On Beş

53 7 9
                                    

"Burada olmalı," diye mırıldandıJungkook, bir tür eski madenin açık ağzına gelirlerken. Çok karanlık olmadan önce sadece birkaç metre içeriyi görebiliyorlard. Jungkook meşalesini çıkardı ve biraz içeriyi aydınlattı.

"Kesinlikle burada."

Giriş boyunca, çürüme ve çamurla kaplı dağınık eski kemik yığınları vardı ve onları görmekle, Luna boğazından safranın yükseldiğini hissetti ve yana doğru sendeledi. Jungkook elini güven verircesine onun sırtına koydu, gözleri madenin girişinden ayrılmadı.

Luna midesindeki tek şeyi çıkardıktan sonra; -Jungkook'un ona daha önce verdiği bir protein çubuğunu-, ağzını elinin tersiyle sildi ve şişeden bir yudum su aldı.

"Hazır mısın?" diye sordu Jungkook, gözleri hala mağaradayken. Luna başını salladı ve silahını omzundan çıkardı, "Daha önce ne dediğimi hatırla," dedi alçak bir sesle, "Başka seçeneğin yoksa silahı ateşleme. Sadece yanımda ol ve hiç ses çıkarma."

Luna başını salladı ve arka cebinden işaret fişeği çıkardı. Silah kadar iyi olmayacağını biliyordu ama en azından Canavarı birkaç saniye uzak tutacaktı. Belki.

Kendi meşalesini açtı. Böylece önünü görebilirdi ve istenmeyen dikkatleri üzerine çekmezdi. Varlığının her parçası ona burayı terk etmesi için bağırıyordu; kollarındaki ve ensesindeki tüyler dimdik duruyordu ve madenin içi oldukça sıcak olmasına rağmen üşüdü. Bu yerle ilgili korkunç bir yanlışlık vardı.

"Bu taraftan." diye mırıldandı Jungkook, onu madene doğru yönlendirdi ve birkaç tüneli daha geçti.

"Nereden biliyorsun?" Luna, "Daha önce burada bulunmadıysan." diye fısıldadı.

"İzler." diye yanıtladı Jungkook, meşalesini aşağı doğru tutarak, "Yalnızca bu tarafa gidiyorlar."

Jungkook'un ne yaptığını bildiğine karar veren Luna, ağzını kapattı ve mağaralarda doğal olmayan herhangi bir şey için gözlerini açık tuttu.

Sanki saatlerce orada kalmışlar ve hiçbir yere varamamışlardı. Duvarlar üzerlerine yaklaşıyormuş gibi hissetti ve Luna göğsünün sıkıştığını hissetti. Hava, fırtınadan hemen önceki gibi kalın ve ağırdı, ancak havada kötü bir çürüme ve nem kokusu vardı. Luna  midesinin yeniden kasıldığını hissetti.

"Siktir" diye mırıldandı Jungkook, "Burada izler her yerde."

Mağaralarda bir tür kavşak gibi görünen bir yere gelmişlerdi ve Jungkook yavaşça çömeldi, "Dikkat et," diye mırıldandı, daha yakından bakmaya çalışarak.

Luna, gerektiğinde küçük çubuğu çekmeye hazır bir şekilde işaret fişeğini önünde tutarken titredi. Gözleri karanlığa alıştıkça, daha fazla kemik ve dikkatsizce etrafa saçılmış çürüyen giysi yığınları ve malzeme gibi görünen şeyler görebiliyordu.

"Bu iki yoldan biri," diye mırıldandı Jungkook, "Ama ayrılama-"

"Jungkook!" Luna onlara doğru gelen donuk bir gümleme duyunca fısıldadı. Jungkook onu yakaladı, arkasına çekti ve onu geriye doğru duvara bastırarak vücuduyla örttü.

"Sakın! Kıpırdama!" Sıktığı dişlerinin arasından olabildiğince sessizce söyledi. Göğsünü ona karşı tuttu, bu yüzden herhangi bir nedenle İblis onları gördüyse, en azından Luna'nın kaçabilmesi için dikkatini dağıtabilirdi.

Luna'nın titreyen parmaklarıyla gömleğini kavradığını hissetti ve gümbürtü sesleri yaklaştıkça çürüme ve ölüm kokusunu alabiliyordu.

İblis onların yanından yavaşça geçti ve madenden çıkarken onun iğrenç nefesinin boğazında takılıp guruldadığını duyabiliyorlardı. Daha önce hiç olmadığı kadar yakın oldukları için Luna, canavarın vücudundaki tüm küçük detayları görebiliyordu.

Gözden kaybolduğunda, Jungkook, Luna'dan yavaşça uzaklaşmadan ve duvardan uzaklaşmasına izin vermeden önce birkaç dakika bekledi.

"Bu taraftan," dedi, onu doğruca İblis'in geldiği yöne doğru yönlendirerek, "Bu bölgeyi kontrol ederek başlayacağız. Kendi bölgesinde olduğumuzu anlaması uzun sürmez. Bizi buraya kadar takip edecek."

Luna hızla Jungkook'u takip etti ve yürürken İblis'in kafatasında gördüğü çatlağı hatırladı.

"Jungkook, Wendigo'nun kafasında ince bir kırık vardı." diye sessizce bilgilendirdi, "Bu zayıf bir noktası olabilir mi?"

Jungkook derin bir nefes aldı, "Umarım test etmek zorunda kalmayız," dedi huysuzca, "Hadi, buraya gel."

Wendigo /Jeon Jungkook/ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin