Jungkook, karanlık zemine dağılmış kemikleri ve kayaları dikkatlice seçti. Luna, meşalesini titreyen parmaklarıyla tuttu, etrafı aydınlattı ve hazırlıklı olmadıklarında hiçbir şeyin onlara atlamadığından emin olmak için kayalardaki her bir boşluğa baktı.
"Siktir" diye mırıldandı Jungkook, "Yol burada ayrılıyor," Sağda bir tünel vardı. Ayak izleri ve kemikler hangi yönün en iyi yol olduğunu söylemeyi zorlaştırıyordu.
"Ayrılmalıyız" dedi Luna daha da titreyerek. Bunun kötü bir fikir olduğunu biliyordu ama ailesini bulmanın en hızlı yolu bu olurdu.
Ancak Jungkook, ona şaşkınlık dolu bir bakış attı, "Hiç korku filmi izlemedin mi? Diyelim ki ayrıldık, bu, en azından birimizin arkadaşlarını bulma ve kaçma şansı olacağı anlamına geliyor, değil mi? Yanlış. Bu bizi İblis için daha kolay bir av yapar. Kaçmak için şansın çok düşük." Kaşlarını kaldırdı ve parmağıyla omzunu dürttü, "Hemen öleceksin."
"Yani ayrılmıyoruz." dedi Luna ve Jungkook başını salladı.
"Ayrılmıyoruz."
Sağa baktı ve sonra dümdüz ileri, "Önce sağa gidelim," dedi, "Çok geriye gitmiş gibi görünmüyor, bu yüzden kontrol edip iki kez geri dönüp dümdüz devam edebiliriz. "
Luna başını salladı ve ikili yavaşça tünelden aşağı ilerledi.
********
Yoongi gözyaşlarına boğulmuştu. Jimin yanında hala baygındı ve Daisy ayaklarının altındaki yere boş boş bakıyordu. Vücudu sarkıyordu ve ona zar zor tepki veriyordu.
Ellerini o kadar sıkmıştı ki, sanki tüm deri katmanlarını çıkarmış, sadece kendini serbest bırakmaya çalışıyormuş gibiydi.
Ama işe yarıyordu. Fazla değildi ama elinin öncekinden biraz daha aşağı kaydığını hissetti. Yavaşça itip çekmeye devam etti, bileğini bükerek elini olabildiğince küçülttü.
Acı çığlığını bastırmak için dişlerini sıkarak, birini serbest bırakmayı başardı ve diğerini hızla takip etti. Uzun süredir üzerinde durduğu için bacakları onu taşıyamadı ve yere düştü. Sonunda kollarını yavaşça indirebildiği için omuzları acıdan feryat ediyordu. Hâlâ boş gözlerle yere bakan Daisy'nin yanına emekledi ve saf iradesini kullanarak kendini ayağa kalkmaya zorladı.
"Bebeğim," diyerek acı inledi, ipini çözmek için uzanırken omuzlarındaki yakıcı acıyı görmezden geldi. Araştırdı, parmakları ağrıyor ve uyuşmaya başlıyordu ama düğümü çözdü ve yere düşerken onu yakaladı.
"Yoongi," dedi, sesi kırık bir hıçkırık gibi çıkıyordu. Onu sıkıca tutarak kollarını etrafına doladı ve kalan tüm gücüyle sırtını sıktı.
"Hadi Jimin'i indirelim ve buradan gidelim." dedi isteksizce onun sıcaklığından sıyrılarak. Çift sendeleyerek Jimin'e döndü ve Daisy düğümlenen ipi serbest kalana kadar çözmeye çalıştı. Yoongi kollarını kuzenine sarmıştı ve elleri serbest kaldığında düşmesini engelledi.
Jimin zayıf bir şekilde kurtulmaya çalışırken inledi.
"Biziz Jimin, biziz."
"Bee?" Jimin'in sesi zar zor duyuluyordu ve daha çok bir fısıltı gibiydi.
"Hayır, Jimin, benim Daisy," Daisy'nin sesi panik ve histerinin eşiğinde olmaktan biraz tizdi, "Biziz Daisy ve Yoongi, dışarı çıkacağız."
"Ah, siktir" Jimin zayıf bir şekilde gözlerini açtı ve onlara baktı, "Bunun bir kabus olmasını umuyordum."
"Öyle," diye mırıldandı Yoongi, "Ama biz uyanığız. Hadi, gittiğini gördüm, geri gelmeden çıkmalıyız."
Daisy ve Yoongi, Jimin'in iki yanından tutarak canavarın gittiği yöne doğru yürürken onu desteklediler.
Az önce bulundukları mağaranın girişinden çok uzakta değillerdi ki, kısık, öfkeli bir hırıltı eşliğinde hafif, gümbürdeyen ayak sesleri duydular.
"Geri geldi!" Yoongi nefesini tuttu. "Ne yapacağız?" dedi.
"Orada, bir çıkış var." Jimin çarpık bir şekilde başını sola salladı.
"Hareket etmezsek bizi göremez," diye fısıldadı Daisy, "Jungkook bana söyledi. Orada saklanabiliriz."
Jimin'in arkasında olabildiğince az kan izi bırakmayı umarak, ellerinden geldiğince hızlı bir şekilde soldaki çıkışa doğru yürüdüler.
Kendilerini kapıdan itip soldaki mağaranın uzun, neredeyse zifiri karanlık koridoruna girdikten birkaç dakika sonra, canavarın ayak seslerini duydular. Bir an sessizlik oldu ve ardından bir çığlık koptu.
Bir kulak zarı patlıyor, sinir ve açlığın öfkeli çığlığında.
Gittiklerini biliyordu.
Ve uzağa gidemeyeceklerini biliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wendigo /Jeon Jungkook/ JJK
Fanfiction"Hey!" Çığlık atarak ileri atıldı ve pokeri salladı. Yaratığı yan tarafına vurdu ve beyaz kafasını yavaşça çevirerek ona, kafatasının yuvasında gizlenmiş ölü, oyuk gözlerle baktı. Jungkook'un ailesi, şeytani bir yaratık tarafından yok edildi. Tüm h...