Üç

77 9 8
                                    

Dışarıdaki ışıklar yanıp sönerken Jungkook ayağa fırladı ve sessiz alarm çalmaya başladı. İblis'e karşı neredeyse işe yaramaz olacağını bilmesine rağmen tüfeğini kaptı ve monitörlere bakmak için birkaç metre koşarak yatak odasına koştu.

El ele klubeye doğru koşan bir çift kız görünce kaşlarını çattı ve hızlı bir şekilde ön kapıya gitmeden önce alarmı kapattı. Kapı koluna uzandığında kızlar kapıya vurmaya başladılar. Çığlıklarını duyabiliyordu ve eve doğru koştuklarından panik içinde oldukları belliydi.

Kapıyı açtı ve daha önce tanıştığı iki kız titriyordu, ikisi de aynı anda homurdanmaya başladıkları için neredeyse histerikti.

"Yardım istedi-"

"Çığlığını duyduk-"

"Bize kaçmamızı söyledi ama o burada değil!"

"Nerede Yoon-"

Jungkook ikisini de kollarından tuttu ve arkalarından kapıyı çarparak kilitlemeden önce klubeye sürükledi.

İkisi de derin derin nefes alıyordu ve gözyaşları içinde onları küçük kanepesine yönlendirdi ve onları oturttu.

"İkinizin de derin bir nefes alıp ona kadar saymanızı ve sonra nefes vermenizi istiyorum," diye yumuşak bir şekilde emretti ve birbirlerine bakmak için döndükleri yerde bir anlık tereddütten sonra ikisi de söyleneni yaptılar.

"Önce sen," Jungkook, Luna olarak hatırladığı kişiye seslendi, "Bana ne olduğunu anlat."

Luna, hala Daisy'ye tutunarak derin nefesler alıyordu. Yavaşça kendini geri çekti ve oturdu, şaşkınlıkla doğrudan Jungkook'a baktı.

"Uyuyorduk. Yardım isteyen bir kadının çığlığını duyduk. Bir şeyler doğru gelmiyordu ama Jimin ve Yoongi gidip ona yardım etmek için çite tırmandı-"

Jungkook sinirle inledi ve gözlerini ovuşturdu, "Harika. Kandırdılar. Devam et."

Luna kafası karışmış bir şekilde arkadaşına baktı ama konuşmaya devam etti, "Duydum... Ağabeyimin çığlık attığını duydum ve sonra Yoongi bize doğru koştu, kaçmamız için bağırdı. Gördüm... Arkasında bir şey..."

"İnsan değildi!" Daisy aniden bağırdı, "İnsan değildi ve bize ulaşamadan onu yakalamış olmalı, hemen arkamızda olduğunu düşündük!" Bir dizi yeni gözyaşına boğuldu ve Luna kolunu ona doladı, "Bu bir ayı değildi," diye hıçkırdı, "Bir tür canavardı."

Jungkook içini çekti. Onları çiti geçmemeleri için daha önce uyarmıştı, ama neden olduğu konusunda yalan söylemişti. Ona inanmazlardı, ama onları ilerletmeye çalışmalıydı. İblis'i henüz duymamış olması şaşırtıcı değildi; başkasını avlıyordu.

"Ne olduğunu biliyorsun," diye fısıldadı Luna usulca, "Bildiğini biliyorum."

Jungkook başını salladı ve Luna sinirle ayağa kalktı.

"Bizi neden uyarmadın?!" Luna ağlayarak, "Neden bize söylemedin?!" dedi.

"Size çiti geçmemeniz gerektiğini söylemiştim." Jungkook kıkırdadı.

"Bize orada ayılar olduğunu söylemiştin!" Luna öfkeyle bağırdı, "Ve şimdi kardeşim ve kuzenim öldü!" Durumun gerçekliği ona çarptığında tekrar gözyaşlarına boğuldu ve Daisy'ye sarılmak için tekrar kanepeye çöktü.

"Dışarıda bir İblis olduğunu söylesem bana inanır mıydın?" Jungkook mırıldandı, onlar için üzülüyordu ama aynı zamanda sinirliydi. Daha fazla çabalamadığı için kendini suçladı ama kimse ona inanmadı, "Muhtemelen ölmediler."

İki kız da ona şaşkın şaşkın baktı, "Değil mi?" dedi Daisy, sesi duygudan çatlayarak.

"Karşı çıktılar mı?" Jungkook sordu, "Canını yaktılar mı?"

İki kız da başlarını salladı ve Luna fısıldadı. "Çok hızlıydı."

Jungkook başını salladı, "Öyleyse ölmemiş olma ihtimalleri yüksek. Kış geliyor ve İblis'in hava soğuk olduğunda ininde yiyecek sakladığını biliyorum."

"Öyleyse onların peşinden gitmeliyiz!" Daisy ayağa fırlayarak bağırdı, "Onları kurtarmamız gerek!"

Jungkook iç geçirerek başını salladı ve parmaklarını saçlarının arasından geçirdi, "Şimdi olmaz. Karanlıkta olmaz. Karanlıkta daha güçlüdür; daha hızlı ve daha tehlikeli. Hava aydınlandığında gideceğiz."

"Ama ya çok geç kalırsak?!" Daisy mırıldandı, gözleri yeniden yaşlarla doldu.

"Bu, alman gereken bir risk," dedi Jungkook, "Eğer sen de ölmek istemiyorsan?"

Sessizlik oldu ve Jungkook homurdandı, "Ben de öyle düşündüm. Burada bekle, birkaç battaniye getireyim." Koridorda ilerledi ve dolaptan birkaç battaniye aldı, sonra kızlara dönüp onları dağıttı.

"Burada güvende miyiz?" diye sordu Luna, hala Daisy'ye tutunarak.

"Evet." dedi Jungkook, hissettiğinden daha kendinden emin bir şekilde, "Her ne sebeple olursa olsun kulübeden ayrılmayın." dedi.

Kızlar oturma odasına yerleştikten sonra, Jungkook yatak odasına yöneldi ve kıyafetleri tamamen giyinik, çizmeleri hala üzerindeyken yatağına uzandı. Bu gece soyunma riskini almasına imkan yoktu; İblis geri kalanı için geri gelebilirdi.

***********

Daisy irkilerek uyandı. Uyuyakalmış olmasına şaşırmıştı ama şimdi uyanmıştı, olan her şeyi hatırlayabiliyordu. Yavaşça Luna'dan sıyrıldı ve musluktan bir bardak su almak için küçük mutfağa gitti. Ancak, pencereden dışarı baktığında, çitin diğer tarafındaki, yalnızca ay ışığıyla aydınlanan çalılıklarda hareket gördü.

"Da-is-yyy!" Havada sessiz bir inilti duyuldu ve Daisy'nin gözleri büyüdü. Bardağı tezgahın üzerine koydu ve ön kapıya koştu, kilidi açtı ve geceye doğru yola çıktı. Kabinin etrafındaki birkaç lambanın ani, parlak ışığıyla bir anlığına kör oldu, ama sesi tekrar duyunca bunları çabucak unuttu.

"Daisy! Bebeğim, bana yardım et, hareket edemiyorum."

"Y-yoongi?" Fısıldayarak çite doğru yöneldi, "Yoongi sen misin?"

"Bebeğim! Lütfen, acıyor!"

"Yoongi geliyorum!" Daisy çite uzanarak ağladı, "Hemen orada olacağım bebeğim!"







Wendigo /Jeon Jungkook/ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin