On Dokuz

51 8 9
                                    

Daisy yüzünde temiz hava hissettiğinde neredeyse rahatlayarak hıçkıra hıçkıra ağlayacaktı. Yoongi'nin Jimin'i dik tutmasına yardım etmeye çalışıyordu ama uzun, karanlık mağaranın sonundaki ani ışık ona fazladan umut verdi.

"Neredeyse geldik!" Luna sızlanarak hızlandı, "Hadi, neredeyse çıktık!"

Jimin homurdandı, Daisy ve Yoongi onu neredeyse tünel boyunca sürüklerken bacakları onu zar zor tutuyordu. Ancak çıkışa yaklaştıklarında, ayaklarını yere gömmesine neden olan bir ses duydu.

"Bu... Kulağa... Bee'nin sesi gibi..." Sesi fısıltı gibiydi ama Daisy ve Yoongi sustu.

"Hayır, olamaz," diye ısrar etti Yoongi, "Olamaz, İblis onu hiç duymadı, o hiç buraya gelmedi!"

"Bu Jungkook'un kız kardeşinin sesi," diye soludu Luna arkasını dönerek, "Buraya gelirken bütün gece duydum. O olmalı!"

"Gitmeliyiz!" Yoongi ısrar ederek tekrar yürümeye başladı. Daisy onu takip etti ve Jimin'in zayıf bacaklarını tekrar oynatmaya başlamaktan başka seçeneği yoktu, ama Luna hareketsiz kaldı ve karanlık tünele baktı.

"Luna, hareket et," Jimin çarpık bir şekilde "Hadi!"

"Ben..." Luna onlara bakmak için döndü ve sonra tekrar karanlığa baktı, "Ben yetişeceğim," dedi, ayakları onu karanlığa geri götürmeye başlayarak, "Ona yardım etmeliyim, Onu burada bırakamayız!"

"Hayır Luna!" Jimin ağladı, ona dönüp onunla yüzleşmek için yeterli enerjiyi toplamaya çalışarak, "Luna, yapma, gitmeliyiz!"

"Onu buradan Jungkook'un kulübesine götürün!" dedi Luna, arkasında sadece Jimin'in ağlayarak attığı çığlıklarını bırakıp karanlığa koşarak.

*******

Jungkook'un görüşü kararmaya başlamıştı ama pes etmeyecekti. Yaratığı tekmeledi ve bıçağıyla yaraladı ama hiçbir şey onu irkiltecek gibi görünmüyordu. Bilinci yavaşça kapanırken, İblis kız kardeşinin sesiyle ona bağırmaya devam etti.

Arka cebindeki işaret fişeğine ulaşmak için elinden geleni yaparken kolları gevşemeye başladı. Ancak, hiçbir gücü kalmamıştı.

"Kookiem!" Yaratık kız kardeşinin sesiyle bir kez daha onunla alay etti ama sonra ses başka bir şeye dönüştü. Daha yeni bir şey, "Jungkook!"

Ses Luna'nın idi ve kan donduran bir çığlıkla sona erdi. Luna için endişelenerek anlık bir panik patlaması yaşadı, ama yaratığın onunla birlikte olduğunu ve kaçmış olmaları gerektiğini anlayınca sakinleşmeye başladı. Başının döndüğünü hissedebiliyordu ve vücudu sonunda savaşmaktan vazgeçerken gözleri tekrar kafatasına döndü.

*********

Luna küçük silahı kalçasından çıkardı ve karanlık tünellerde gezinmeye çalışırken meşaleyle tuttu. Yaratığın çığlığını hâlâ duyabiliyordu ama onun kendi sesini kullandığını duyunca, kanı dondu.

Korkusunu yutarak, olabildiğince sessizce sesleri takip etti, ayağı bir şeye çarptığında küfretti. Hemen meşaleden gelen ışık huzmesini ayağının olduğu yere savurdu ve ne olduğunu görünce kaşlarını çattı.

Luna çömelerek küçük tahta kutuyu açtı ve içindekileri görünce gözleri büyüdü.

"Bir işaret fişeği tabancası," diye fısıldadı, onu alıp çabucak inceleyerek. Kullanımı oldukça basit görünüyordu, bu yüzden talimatları izleyerek kutudaki tek işaret fişeği ile doldurdu ve Jungkook'un ona verdiği silahı koydu. Bu durumda bir işaret fişeği tabancası çok daha faydalı olacaktır.

"Kookiem! Yardım et!" İblisin çığlıkları şimdi onun sesiyle Jungkook'un kız kardeşi olduğunu söylediği genç kızın sesinin bir karışımıydı. Tünelleri geçerken sesleri giderek yükseliyordu ve bedeni korkudan titriyor olsa da devam etmesi gerektiğini biliyordu.

Jungkook'dan ses yoktu ama yaratığın hala çığlık attığını görünce, onun hala hayatta olduğunu söyleyebilirdi.

Gözleri genişledi. Köşeyi döndüğünde ve korkunç yaratıkla neredeyse yüz yüze geldiğinde gözlerinde yaşlar hissetti.

Uzun, kemikli parmaklar Jungkook'un boynuna dolanmış, yavaşça sıkıyor ve uzun, ağartılmış beyaz kafatası yüzüne yakındı, kanlı dişlerinden pis tükürük damlıyordu. Yamalı, küflü görünen kahverengi kürk, meşalenin ışığında daha da kötü görünüyordu ve umutsuzca kaçmak ya da silahı ateşlemek istedi. Ancak ateş ederse, Jungkook'a vurabilirdi, bu yüzden yapabileceği tek şeyi yaptı.

Adını haykırdı.

"Jungkook!"

Yaratık kafasını salladı, yüksek sesle hırlayarak Jungkook'un vücudunu bıraktı ve yavaşça ona doğru yürümeye başladı.

"Luna, acıyor Luna!" Kardeşinin sesi, göğsünden dışarı fırlamış, çarpık ve soğuk yaratıktan geliyordu.

Luna vücudunda ani bir öfkenin yükseldiğini hissetti, o kadar sıcak ve yakıcıydı ki bir an için korkusunu kaybetti.

İşaret fişeğini ona bağırırken kaldırdı ve tek bir hızlı hareketle tetiği çekti.

Wendigo /Jeon Jungkook/ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin