"Wendeego nedir?" diye sordu Daisy, Luna'ya bakarak.
"Wendeego değil," diye düzeltti Jungkook, "Wendigo. Ve basitçe söylemek gerekirse, insan eti yiyen bir yaratık."
"Basit istemiyorum," dedi Luna, "Ayrıntı istiyorum. Bu şeyi, kardeşimi ve kuzenimi bundan nasıl kurtarabileceğimizi bilmek istiyorum!"
Jungkook iç çekti, "İyi. Dikkat et, gelecekte hayatını kurtarabilir." İki kız da başlarını salladığında, yüzleri ciddiydi, Jungkook masaya yaslandı, "Tarihi efsanelerde iki tür Wendigo vardır. Birincisi, şudur. Wendigo aslen insandır. Değişimin bireyin içinden mi yoksa kötü bir ruhtan gelen harici bir mülkiyetten mi geldiği konusunda çelişkili efsaneler vardır. Diğeri ise Wendigo'nun aslında sadece insanları avlayan bir canavar olduğudur."
Her iki kız da şimdiden biraz korkmuş görünüyordu ama sessiz kaldılar ve Jungkook'un konuşmasına devam etmesine izin verdiler.
"İlk durumda, orijinal insan kapana kısılırken açlıktan ölmek zorunda kalacaktı; genellikle kış aylarında dağlarda. Başka bir insanın etini yemeye başvuracak kadar çok acı çekmeleri ve beslenme için çok umutsuz olmaları gerekirdi. Sonra değişim geliyor, ama daha önce de söylediğim gibi, buna tam olarak neyin sebep olduğundan emin değilim, sadece katalizörün insan eti tüketimi olduğunu biliyorum. Hala takip ediyor musunuz?"
Luna ve Daisy başlarını salladılar ve Jungkook saatine hızlıca baktı. Birkaç saat sonra gün aydınlanacaktı , bu yüzden adamları aramaya gitmeden önce biraz dinlenebilmeleri için bunu bir an önce halletmek istedi.
"İkinci durumda, Wendigo doğdu ya da yaratıldı ya da her neyse ve zaten bir iblisti; asla insan değildi. Bu yaratıkla ilgili her iki fikirde de aynı olan bazı şeyler var ve benim ve benim yokluğum sırasında..." Boğazını temizledi, "Çalışmalarım sırasında hepsinin doğru olduğunu öğrendim, ancak efsanelerin birkaç istisnası var, bu yüzden gerçek bir Wendigo olduğundan %100 emin değilim. "
Solgun yüzlü ama yine de cesur ve kararlı iki kıza baktı ve onlara hayran olmak zorunda kaldı. Onlar vazgeçmeyeceklerdi. Ancak, İblis'in tam gücünü görmemişlerdi ve onu henüz iş başında görmemişlerdi.
"Burada söylediklerimi hatırlamanız gerek, bu çok önemli" dedi ciddi bir şekilde ve başlarını salladılar.
"Öncelikle; insan eti yiyorlar; ama sanırım bunu çoktan anladınız." Kızların ikisi de tekrar başını salladı ve Jungkook onlara hayatlarını kurtarabilecek bilgiyi vermeye başladı.
"Son derece hızlı. İstiyorsa gözünüzün görebileceğinden bile daha hızlı hareket edebilir. Ancak gözleri o kadar iyi değil" diyerek duvardaki çizimlerden birine dokundu, "Buradan da anlaşılacağı gibi gözleri. Kafatasının çok gerisinde kalıyor. Hareketi ve sesi kolayca algılıyor ama hareketsiz kalırsanız sizi göremez."
Durdu, kendini masadan iterek, "Seni gördüyse, öylece durma. Hareket etmezsen seni kaydedemeyebilir, ama aptal değil. Seni kovalıyorsa ve aniden durursan, durduğun yerde saldırır. Bu hareketsiz kalma hilesi, sadece seni görmemişse işe yarar. Bunu doğru bir şekilde açıklayıp açıklamadığımı bilmiyorum..." dedi ve iki kıza beklentiyle baktı.
"Çok hızlı ve seni kovalıyorsa sakın durma, anladım." dedi Luna, "Başka ne var?"
Kızın ailesinin az önce bir iblis tarafından ele geçirildiğini düşünen Jungkook, Luna'nın bu kadar sakin olmasından etkilenerek tek kaşını kaldırdı.
"Onu insan silahlarıyla öldüremezsiniz" dedi, "Silah ona zarar verebilir, ama sadece birkaç dakikalığına. Sadece ateş etmek zayıf bir hamle, onu öldürmeyi beceremedim" Durakladı, "Henüz."
"Bütün bunları nereden biliyorsun?" Daisy aniden, "Yakınlarda böyle tehlikeli bir yaratık varsa neden böyle bir yerde kalıyorsun?" diye sordu.
Jungkook iki kadının yanından kapıdan çıkmadan önce sessizleşti, "Sabaha kadar dinlenmemiz gerekiyor." dedi, "Duş alacağım ve sonra bize yiyecek bir şeyler hazırlayacağım. Gücümüzü yüksek tutmamız gerek."
Daisy ve Luna birbirlerine baktılar ve ardından Jungkook'un peşinden odadan çıktılar. Kapıyı tekrar kapattı ve duş almak için doğruca banyosuna gitmeden önce onları merdivenlerden yukarı çıkardı. Yorgundu ama Daisy kulübeden ayrılmadan biraz önce uyumayı başardığı için tehlikeli değildi.
Sadece iç çamaşırla kalana kadar soyundu Jungkook, sonra duşu açtı. Tam boxerını çıkarmak üzereyken banyonun kapısı açıldı. Luna içeri girerken şaşkınlıkla dondu kaldı.
"Çok üzgünüm," dedi, "Daisy kahveyi döktü! Suyu henüz duymadım ve sen de kapıyı açmadın bu yüzden ben-" Dondu, gözleri Jungkook'un çıplak göğsünde, "Ben... Üzgünüm," dedi tekrar gözlerini indirerek ve kör gibi bir havluya uzanarak. Onu aldı ve hızlı bir şekilde kaçıp kapıyı arkasından kapattı.
"Siktir!" diye mırıldandı Jungkook, kendine bakarak. Doktorların tedavisini bitirdiğinden beri kimsenin onu çıplak görmesine izin vermemişti. Şimdi biri sadece göğsündeki devasa, çirkin yara izini görmekle kalmadı, aynı zamanda Luna hakkındaki izlenimlerinden zaten bir açıklama talep edeceğini biliyordu.
İçini çekerek duşa girdi ve kendisini onun yüzünü tekrar görmeye zihinsel olarak hazırlamaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wendigo /Jeon Jungkook/ JJK
Fanfiction"Hey!" Çığlık atarak ileri atıldı ve pokeri salladı. Yaratığı yan tarafına vurdu ve beyaz kafasını yavaşça çevirerek ona, kafatasının yuvasında gizlenmiş ölü, oyuk gözlerle baktı. Jungkook'un ailesi, şeytani bir yaratık tarafından yok edildi. Tüm h...