Jungkook tuttu ve tuzağı yere düşürdü. Bir şey onu fırlatmıştı, ama o yaratık değildi. Etrafındaki izlerden onun bir ayı olduğundan emindi. Hayal kırıklığına uğramasına rağmen, İblis'in bu kadar kolay yakalanamayacak kadar zeki olduğunu biliyordu.
İçini çekti, av tüfeğini omuzladı ve yaratığın avlanma alanı olduğunu tahmin ettiği ormanın derinliklerinde gizlenmiş olan kulübesine geri döndü.
Tüm kanıtlar, evinin güvenli bir yerde, yaratıklar bölgesinin kenarındaki çitten birkaç metre uzakta olduğuna işaret ediyordu. Avlanmak için asla sınırın ötesine geçmedi. Jungkook kovalandığı bir durumda bile, sadece sınırı geçerek canını zor kurtarmıştı.
Bu olaydan sonra, önceden ezberlemiş olduğu haritada alanın çevresini dikkatlice çizmiş ve çitin ana hatlarını kalın bir kalemle belirtmişti.
Bölgeyi avucunun içi gibi biliyordu. Ama yine de yaratığın nerede yaşadığını bulamamıştı. Arazi ve yaşlı amcalarının uyarıları nedeniyle Jungkook'un çok fazla keşfetmeyi başaramadığı bazı alanlar vardı, ancak iblisin dağın altında bir yerde yaşadığından emindi; çok yaklaşmayı başaramadığı tek alan buydu.
Jungkook, iblislerin davranışlarını incelemek için yıllarını harcamıştı ve tekrar ortaya çıkıp ormanın çok derinlerinde dolaşan masum bir insanı yakalamadan önce aylarca uykuda kalabileceğini fark etti. Ve bunca zamandan sonra bile, onun hakkında bildiği tek şey, ateşe hevesli olmadığıydı.
Kulübedeki olayın üzerinden belki on yıl geçmiş olmalıydı ve o zamandan beri İblis'i sadece on kez görmüştü. Ama İblis'te onu görmüştü.
Geceleri ablasının sesiyle adını haykırıyor, bazen gündüzleri yüksek sesle onu takip ederek eve dönmek zorunda kalıyordu.
Bunun kasıtlı olduğunu biliyordu; iblisin havada süzülen bir tüyden daha sessiz hareket ettiğini biliyordu. O gecenin korkunç anılarını canlandırmak ve isterse, onu kolayca öldürebileceğini göstermek ona eziyet etmekten hoşlanıyordu.
On iki yaşındayken; Onu yetim bırakan saldırıdan iki yıl sonra, sonunda ormanda yaşayan münzevi yaşlı büyük amcasının yanına gönderilmişti. Nasıl ateş edileceğini, iz süreceğini ve nasıl yaşayacağını ormandan öğrendi. Bu canavarı avlamak ve yok etmek için planları vardı, ama yaşlı adamla yaşamanın rahatlığını buldu.
Çalışmalarına devam etti, ancak bir geceye kadar var olduğuna dair yeterli kanıt bulamadı.
Bir kızın çığlıklarıyla uyandı. Kız kardeşi.
Ayaklarını botlarına sokup amcasının verdiği tüfeği kaparak odadan içeri koştu ve ön kapıdan dışarı çıktı.
Kız kardeşine seslendi ve yakındaki ağaçlarda bir hışırtı duydu ve buna bir başka "Kookiem!" çığlığı eşlik etti.
Hiç düşünmeden gürültüye doğru koşmuştu, ancak ağaçların arasına yeni girerken arkadan sertçe tutulmuştu.
"Bu senin kız kardeşin değil oğlum!" Amcası bağırdı, onu döndürüp geri itti, "İçeri gir! Geceleri ağaçlara çıkmıyorsun!"
Jungkook hızla eve doğru koştu ama kapıya ulaşıp geri döndüğünde amcası artık orada değildi.
Bir silah sesi duyuldu ve ardından aniden kesilen bir çığlık. Ve amcası bir daha kulübeye geri dönmedi.
Kötü hatıralardan zihnini temizlemeye çalışan Jungkook, kulübesine geri döndü. Zaten saat geç oluyordu ve karanlıkta yanına gitmesine imkan yoktu. Şeytan karanlıkta en güçlüydü.
Ormanın daha derin kısımlarını (Şeytanlar bölgesi) çevreleyen çiti atlarken, patikanın ilerisinde ve yan tarafta küçük bir kamp alanı fark etti.
Öfkeyle konuştu, kasabaya gitmemeye ve ikamet eden görevliyle onlara kimin izin verdiği hakkında konuşmamaya dikkat etti. "Ayı" saldırılarının miktarı nedeniyle bu alanda kamp yapmak yasaktı. Teoride daha derine inmedikleri sürece güvende olacaklardı. İblis hiçbir zaman barikatları aşamadı ama isterse geçebilirdi.
Kampa doğru yola çıktı ve üç küçük çadır olduğunu ve kendi yaşlarında bir grup insanın devrilmiş bir ağacın üzerinde oturup ateş yakmaya çalıştığını fark etti.
Onun yaklaştığını gördüklerinde iki adam, gözleri kısılarak korumacı bir tavırla ayağa kalktılar.
Jungkook durdu ve zarar vermek istemediğini göstermek adına ellerini kaldırdı.
"Hey" dedi, "Benim adım Jungkook."
Kızlardan biri ayağa kalkıp ona doğru yürüyene kadar sessizlikle karşılandılar. Elini uzattı.
"Ben Luna," dedi, "Bu benim erkek kardeşim Jimin." Koyu sarı saçlı bir adamı işaret etti ve Jungkook'a hafifçe başını salladı.
"Diğer adam kuzenimiz Yoongi ve kız arkadaşı Daisy."
Kız mutlu bir şekilde ona el salladı ve Jungkook sonunda Luna'nın elini sıktı.
"Burada kamp yapmaman gerektiğini biliyorsun, değil mi?" Jungkook "İzin verilmiyor" dedi.
"Ah, iznimiz var," dedi diğer kız, Daisy neşeyle.
"Korktuğum şey buydu," diye mırıldandı Jungkook, "Dikkatli ol," dedi, biraz daha yüksek sesle "Ve hiç bir nedenle çiti geçmeyin."
Bu insanları burada bırakmak istemiyordu ama onları tam olarak zorla da uzaklaştıramazdı.
"Bir şeye ihtiyacın olursa, saat kaç olursa olsun," dedi kolunu evinin yönünü göstermek için kaldırarak, "Kulübede o yönde yaşıyorum." Duraksadı, etrafındaki şaşkın yüzlere bakarak. "Sadece çiti geçmeyin," diye tekrarladı.
"Neden?" Jimin kaşlarını çatarak "İzin aldık" diye sordu.
"O bölge için değil," dedi Jungkook, tüfeğinin kayışını ayarlayarak. Kampın yanından kulübesine doğru yürürken, "Çiti geçmeyin" dedi üçüncü kez.
"Neden?" Diğer adam, Yoongi uzaklaşırken seslendi. Jungkook cevap vermeden önce tereddüt etti ama yürümeyi bırakmadı. Hava kararmaya başlamıştı, "Ayılar" diye geri seslendi.
"Sikik koca ayılar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wendigo /Jeon Jungkook/ JJK
Fanfiction"Hey!" Çığlık atarak ileri atıldı ve pokeri salladı. Yaratığı yan tarafına vurdu ve beyaz kafasını yavaşça çevirerek ona, kafatasının yuvasında gizlenmiş ölü, oyuk gözlerle baktı. Jungkook'un ailesi, şeytani bir yaratık tarafından yok edildi. Tüm h...