Yaratık tarafından benden alındı. Öldüğünü sandım. Bilmiyordum... Hâlâ orada olduğunu bilmiyordum." Ellerini yüzünü ovuşturdu, "Ben bilmiyordum"
Luna onun yanına oturdu ve elini omzuna koydu, "Senin hatan değil Jungkook. İkiniz de diğerinin gittiğini düşündünüz. Ama şimdi önemli değil! Yaratık gitti ve sen ve kız kardeşin sonunda tekrar bir araya geldiniz!"
Jungkook ona bakmak için döndü, yüzünde bir gülümsemeyle, "Evet," Nefes verdi, "Evet, haklısın,"
***********
"Bee?" Jimin tanıdık bir figürün odaya girdiğini görünce "Sen misin?" dedi.
Beeyatağın kenarına çekildi ve oturdu. Uzanıp elini tuttu ve avucuna bir öpücük kondurdu.
"Sen tam bir aptalsın Jimin," dedi, açıkça ağlamamaya çalışarak, "Benden o kadar çok ayrılmak mı istiyorsun ve kendini öldürtmeye mi çalışıyorsun?"
Jimin yumuşak bir kahkaha attı, "Üzgünüm. Bunu bilerek yapmadım, gerçekten."
Bee sandalyeyi yaklaştırdı ve eğildi, yüzünü Jimin'in boynuna dayadı, "Lütfen bir daha bu kadar aptalca bir şey yapma."
"Haklısın," dedi Jimin, "Ormanın tehlikeli olduğunu söyledin. Haklıydın. Nereden bildin?"
Bee tereddüt ederek başını kaldırdı, "Sana karşı tamamen dürüst olmadım. Ailem çılgın bir seri katil tarafından öldürülmedi. Onları o dağdaki iblis öldürdü - çoğunu,"
Jimin kaşlarını çattı, "Daha önce orada bulundun mu? Yaratığı gördün mü? Bu yüzden mi gitmemizi istemedin?"
Sarışın başını salladı, "Özür dilerim, daha çok denemeliydim. Seni boğmak istemedim, ama belki üzerine gitseydim bu kadar incinmezdin." Gözyaşları yanaklarından aşağı yuvarlanmaya başladı ve onları öfkeyle sildi, "Yine de," Jimin bir şey söylemeden önce içini çekti, "Bundan iyi bir şey çıktı?"
Jimin gülümsedi, "Erkeksi yara izlerim mi?"
Bee hafifçe güldü, "Eh, o da. Çok erkeksi ve seksi" Gözlerini devirdi, "Ama hayır. Kardeşimle tekrar karşılaştım"
"Erkek kardeşin?" Jimin, "Kim? Doktorlardan biri mi?" diye sordu.
" Jungkook." dedi Bee, " Jungkook benim kardeşim."
"Oh," Rüzgar yorgun bir şekilde gözlerini kapadı, "Eh, bu iyi. Şimdi seni geçitten yürütecek biri var."
Bee dondu, "Ne?"
"Eh, sormak için en iyi yer değil, ama ben sana evlenme teklif etmeyi planlıyordum. Kabul edeceksin, değil mi?"
"Jimin, Aman Tanrım!"
*********
Birkaç hafta sonra doktorlar Jimin'e eve gitmesi için her şeyi açık bir şekilde verdi. Geri dönüş uzun bir yolculuk olacaktı, ama hepsi oradan ayrılabildikleri için çok daha mutluydular. Jungkook'dan başka.
"Sorun nedir?" Luna hastanenin önünde Yoongi, Bee ve Daisy'nin, kardeşini dışarı çıkarmalarını beklerken Jungkook'a sordu, "Mutlu görünmüyorsun."
İçini çekti, "Artık ne yapacağımı bilmiyorum, Luna," diye mırıldandı, "Hayatımı o kulübede yaşayarak ve insanları gözeterek geçirdim. Wendigo gitti ve kız kardeşim geri döndü. . Ben ne yapacağım?"
Luna başını kaldırıp ona bakarak, "Sırada ne planladığını tam olarak bilmiyorum," dedi, "Ama bizimle gelebilirsin? Dairemde boş bir odam var."
"Luna, yapamam-"
"Yapmanı istiyorum," diye araya girdi Luna, "Bizim için yaptığın onca şeyden sonra, yapabileceğim en az şey sana yardım etmek. Mecbur değilsen benimle uzun süre kalmak zorunda değilsin, ama o oda senin"
Jungkook derin bir nefes aldı, "Teşekkürler. Belki yaparım. Artık orman iblisten korunduğuna göre belki hayatıma devam etmeye çalışırım."
Luna onu aşağı çekmeden önce uzandı ve yakasını tuttu. Çekilmeden önce, yanakları kıpkırmızı bir halde onu dudaklarından öptü. Jungkook'un gözleri büyüdü ve yanakları ısındı.
"İstersen benimle devam edebilirsin." dedi gözlerini kaçırarak.
Jungkook gülümsemeden edemedi. Ona bakması için çenesini kaldırdı ve onu tekrar öptü, "Evet, istiyorum"
Jimin, Bee ve Daisy ile birlikte hastanenin kapısından içeri giren Yoongi, "Sevişmeyi bırakın ve çantaları arabalara taşırken bana yardım edin." dedi.
Luna öfkeyle kızardı ve onlara koştu, Bee'den birkaç çanta aldı.
Jungkook, Daisy'den çantaları aldı ve yüzünde bir gülümsemeyle onları takip etti.
En son bu kadar mutlu ve rahat hissettiği zaman, anne ve babasının ölümünden önceydi. Artık rüyalarında çığlık atmayacak ya da ondan yardım isteyen bir iblis olmayacaktı. Artık ceset, kemik ve kan görmeyecekti.
Sonunda özgürdü.
THE END
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wendigo /Jeon Jungkook/ JJK
Fanfiction"Hey!" Çığlık atarak ileri atıldı ve pokeri salladı. Yaratığı yan tarafına vurdu ve beyaz kafasını yavaşça çevirerek ona, kafatasının yuvasında gizlenmiş ölü, oyuk gözlerle baktı. Jungkook'un ailesi, şeytani bir yaratık tarafından yok edildi. Tüm h...