Son kez Merhabalar efendim.
Nasılsınız?
Ben pek iyi değilim, içimde bir burukluk hakim. Yaklaşık 2 buçuk senedir içinde olduğum bir kurguya elveda demek kolay değil elbet.
Ama en çok da size veda etmek kolay değil.
Verdiğiniz destekler olmasaydı şayet, bugün bu satırları yazıyor olmazdım. Her oyunuz ve her yorumunuz beni biraz daha güçlendirdi bu yolculuk da.
Sizlerin hakkını nasıl öderim bilmiyorum. Ne kadar teşekkür etsem az.
Her birinizin çok güzel bir kalbi olduğunu biliyorum. Beni en çok sizin anladığınızı da.
Bir sürü hatalarla dolu bu kurguya hayatınız da yer verdiğiniz için size ne kadar minnettarım anlatamam.
Bütün saçmalıklarıma göz yumduğunuz ve desteklerinizi bir an bile eksik etmediğiniz için çok teşekkür ederim.
5-10 kişi ile çıktığım bu yolculuk şimdi 100.000 okunmayla devam ediyor.
Ne olur bana hakkınızı helal edin.
Bu zamana kadar aranızdan 1 kişinin bile kalbini istemeyerek de olsa kırdıysam, çok çok özür dilerim.
Beşik Kertmesi artık resmen bitti ve biz aranızdan devam etmek isteyenlerle yeni kurgulara yolculuğa çıkacağız.
Elbet onları sizler de ben de özlediğimiz de özel bölümler gelecek. Bunun için bana tek bir mesaj atmanız yeterli.
2 hafta içerisinde yeni kurgumuzda onları da göreceğiz tabii ki.
Bu akşam KÜÇÜĞÜM'ün tanıtım bölümüyle orada buluşalım olur mu?
Artık burayı yavaş yavaş terk ediyorum ve yorumlarda sizlerle buluşmak için sabırsızlanıyorum.
Bana, yazmakta hiç bir zaman çekinmeyin lütfen. Ben sizden hiç bir zaman uzaklaşmayacağım. Her derdinizde kapımı yavaşça çalın, o kapı size her zaman açılacak.
Ee tıpkı Su'nun dediği gibi, artık bize ayrılan sözcüklerin sonuna geldik.
Son kez o klasik cümlemle size veda ediyorum.
Esen Kalın ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beşik Kertmesi
Teen FictionBen Su AYHAN. Dedem ve babamın beşik kertmesi adında bir saçmalığı yüzünden kardeş olarak bildiğim bir adamla evlenmek zorunda olan zavallı bir kız. ******** Ben Ateş KARAOĞLU. Ailemin, ben daha bebek iken evleneceğim kişiyi seçtiği, lakin o kızı ge...