Luna, Jungkook'u ince, ölü ağaçların arasından sessizce takip ederken gergin bir şekilde ceketinin yakalarını tuttu. Üstlerindeki yapraklar yüzünden rahatsız edici derecede loştu ama yine de nerede olduklarını ve Jungkook'un ne yaptığını anlayabiliyordu.
Kendinden emin bir şekilde yürüyor, her bir ağacı daha fazla pençe izi için kontrol ediyor olsa da gergin olduğunu görebiliyordu. Etrafa bakmak için başını her hareket ettirdiğinde çenesinin keskinleştiğini görebiliyordu. Gözleri biraz kısılmıştı ama gözlerini kısmıyordu. Yorgunluktan böyle görünüyordu. Bir eli, tüfeğini omzunun üzerinden tutan, her an nişan almaya hazır olan deriye dayanmıştı; saldırıya hazır.
Jungkook aniden hareket etmeyi bıraktı ve Luna'da arkasında durdu. Yere bakıyordu ve bunun İblis'in ayak izi olmasını bekliyordu, daha da yaklaştı ve etrafına bakındı.
Bu bir ayak izi değildi. Kim bunun ne olduğundan tam olarak emin değildi ama Jungkook'u büyük ölçüde etkiliyor gibiydi.
"Jungkook?" Neredeyse çok sessizce fısıldadı ve uzanıp nazikçe onun koluna dokundu.
Dokunuşu, Jungkook'u içinde bulunduğu transtan kurtarmış gibiydi ve o çömeldi, yavaşça baktığı şeye uzandı. Bir yaprak tabakasını ondan uzağa itti ve Luna'nın ilk başta düşündüğünden çok daha uzun olduğunu ortaya çıkardı. Çamurdan siyahtı ve sanki gömülmüş ya da tekmelenmiş gibi bükülmüştü ve üzerinde bir tür küf büyüyormuş gibi görünüyordu.
Ancak bu, Jungkook'u rahatsız etmiş gibi görünmüyordu, parmaklarını ortasına koydu ve su dolu nesneyi aldı. Boğuk bir hıçkırık ile kızgın bir hırıltı arasında bir karışım olan bir ses çıkardı ve Luna nesneye baktı, ne olduğunu anlamaya çalıştı.
Bir an ona baktıktan sonra Luna, bükülmüş, ıslak görünen şeye belirgin bir desen ve şekil vermeye başladı.
Bir çoraptı.
Küçük bir kızın örgü çorabı, üstünden sarkık küçük bir fiyonk sarkıyor ve alt kısmı yırtık. O kadar çamurla kaplıydı ki, orijinalinin ne renk olduğunu anlayamadı, ama gözyaşlarının çevresinde, uzun süre önce kahverengiye dönüşen kırmızı bir sıvının lekeleri açıkça görülüyordu. Kan.
Jungkook çorabı yumruğuyla ezdi, parmaklarının arasından orman zemininin yapraklarına damlayan su yumuşak bir damlama sesi çıkardı. Ayağa kalktı, çorabı düşürdü ve doğrudan önüne baktı.
"Jungkook." dedi Luna usulca, "Bu-- Bu ona mı aitti..." Sustu, aniden merakının hoş karşılanmayabileceğini fark etti. Belli ki o kıyafeti görmek onun için çok acı vericiydi, bu yüzden onu düşürmeye karar verdi.
"Hareket etmeye devam etmeliyiz." dedi Jungkook huysuzca, tabancasının kayışını deri gıcırdatıncaya kadar sıkılaştırarak, "Yol dağın bu tarafına doğru işaret ediyor."
Çorabın kesinlikle onun kız kardeşinin olduğunu bilen Luna, yeniden yürümeye başlarken sadece başını salladı ve onu takip etti. Açıkça canı yanıyordu ve merak ederek onu daha fazla incitmek istemiyordu. Ancak onlar yollarına devam ederken Jungkook konuşmaya başladı.
"Merak ettiğini biliyorum," diye mırıldandı sessizce, "Ben de merak ederdim."
"Bana söylemek zorunda değilsin," dedi Luna çabucak, "İstemezsen anlarım. Önceden çok meraklıydım."
"Onundu," dedi Jungkook, ona bakmadan, "Kardeşimindi. İblis'in onu aldığı gece giyiyordu." Sesi duygudan çatlamıştı ama çenesinin ve göz çevresinin gerginliği dışında, üzgün olduğunun tek işareti buydu.
"Ama endişelenmene gerek yok," dedi, sesi aniden çok daha sertleşti, "Duygularımın yapılması gerekenin önüne geçmesine izin vermeyeceğim. Seni koruyacağım ve aileni geri alacağım. "
"Senden şüphem yok Jungkook," dedi Luna sessizce, "Sana güveniyorum."
********
Canavar bir süredir gitmişti ama Yoongi rahatlamamıştı. Geri geleceğini biliyordu ve ondan önce kendini, kız arkadaşını ve kuzenini kurtarmak istedi. Arka cebinde bir çakmak vardı ama elleri bağlı olduğu için ona ulaşamadı. Bunun ve belki birkaç taş ya da kemik dışında ona yardım edecek hiçbir silahı yoktu.
Önemli değil, çünkü özgür olamazdı.
Daisy onun yanında hafif bir uykuya dalmış gibiydi, vücudu stresle daha fazla baş edemezdi ve onun dinlenebildiği için mutluydu; en azından bu şekilde serbest kaldıklarında yorgunluktan bayılma sorunu olmadan koşabilecekti.
Jimin'de diğer yanında sessizdi ama göğsünün nefes alıp verirken inip kalktığını göremiyordu. Hâlâ hayatta olduğunu bilmesinin tek yolu, iyi haber olamayacak kadar sığ nefesler alırken çıkardığı düzensiz sesti.
Yoongi hemen bir şey yapmazsa Jimin ölecekti. Bu konuda hiçbir şüphe yoktu; o kadar çok kan kaybetmişti ve o kadar çok acı çekiyordu ki Yoongi çoktan pes ettiğinden emindi ve sadece vücudunun aynısını yapmasını bekliyordu.
Daisy'de Jimin gibi ölecekti; parçalara ayrılacaktı ve bir dağın altında çılgın bir iblis tarafından yenilecekti.
Ve bu konuda hiçbir şey yapamayacaktı.
Sonra sıra ona gelecekti; Ailesi ve kendisi önünde diri diri yenilirken, sadece yaratık karnını doyururken çığlık atabiliyorken kanlar içinde olacaktı ve sadece izleyecekti.
Canavarın onları hangi sırayla yiyeceğini bilmiyordu, sadece bunun kaçınılmaz olduğunu biliyordu.
Serbest kalmadıkça!
Bir kez daha ipleri bükmeye ve çekmeye başladı, acı zaten ham ve kanayan cildini ovuştururken sızladı.
Ama acının bir önemi yoktu.
Onları dışarı çıkarmak zorundaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wendigo /Jeon Jungkook/ JJK
Fanfiction"Hey!" Çığlık atarak ileri atıldı ve pokeri salladı. Yaratığı yan tarafına vurdu ve beyaz kafasını yavaşça çevirerek ona, kafatasının yuvasında gizlenmiş ölü, oyuk gözlerle baktı. Jungkook'un ailesi, şeytani bir yaratık tarafından yok edildi. Tüm h...