Günlük

49 9 6
                                    

Onlara söyledim. Onlara gitmemelerini söyledim. Gelmediklerinde şaşırmamalıydım ve polisten bir "ayı" tarafından saldırıya uğradıklarına dair bir telefon aldım.

Polis dikkat etmezken gizlice klubeye girdim. Geceydi, ama etrafta bu kadar çok insan varken Wendigo asla kendini ele vermez... Geri dönüş yolculuğu daha zor olacak ama çite çabucak ulaştığım sürece güvende olmalıyım. Garantisi yok ama henüz çiti geçmedi ve yeni beslendi, yani daha az şans var.

İçeride her yerde kan vardı, bu yüzden Wendigo'nun kardeşimi ve karısını onları sürüklemeden önce öldürdüğü açıktı. Bu alışılmadık bir durum ama belki de karşılık vermelerinden dolayıdır.

Kıza ne olduğunu bilmiyorum, oğlan yatak odasında göğsünde yırtıklarla bulundu. O şanslıydı. Kardeşime odaklanmış olmalı, yoksa onun için daha sonra geri gelirdi.

Kızı almış olmalı, ama araştırmaya gittiğimde, Wendigo'nun kaldığı madenlerin içinde veya çevresinde ondan hiçbir iz göremedim. Belli ki ebeveynleri vardı, ama kız orada değildi. Daha sonra dönüş yolunda birkaç küçük ayak izi buldum, bu yüzden çabucak kaçmış olmalı.

Polisle görüştüm ama kimse onu bulamadı ve nehre ulaştığında iz kayboldu; içeri kaymış gibi görünüyordu. Bu havada, o akan, buzlu suda beş saniye bile dayanamazdı. Aramaya devam ettim, ama sudan çıktığına dair hiçbir iz yoktu... Daha sonra küçük bir insan bacak kemiğine benzeyen şeyi çiğneyen bir kurt buldum. Onu kurtarmak için çok geç kalmıştım.

Bugün polisten, çocuğun velayetini alıp alamayacağımı soran bir telefon aldım. Katılıyorum. Onlarla çok yakın olmasam da ailesi olmayan birine gitmesini istemedim. Muhtemelen beni hatırlamıyor bile, onu görmeyeli çok uzun zaman oldu.

Wendigo'yu gördüğünü biliyorum ve ona bu ormanlarda hayatta kalmayı öğreteceğim. Büyüdüğü zaman, ona ormanlarda musallat olan bu iblis hakkında bildiğim her şeyi öğreteceğim ve onu öldüreceğiz. Yardım alırsam daha kolay olacak.

Artık yaşlanıyorum ama yeğenimi korumak zorundayım. Wendigo'dan kaçtığı için ne kadar şanslı olduğu hakkında hiçbir fikri yok, ama şimdi öyle, hayatının geri kalanında lanetli olacak. Ona bu kadar yakın yaşamak, kopup peşinden gidene kadar onunla sürekli alay edeceği anlamına gelir. Bu ölene kadar devam edecek. Yakınlarda yaşamasaydı, tüm araştırmalarıma göre nerede yaşarsa yaşasın onu bulup yine de geri sürükleyecekti.

Bilmeliyim.

Ona Wendigo'yu öğretmeye başladığımda çıkarmayı unutursam diye, bu günlük girişini diğerlerinden ayrı tutacağım. Kız kardeşi hakkında boş umutlar beslemesini istemiyorum.

Kardeşim Seungkwan ve onun sevgi dolu karısı Jeoyeon huzur içinde yatın.

En küçük çocukları ve ilk kızları Jeon Bee huzur içinde yat.

Söz veriyorum Jeon Jungkook. Seni koruyacağım!

Wendigo /Jeon Jungkook/ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin