Yedi

59 9 10
                                    

"Daisy!" Luna'nın çığlığı Jungkook'u şoktan çıkardı. Tam arkadaşının peşinden kırılmış ön kapıdan kaçmak üzereyken, bir koluyla onun belinden yakaladı.

"Hayır!" diye tısladı. "Oraya gidemezsin, hala karanlık!" 

"Güvende olacağımızı söylemiştin!" diye bağırdı, Jungkook'un onu bırakması için mücadele etti. "Burada güvende olacağımızı söylemiştin!"

"Peki yanılmışım!" diye bağırdı Jungkook. Kafası karışmıştı; Bu küçük ahşap kulübede yaşadığı süre boyunca, İblis bir kez bile o çiti geçmemişti. Ama bu sefer öyleydi ve sadece kendi bölgesinden çıkmakla kalmamış, onun topraklarına da gelmişti.

Luna, şimdi onu bırakmayan Jungkook'un koluna tutunarak hıçkırıklar içinde yıkıldı. Onun için üzüldü; bir gecede kardeşini, kuzenini ve arkadaşını kaybetmişti. Ama onun aksine, ölmemişlerdi. Henüz.

Kanepeye oturmasına yardım etti ve kapıya gitti. Tekrar kapı çerçevesini düzeltti.  Şimdi düzeltmeye çalışmanın bir anlamı yoktu, İblis onu tekrar bozacaktı. Ancak bu sefer geri gelirse hazırlıklı olacaktı.

"Hava aydınlanır aydınlanmaz, ailenin peşinden gideceğiz." diye söz verdi, ona geri dönerek ve onu kollarına alarak, "Şimdilik dinlenmemiz gerekiyor." onu yatak odasına götürdü. güçlendirilmiş bir kapısı ve penceresi vardı ve kapıyı kapatıp kilitlemeden önce onu yatağa yatırdı. Ardından kollarını kavuşturmuş ve tüfeğini de yanına dayamış halde monitörlerin önüne oturdu.

Luna sonunda sakinleşti ve yataktan aşağı süründü. Onunla monitörleri izlerken sessizdi, ama bir süre sonra konuştu.

"Sana bağırdığım için özür dilerim," Sesi zayıftı ama nedenini anlayabiliyordu. Sadece omuz silkti ve önündeki ekranları izlemeye devam etti.

"Hayır, gerçekten öyleyim." dedi, "Bize çok yardım ettin ve onları geri almak için beni Wendigo'nun inine götürmeyi kabul ettin. Minnettarım. Sadece beklemiyordum. Buraya gelmesini, sen dediğinde-"

"Bunu daha önce hiç yapmadı." diye sözünü kesti Jungkook, gözleri hala ekranlara odaklanmıştı, "Hiç. Ve mutfakta olduğum ve burada olmadığım için savunmayı kaldıramadım. Orada kalmak yerine buraya koştuğum için Daisy'yi almasına engel olamadım."

"Kendini suçlama," dedi Luna. Uzanıp hafifçe elini Jungkook'un koluna koyarak, "Senin hatan değildi."

Jungkook içini çekti ve aşağı baktı, "Sana karşı dürüst olmam gerekiyor. Tam olarak nerede yaşadığını bilmiyorum ama genel alanı biliyorum. Sana yalan söylemeyeceğim ama korkutmak istemiyorum. Bazen gün içinde ortaya çıkıyor. Nadiren, ama oluyor. Olursa, bu sefer yapabilir, davranış değişikliği olduğunu düşünürsek, ertesi sabah tekrar gelip tekrar denemek zorunda kalacağız."

Luna derin bir nefes aldı ve başını salladı, biraz geriye yaslanarak, "Ben-"

Ağaçlardan gelen ani bir çığlık ve ardından genç bir kızın korkmuş sesiyle kesildi.

"Kookiem!"

Başını iki yana salladı ama karanlık pencereden hiçbir şey göremedi. Jungkook hareket etmedi, ancak Luna kaslarının gerildiğini görebiliyordu.

"Başlamamasını umuyordum," diye mırıldandı, gözleri monitörlerden hiç ayrılmadı.

"Kookie!" Luna sordu, "Bu... Bu sen misin?"

Jungkook derin bir iç çekti ve ona döndü, "Evet. Kookie benim. Ve o ses," Başını biraz pencereye doğru çevirdi, "Kız kardeşimden duyduğum son şey bu."

Luna'nın gözleri korkuyla büyüdü. "B-bu-"

"Bana eziyet ediyor," diye yanıtladı Jungkookr ekrana geri dönerek, "Bunu hemen hemen her gece, yaklaşık bir saat kadar yapıyor." Ses bu sefer daha yakından geliyordu, "O şey benden nefret ediyor," dedi. Beni yemek istemiyor. Beni zaten birkaç kez öldürebilirdi ama yaptığı tek şey bana işkence etmek."

"Neden?"

"Bilmiyorum. Birkaç kez canını yaktığım için mi? Ya da sadece beni üzmekten zevk mi alıyor? Kaçan benim, sanırım."

Jungkook sustu ve Luna yatağa geri oturdu. Birkaç kez daha onunla konuşmayı denedi ama çoğunlukla tek cümlelik yanıtlarla karşılaştı, bu yüzden onun yerine yatağına kıvrıldı ve gözlerini kapadı.

Bildiği bir sonraki şey, Jungkook'un onu nazikçe uyandırdığıydı. "Luna, uyan, sabah oldu."

Luna gözlerini yumuşak bir inilti ile açtı, oturdu ve eliyle onları ovuşturdu. Bütün gece neredeyse hiç uyumadığı için kendini son derece yorgun hissetti. Pencereden loş bir güneş ışığı sızıyordu ve henüz çok erken olduğunu görebiliyordu. Jungkook ondan uzaklaştı ve koridorda kaybolmadan önce yatak odasının kapısının kilidini açtı. Onu mutfakta duyabiliyordu, bu yüzden kalktı ve takip etti, kahvaltı barına oturdu.

"Ye." dedi masanın üzerinden ona doğru bir tabak kaydırarak. Üzerinde çeşitli meyveler ve biraz kızarmış ekmek vardı ve kız kaşlarını çatana kadar yavaşça aldı, "Ye onu, enerjiye ve şekere ihtiyacın olacak."

O kendini yemeğini bitirmeye zorlarken, Jungkook onun etrafında hareket etti. Birkaç şişeyi suyla doldurdu ve onları mutfak zemininde duran bir çift sırt çantasına doldurdu. Daha sonra koridorda gözden kayboldu. Kalın deri bir kemerle geri geldi ve ona ayağa kalkmasını söyledi. 

Kemeri beline takarken mırıldandı. Çekmeden önce, "Kemere bir delik daha açacağım." diye kendi kendine mırıldandı. "Yemeği bitir ve bodruma in. Sonra gidebiliriz."

Luna kahvaltısını bitirip karanlık merdivenlerden inerken kalbinin hızla çarptığını hissedebiliyordu. Artık ailesine ve arkadaşına ne olduğu hakkında bir fikri olmadığı için dona kalmıştı. Ama ne olursa olsun onları geri alacaktı.

Onu hiçbir şey durduramayacaktı. Wendigo bile...   

Wendigo /Jeon Jungkook/ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin