On Yedi

51 9 27
                                    

Luna sıçradı ve İblis'in çığlığını duyduğunda kollarını Jungkook'un koluna kilitledi.

Jungkook döndü, onu arkasına itti ve neredeyse arkalarındaki nemli duvara sıkıştıracaktı. Tüfeğini hazırladı, kaçınılmaz olarak onlara doğru geldiğinde yaratık için hazırdı.

Ancak, öfke çığlığından bir an sonra, mağaradan ormana doğru giden hızlı ayak sesleri duydu. Ve sonra farklı bir şey duydu; bir tür ayak sürümesi, acı verecek kadar yavaş ve ıstırap içindeki birinin sert nefesiyle birleşiyordu.

Duvardaki birkaç yanıp sönen ampulden gelen loş ışıkta gözlerini kıstı ve onlara doğru gelen üç kişinin figürünü görünce Luna'nın nefesinin kesildiğini duydu.

"Jimin!" Luna, Jungkook'tan kurtuldu ve gözlerinde yaşlarla üçlüye koştu. Daisy ve Yoongi erkek kardeşini zar zor ayakta tutuyordu ve onu görünce üzüntülü bir hıçkırık koptu ağzından.

"Hayır, Luna," Sesi neredeyse zar zor duyulabiliyordu, "Neden buradasın? Kaçman gerek!"

"Seni bırakamam." diye hıçkırdı, "Sana ne oldu?"

"Şimdi sarılma ve ağlaşma zamanı değil," diye tısladı Jungkook, hızla onlara doğru ilerleyerek. Jimin'in kolunu Daisy'den aldı ve kendi omzuna sardı, "Onu bu tarafa getirin, böylece onu çabucak düzelteyim, o zaman dışarı çıkmamız gerek!"

Yoongi, Jungkook'un Jimin'i mağaraya götürmesine yardım etti ve onu yere indirdiler. Jimin acıdan dişlerini birbirine kenetledi ama ses çıkarmadı.

Jungkook gömleğinin kalıntılarını ondan çıkardı ve yaraları inceledi, "Göründüğü kadar kötü değil," Diğerlerine güven verircesine mırıldandı, dikişe ihtiyacı olacak ve bazı kalıcı yaraları olacak. Kalıcı yaraları olacak ama enfeksiyon kapmadan veya kanamadan onu hastaneye götürdüğümüz sürece iyi olacak. Şimdilik kanamayı durdurabilirim."

Jungkook sırt çantasından bir kutu çıkardı ve Jimin'in acı inlemelerini görmezden gelerek, katlanmış bandajları pençe izlerinin en derin kısımlarına bastırdı. Yoongi oturmasına yardım etti ve Jungkook kalan bandajları etrafına sıkıca sararak kanı durdurdu. İşi bitince sırt çantasını omuzlarının üzerine çekti ve kalkmasına yardım etti.

"Gitmemiz gerek," dedi, "Kamyonuma gitmemiz gerekiyor, böylece o bizi yakalamadan gidebiliriz, ama önce ormanı geçmemiz gerekiyor."

Jimin biraz sallanıyordu ama en azından uyanıktı, "Yapabilirim," diye mırıldandı, "Zihnimi olumlu tutmam gerek."

Yürümeye başladıklarında biraz yana sendeledi ve Yoongi onu yakaladı.

"Bee seni öldürecek Jimin." dedi, "Bize buraya gelmememizi söyledi ve şimdi neredeyse ölüyorsun. Sana söylediğim şeyle başa çıkabilir miyim bilmiyorum ama bizi de mahfedecek."

"Evet," diye onayladı Jimin, "Ama benim savaş yaralarım olacak. Piliçler savaş yaralarını sever."

"Gerçekten şakanın zamanı mı?!" diye bağırdı Daisy.

"Bu bir başa çıkma mekanizması, kapa çeneni," Jimin içini çekti.

"Bee mi?!" Jungkook olduğu yerde durup arkasını döndü. Gözleri kocaman olmuştu ve Jimin zayıf bir şekilde başını salladı.

"Sevgilim."

Jungkook başını iki yana sallayıp tünellerde ilerlemeye başlamadan önce bir an için hareketsiz kaldı. Bu sadece bir tesadüftü. Bee alışılmadık bir isimdi ama onun olmasına imkan yoktu. Kız kardeşi yıllar önce ölmüştü ve Jungkook'un amcası onun vücudunun bazı kısımlarını bulmuştu.

"İyi misin?" Luna, Jungkook'a,  "Tuhaf davranıyorsun" diye fısıldadı.

"Şimdi sohbet zamanı değil," diye mırıldandı Jungkook, "Önce buradan çıkmamız gerek."

Luna duraksadı ve sonra başını salladı. Jungkook haklıydı. Şu anda Jimin'i güvene almak gibi bir öncelik var.

Ancak, Jungkook tekrar dondu, dinlemek için başını yavaşça yana çevirdi.

"Herkes duvara yaslansın!" Fısıldadı, "Çabuk! Ve kimse bir kasını bile kıpırdatmasın!"

Kendilerine söyleneni yapmak için çabalayan herkes, kendilerini duvara bastırdı. Jungkook, Luna'yı itti ve onu vücudunun arkasına saklayarak onun üzerine çıktı ve Yoongi, Daisy ve Jimin'e aynısını yaptı, onu yarı ayaklarının üzerinde tutuyor ve ikisini de yarı koruyordu.

Birkaç dakika sonra, nemli mağarada boğuk ayak sesleri yankılandı. Jungkook, İblis'in yavaşça onlara doğru geldiğini görebiliyordu, sanki havayı kokluyormuş gibi ağartılmış kafatası başını kaldırmıştı.

Hareketleri o kadar yavaştı ki, Jungkook uzun, ince bacakları üzerinde ayaklarını sürüyerek yavaşça geçip gitmeden önce saatlerce orada duruyormuş gibi hissetti.

"Burada olduğumuzu biliyor," diye fısıldadı, kendisine büyük gözleriyle bakan Luna'ya.

"Nasıl çıkacağız?" Ailesine bakmak için başını çevirerek fısıldadı. Acısıyla hala dişlerini gıcırdatmakta olan Jimin dışında, hepsinin yüzünde korku dolu bakışlar vardı.

Jungkook, Luna'dan biraz geri çekildi ve omuzlarını ellerinin arasına aldı, "Çıkış yolunu biliyorsun, değil mi?" Fısıldadı ve Luna kaşlarını çattı, "Doğrudan oraya geri dönün ve ana koridora çıkın. Sonra doğrudan ormana doğru devam edin. Olabildiğince hızlı bir şekilde çiti aşın ve kamyona binin. Orada buluşuruz."

"Bekle, ne sikim diyorsun sen?" Yoongi onun yanından fısıldadı, kız arkadaşı ve kuzeninden yavaşça uzaklaşarak, "Bizi burada mı bırakıyorsun?!"

"Dışarı çıkabilmeniz için dikkat dağıtacağım," dedi Jungkook, "Tek yol bu."

"Hayır, kardeşim, buradan hep birlikte çıkacağız." Yoongi, "Dikkatsiz davranıyorsun!" dedi.

Jungkook gözlerini kıstı, "Bu adam," dedi Jimin'i işaret ederek, "Zor yürüyebilir. Bir şey yapmazsam İblis'ten kaçamazsınız."

"Korku filmi izlemedin mi?!" Jimin, "Dostum, ayrılırsak, öleceğiz" diye tersledi.

"Bana daha önce ayrılmamamı söylemiştin Jungkook," dedi Luna, "Bizi bırakamazsın, biz-"

"Tek yol bu," dedi kararlı bir şekilde.Luna'nın kalçasını okşadı, "Silah ve işaret fişeği sende. Sadece sessizce ve hızlı hareket et."

"Hayır, Jungkook-"

"Şimdi, git!"

Jungkook, tüfeğini omzundan indirerek ve İblis'in gittiği yöne doğru ilerleyerek gruptan uzaklaştı.

"Siktir!" Yoongi küfretti, "Onun peşinden gitmeliyiz-"

"Hayır," Luna'nın gözleri yaşlarla doluydu; korkmuştu ve Jungkook'un incinmesini istemiyordu. Bu kadar kısa sürede onlar için çok şey yapmıştı ve onları tanımasa da onları dışarı çıkarmak için kendini feda ediyordu, "O ne yaptığını biliyor. Biz dediğini yapacağız."

Ondan ayrılmak istemese de kararlıydı. Ama hepsinden daha iyi biliyordu ki, Jungkook en yüksek hayatta kalma şansına sahipti ve sürekli düşüşler devam ediyordu. Şimdi hareket etmeselerdi, kaçma şansları bile olmayabilirdi.

"Hadi gidelim," dedi, Titreyen elleriyle meşalesini sıkıca tutarak ve grubun önüne geçerek, "Bu taraftan,"

Wendigo /Jeon Jungkook/ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin