Jungkook oturmaya çalışırken homurdandı ve nefes nefese kaldı. Şiddetli bir patlama ve parlak bir ışık, ardından iblisten bir öfke çığlığı geldi, ancak boğularak öldürülürken olanları sindirecek zamanı yoktu.
Luna'nın sesini duymuştu ama bunun yaratık mı yoksa gerçek mi olduğundan emin değildi ve bir kez olsun iblis olduğunu umdu. Luna ise, kızgın bir canavarla tünellerde mahsur kaldığı anlamına geliyordu.
"Jungkook!"
"Kahretsin," diye hırladı, sesi bile boğazını acıtıyordu, "Buradasın, gerçeksin."
"Gitmeliyiz, hadi, sanırım sadece sersemlettim, vurup vurmadığımı bile bilmiyorum!"
Luna, Jungkook'un ayağa kalkmasına yardım etti ve onu az önce geldiği yöne sürükledi, nefes almasına fırsat vermeden. Vücudunun etrafında akan ani oksijen patlaması yüzünden başı dönüyordu, ama engebeli zeminde sendelerken bacakları karıncalanıyor ve zayıflıyordu, kolunu denge için İzgi'nin omzuna dolamıştı.
Arkalarında saf, dizginlenemez bir öfke çığlığı duyulduğunda Luna sıçradı, ama Jungkook omuzlarını sıkılaştırdı, "Durma," diye mırıldandı, "Harekete geçmeliyiz, böylece geldiğini görebiliriz."
Ancak tam tünelin ağzına vardıklarında, Luna havaya kaldırıldığını hissetti.
Tünelin derinliklerine geri atılırken şok içinde çığlık attı, ama ayağa kalktığında Jungkook, Luna iblisin elindeydi.
Onu boğazından tutuyordu ve yavaş yavaş onu uzun, ağartılmış kafatasına doğru kaldırıyordu. Vücudu ölüm ve çürüme kokusuyla o kadar yoğundu ki, nem ve küfle karışık Luna sadece ona yakın olmakla bile midesinin çalkalandığını hissedebiliyordu.
Ancak, İblis, çenesini yüzünün önünde birbirine vurarak ve çenesinin daha da gerilerinde, kararmış, çürüyen etle kaplı dişleri göstermek için çığlık atarak ağzını açtı.
Tek yapabildiği, boğazını sıkılaştıran panik dolu bir gurultuydu. Ayakları artık yerde bile değildi ve çevresel görüşü kararırken kanın kulaklarında dolaştığını duyabiliyordu.
Her şey kararmadan hemen önce bir hareket gördü ve son gücüyle fişek tabancasını Jungkook'un onlara doğru geldiği yere fırlattı.
Yerde takırdadı ve iblise doğru yürüyüşünü durdurmadan onu almak için eğildi. Arka cebinden bir işaret fişeği çıkarıp namluya doldurdu ve kolunu kaldırdı.
"Hey, seni lanet olası orospu çocuğu!" Silahı iki eliyle tutarak bağırdı.
İblis ona baktı ve Luna'yı yere bıraktı, yamalı, kürk kaplı boğazından alçak, muzaffer bir hırlama yankılandı.
"Gel ve beni al!" Olabildiğince yüksek sesle bağırdı. İblis öfkeyle ona doğru gittikçe yaklaşırken, ayaklarının altındaki zemin iblisin adımlarıyla titriyordu.
"Senden bıktım!" Jungkook çığlık attı, oturmaya çalışan Luna titredi. Ona kaçma şansı vermek için iblisin dikkatini çekmesi gerekiyordu ama şansını kaybetmeden önce saldırmaya hazır olması gerekti.
Aniden Luna'nın dediği şeyi hatırladı.
"Kafatasında bir çatlak var."
İşaret fişeğinin namlusunu kaldırdı ve dişlerini sıktı, "Bu, incittiğin tüm insanlar için," diye homurdandı, ona doğru gelen iblise rağmen elleri sabitti, "Bu amcam, annem ve babam için!" Biraz daha yüksek sesle, "Bu Bee için!" dedi.
İblis ağzını açtı ve Jungkook'un küçük kız kardeşinin çarpık çığlığı boğazından fırlarken öne doğru eğildi. Açılışı Jungkook yaptı.
Tetiği çekti.
Silahın namlusundan çıkan ani parlak kırmızı ışık patlamalarından korumak için kollarını gözlerinin üzerine siper ederek geriye doğru sendelerken zaman yavaşlıyor gibiydi.
Çığlık öfkeden paniğe dönüştü ve Jungkook kolunu indirdi, gözleri önündeki alana dikildi.
İblis ağzını tırmalıyor, sendeleyerek, yanan ateşi söndürmek için taş duvarlara ve ahşap destek direklerine çarpıyordu. Panik çığlıkları, vücudu sarsılmaya başladığında acı ve korku ciyaklamalarına dönüştü ve Jungkook aniden, olduğu yerde kalırsa tünellerden asla çıkamayacağını anladı.
İblisin yanından hızla geçti, sallanan, paniklemiş kollarının altında çıkışa doğru eğildi. Hala ayakta durmaya çalışan Luna'yı kollarına alacak kadar uzun süre durdu ve bacaklarının onları taşıyabildiği kadar hızlı bir şekilde mağaranın ağzına koştu.
Son birkaç metreye ulaştıklarında arkalarından yüksek bir çığlık ve bir patlama sesi geldi ve Jungkook döndüğünde, yerdeki bir yığın halindeki iblisin dumanı tüten kalıntılarından başka bir şey göremedi. Ancak, yığının yanındaki ahşap destek kirişlerinden biri tutuşmuştu ve üstlerinden ani, derin bir gümbürtü duyuldu.
"Çökecek!"Luna bağırdı, "Jungkook, koş!"
"Siktir!" Bağırdı, mesafeyi kapattı, Luna kollarında zıpladı. Ama başaramayacağını biliyordu. Yeterli zaman yoktu.
Düşünmeden kollarını açıp Luna'yı tünelin açık ağzından dışarı attı ve sonra sadece acı ve karanlık kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wendigo /Jeon Jungkook/ JJK
Fanfiction"Hey!" Çığlık atarak ileri atıldı ve pokeri salladı. Yaratığı yan tarafına vurdu ve beyaz kafasını yavaşça çevirerek ona, kafatasının yuvasında gizlenmiş ölü, oyuk gözlerle baktı. Jungkook'un ailesi, şeytani bir yaratık tarafından yok edildi. Tüm h...