Dağın dibine geldiklerinde Luna derin derin nefesler alıyordu. Jungkook hızlı bir adım atmıştı ve Luna devam etmesine ve şikayet etmemesine rağmen, mücadele etmeye başladığı açıktı. Jungkook alnındaki boncuk boncuk terleri görebiliyordu ve sonunda durduklarında, düşmüş bir ağaca yığıldı ve ağrıyan ayakları sonunda ağırlığından kurtulurken yumuşak bir rahatlama ile nefes verdi.
"İyi yaptın," dedi ona, nedense onu cesaretlendirme ihtiyacı hissederek. O kadar cesur davranmıştı ki, en azından "İlk seferimden çok daha iyi" olduğunu bilmesi gerektiğini hissetti.
Luna homurdandı ve kendini gülümsemeye zorluyormuş gibi görünüyordu ama işe yaramadı.
"Yaklaştık mı?" diye sordu, sırt çantasından bir şişe su çıkardı ve büyük bir yudum içti.
Jungkook başını salladı ve ağaçlara baktı. Daha önce hiç ormanda bu kadar derine girememişti ve burası daha karanlıktı. Kuşların cıvıltısı, hatta cırcır böceklerinin cıvıltısı yoktu ve her şey yanlıştı.
Ağaçlar çoğunlukla ölüydü, ya da değilse bile, güneş ışınlarını engellemek için yapraklarla dolu uzun dalları ile diğer ağaçların üzerine uzanıyorlardı.
"İşte" diye mırıldandı, ölü bir ağaca doğru adım attı ve parmaklarını dökülen ağaç kabuğunda gezdirdi. Ağacın derinliklerine bir dizi pençe tarafından yapılmış büyük bir yarık oyulmuştu. Jungkook'un göğsündeki yara izine çok benziyordu ve girintilere nazikçe dokundu.
"Kendi bölgesini işaretliyor" dedi, "Bu işaretleri takip edersek, eminim bizi doğru yere götürecektir."
Luna derin bir nefes aldı ve ayağa kalktı, "Tamam. O zaman gidelim."
*******
Yoongi, yıllar gibi hissettiren bir süre boyunca yavaş yavaş bileklerinin etrafındaki sıkı iplerden kurtulmaya çalışıyordu. Şimdiye kadar bileklerini ovuşturmaktan başka bir şey yapmamışlardı ama o pes etmeyecekti. Kız arkadaşının ve kuzeninin bu tanrının unuttuğu mağarada bir canavarın elinde ölmesine izin vermeyecekti.
Jimin onun yanında uyuyordu ve Yoongi, yakında tıbbi yardım almazsa başaramayacağından oldukça emindi; Ayaklarının dibinde sürekli damla damla kan birikiyordu ve gözlerini açık tutamıyordu. Daisy de sessizdi ama Yoongi onun uyumadığını biliyordu.
Köşede oturan iğrenç şeytanı izlemekle meşguldü. Loş ışıkta Yoongi, canavarın yürüyemecek bir noktaya gelene kadar zayıfladığını görebiliyordu; yamalı, kirli, kahverengi kürkün içinden göğüs kafesi ve omurgası açıkça görülüyordu. Eşit uzunlukta, yırtıcı bir kuş gibi kıvrık pençelerle biten uzun, ince parmakları ve sevgili şekilli kafasından çıkan uzun boynuzları vardı.
Kafa ağartılmış beyaz, uzun bir kafatasından başka bir şey değildi, ama Yoongi'yi en çok korkutan şey İblis'in gözleriydi. Göz yuvalarını boş ver, o kadar derin ki neredeyse gözleri olmadığını bile düşünürdünüz, sararmış ve donuktular. Uzun süredir ölü olan bir şeyin gözleriymiş gibi görünüyorlardı ve gözlerini kırpmadan sadece bakıyordu.
Sonunda ayağa kalkıp mağaradan yavaşça dışarı çıkmadan önce orada oturup üç mahkumunu izledi. Baran, sola dönüp gözden kaybolmadan önce bir çeşit koridorda yürüdüğünü gördü.
"Yoongi." Daisy'nin sesi zar zor duyulabilir bir fısıltı gibi çıktı, "Seni seviyorum."
Yoongi kız arkadaşına bakmak için döndü, gözleri kocaman oldu, "Ben de seni seviyorum Daisy." dedi, "Ama bu kadar kesin konuşma. Buradan çıkacağız. Seni çıkaracağım. , o şeyin seni öldürmesine izin vermeyeceğim!"
Daisy biraz burnunu çekti ve ayaklarına baktı, "Yapabileceğimizi sanmıyorum Yoongi," diye fısıldadı, "Sadece bilmeni istedim... Ve eğer bu beni senden önce öldürürse, lütfen izleme. Benimle mutlu zamanları hatırlamanı istiyorum, ölüm sahnemi değil."
"Yapma!" Yoongi bağırdı "Böyle düşünme! Çıkmalıyız! İkinizi de dışarı çıkaracağım!"
"Bir karamsarla aynı fikirde olmaktan nefret ediyorum," Jimin, Yoongi'nin diğer tarafından eğilerek kuzenine dönmesini sağladı, "Ama bende çıkacağımızı sanmıyorum Yoongi. Yine de denemeni takdir ediyorum."
"Yeter!" Yoongi giderek sinirleniyordu ama gözlerinde yaşlar vardı, "İnanmalısın, pes etme!"
Jimin bir kahkaha patlattı, "İblis ilk önce beni öldürecek ve dürüst olmak gerekirse, sanırım acının durması için minnettar olurum. Sadece Luna'nın kaçması için dua ediyorum."
"Dur artık!" Yoongi hem acı hem de öfkeyle dişlerini gıcırdatıyordu. Ne olursa olsun vazgeçmeyecekti.
"Kabul et Yoongi." dedi usulca, "İplerimizi çözebilsek bile yürüyemem. Bilincimi bile açık tutamıyorum." Acı verici derin bir nefes aldı.
"Ben zaten öldüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wendigo /Jeon Jungkook/ JJK
Fanfiction"Hey!" Çığlık atarak ileri atıldı ve pokeri salladı. Yaratığı yan tarafına vurdu ve beyaz kafasını yavaşça çevirerek ona, kafatasının yuvasında gizlenmiş ölü, oyuk gözlerle baktı. Jungkook'un ailesi, şeytani bir yaratık tarafından yok edildi. Tüm h...