12.BÖLÜM

7.4K 277 99
                                    

"Sevgilimin karısıyla tanışmaya geldim!"

Sevgilimin?

Ne oluyor be! Ne sevgilisi?

Başımı hiddetle Ateş'e çevirdim. Öldürücü bakışlarımı kızın üzerinden çekip bir süre bana baktı.

"Ben sana doğruyu söyledim Su! "

Kaşlarımı çatıp olanları anlamaya çalıştım. Evet, ona güveniyordum. Evliliğimiz her ne kadar gerçek olmasa da, benimle evliyken başka bir kızla birlikte olmazdı.

Yalan mı söylemişti bana!

" Demek o meşhur Su sensin!.. "

Kızın sesiyle başımı ona çevirdim ve Ateş gibi öldürücü bakışlarımı yollamaya başladım.

" Sevil! Defol git burdan! Aramızda ki herşeyin bittiğini söyledim sana! "

Kız Ateş'e yapmacık bir gülümseme gönderdi ve elini karnına koydu. Bakın KARNINA diyorum!..

" Aramızda ki herşey bitmedi Ateş! Ben... Hamileyim! "

Ateş afallamış bir şekilde bir kıza bir karnına baktı ve sonra büyük bir nefretle bağırmaya başladı.

" Yalan söyleme Sevil! Ben sana dokunmadım bile! "

" Evlilik haberini aldığın akşamı unutuyorsun! Çok içmiştin hatırlamaman normal! "

İçime, tam böyle göğsümün ortasına bir şey oturmuştu sanki! Yutkununca geçecek gibi ama geçmeyen!.. Neden canım yanıyordu şuan? Neden ağlamamak için zor tutuyordum kendimi!? Aramızda gerçek bir karı koca ilişkisi olmayabilirdi, onu hala bir arkadaşım olarak görebilirdim! Ama o şuan benim kocamdı!.. Benim Kocam! Oysa başka bir kadın karşıma geçmiş, ondan hamile olduğunu söylüyordu.

"Yalan söylüyorsun! "

Ateş, hala nefretini kıza kusmaya devam ederken, çantasını karıştırmaya başladı. Aradığını bulduğunda, testi masaya bıraktı.

" Al kendi gözlerinle gör! "

Gözlerinde ki yabancı olmayan korkuyu fark ettiğimde olanların hepsini anlamaya şimdi başlamıştım.

Ateş, elindeki testi incelerken kıza yandan bir gülüş atıp yönümü tamamen ona çevirdim.

" Ah be canım... Demek hamilesin. "

Herkesin bakışları bana dönerken, kız elini tekrar karnına yerleştirip cevap verdi.

" Evet, hamileyim... "

Kıza ona acıdığımı belli eden bir bakış attım ve derin bir nefes aldım.

" Bana bunu yutturabileceğini mi sanıyorsun hala?.. Kızım bende yaptım bu testi! Hamile olmam imkansız olmasına rağmen... Ve bende hamileydim! Neyi nasıl yaptığını çok iyi bilirim. "

" Ne saçmalıyorsun sen be! Hamileyim diyorum sana! "

" O öyle bir testte anlaşılmaz. Suna, birine söylermisin beş tane gebelik testi alsın! "

" Tabii Su hanım. "

Suna hemen dışarı çıktığında, kız büyük bir heyecanla çırpınmaya başladı.

" Siz iyimisiniz? Ateş, bana inanmıyormusun? "

Ateş, başını olumsuz anlamda sallayıp testi sertçe masaya fırlattı.

Kızın çırpınışları ve gitmeye çalışması içinde geçen bir kaç dakika sonunda, elinde bir poşetle koruma olduğunu tahmin ettiğim bir adam içeri girdi.

Beşik KertmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin