On Sekiz

51 8 8
                                    

Luna tünellerden yavaşça geri dönerken titriyordu. İnanılmayacak kadar korktuğunu, soran herkese kabul ederdi ama Jungkook ile geçirdiği küçük zaman ona ailesini dışarı çıkarmaya çalışması için yeterli cesareti vermişti. Tabi ki, Jungkook ile tanışıp tanışmadığına bakılmaksızın deneyecekti, ama en azından kendine biraz daha güveni vardı.

Etrafındaki seslere o kadar odaklanmıştı ki, gözlerini de kullanması gerektiğini neredeyse unutmuştu. Ayağı koridorun zemininde bir tür kafatasına temas ettiğinde, arka cebinden işaret fişeği çekerek, yakmaya hazır bir şekilde geri sıçradı. Reflekslerinin bu kadar iyi olduğunu bilmiyordu ve bunun sadece bir kafatası olduğunu görünce rahat bir nefes verdi. Bir insan kafatası.

Artık buna tepki bile vermiyordu. Endişelenecek eski kemiklerden daha önemli şeyler vardı.

"Siktir, sanırım cevabı zaten biliyorum, ama biraz nefes alabilir miyiz, sadece bir an için?" Luna, kardeşinin nefes nefese sesini duyunca döndü. Ölümcül derecede solgun görünüyordu ve Yoongi onu ayakta tutmak için mücadele ediyor gibiydi.

"Önce tünellerden çıkalım," diye fısıldadı, "Her ihtimale karşı. Lütfen Jimin, biraz daha."

*********

Jungkook önündeki hantal iblisi görebiliyordu ve tüfeğini hazırladı. Belki farkında olmadan yakalarsa normalden çok daha fazla hasar verebilirdi.

Luna'nın ona ağartılmış beyaz kafatasındaki çatlaktan bahsettiği zamanı düşündü ve tüfeğini kaldırarak uzun, kıvrımlı boynuzların arasına nişan aldı.

Ancak bir şey fark edince durakladı.

Hareket etmeyi bırakmıştı.

Yavaşça, hiç ses çıkarmadan Jungkook geriye doğru adım attı ve kendi elini mağaranın nemli duvarına bastırdı. İblis göz açıp kapayıncaya kadar hızla dönerken hareket etmeyi bıraktı.

Bir an için hareketsiz kaldı ve gerilmiş kafatasında dönen sarı gözlerin etrafındaki alana baktığını görebiliyordu.

Bir süre sonra başını iki yana salladı. Jungkook'u görmemişti ama diğerlerinin mağaradan çıktığını duymuştu.

İblis hareket etti, aniden ince bacaklarının üzerinde sessiz kaldı ve Jungkook'un hareketsiz olduğu duvara sürtünerek geçti. Açıkça Luna ve ailesinin yolunu kesecekti ve buna izin veremezdi. Onları güvende tutacağına söz vermişti, bu yüzden yapacaktı.

Yavaşça tüfeği kaldırdı, kabzasını omzuna dayadı ve kafatasının tabanına nişan aldı. Vücut daha büyük bir hedefti, ancak kafatasına vurursa, yaratığı biraz daha uzun bir süre aşağı indirme şansı daha yüksekti.

Ancak parmağı tetiği sıkmaya başlayınca iblis döndü, boğazından öfke dolu bir çığlık çıktı.

"Siktir!"

Ona doğru hücum etti ve Jungkook bir tur atmayı başardı ve göğsüne tam isabet etti. Geriye doğru tökezledi, ama sadece bir an için. Jungkook geri çekildi, silahını hazırladı ve tekrar ateş ederek kafasına nişan aldı.

Bu sefer, iblis yoldan çekildi ve kurşun, arkasındaki tünelin duvarına yararsızca çarptı. Silahını tekrar hazırlayamadan iblis üzerindeydi, uzun parmakları boynunu kavradı ve onu yerden kaldırdı.

Jungkook mücadele etti, yumruklarını koluna vururken ince, kaslı vücudu ayaklarıyla tekmelemeye çalıştı. İblis boğazını sıkarken oksijeninin kesildiğini hissedebiliyordu, dişlerini ona yaklaştırırken boğazından bir hırıltı yükseliyordu.

Uzuvları zayıflamaya ve görüşünün üzerinde siyah noktalar uçuşmaya başlayınca ağzı açılıp kapandı. Bayılmaya çok yakındı ama kurtulamadı.

"Kookiem!"

Küçük kız kardeşinin sesi iblisin ağzından gelirken Jungkook homurdandı. Onu yavaşça boğarken bile ona eziyet ediyordu.

********

Luna ve ailesi, tünellerde yankılanan silah sesiyle başlarını çevirdi.

"Ah hayır," diye fısıldadı, "Buradan gitmeliyiz!"

"Deniyoruz!" Yoongi, Jimin'in yavaşça artan ağırlığı altında homurdandı. Kuzenini dik tutmakta zorlanıyordu.

"Jungkook gerekmedikçe silahını ateşlemez," diye fısıldadı Luna, "Ve onun bize doğru koştuğunu ne duyabiliyorum ne de görebiliyorum, bu yüzden bir şeyler ters gitti!"

"Yapabilirim," Jimin'in sesi donuktu, sanki uykuya dalmak üzereymiş gibi, "Yapabilirim. Hadi gidelim."

Wendigo /Jeon Jungkook/ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin