Bu bölümü _elifnur470 a ithaf ediyorum...
⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
Sabah gözlerimi kasıklarımdaki keskin sancıyla araladım. Hey, ne oluyor!? Ağzımdan istem dışı çıkan mırıltıyla pikeyi üzerime çekip yatakta oturur pozisyona geldim. Yüzümü kapatan saçlarımı omuzlarımın arkasına itip etrafa baktım. Yanımda uyuyan adamı görünce yüzümde sersem bir gülümseme peydah oldu. Sarkmış dudakları, çatılmış kaşları ile öpme hissi uyandırıyordu. Gözümün önüne gelen sahneler yüzümün kızarmasına sebep olurken, gülümsemem daha da yayıldı. Dudaklarının sıcaklığı hala hafızamdaydı. Elimi dudaklarımın üzerine götürüp bakışlarımı tekrar yüzüne doladım.
Bana neler yaşatıyorsun be adam?
Tekrar hissettiğim, kasıklarımdaki yabancı sancıyla ağzımdan firari bir inilti çıktı. Elimi karnıma götürüp başımı yukarı kaldırdım. Gözlerimi kırpıştırıp geçmesini bekledim.
Pikeyi koltukaltlarım da sabitlerken, sesi kulaklarımı doldururdu."Güzelim, neyin var? "
Pozisyonumu bozmadan derin bir nefes aldım.
" Bilmiyorum. "
O da benim gibi oturdu ve bir süre beni süzdü. İşaret parmağını boynumda gezdirdiğinde ani bir refleksle kendimi geri çektim.
" Ateş! "
Yüzüne muzip bir gülümseme yerleştirdi ve bakışlarını boynumdan gözlerime çıkardı.
" Benden izler taşıyorsun... "
Yüzümün kızarmaya başladığını hissettiğimde başımı eğdim.
" Karnım ağrıyor!"
Bakışları eski haline dönerken ayağa kalktı ve beni kucağına aldı. Üzerimde ki örtünün düşmesiyle kollarımla kendimi saklamaya çalışırken, bir taraftan da bağırdım.
"Ateş! Ne yapıyorsun ya!? "
Gülüşü odada yankılanırken dudaklarını kulağıma sürtüp konuştu.
" Saklamana gerek yok, dün gece hepsini gördüm. "
Gözlerim büyürken omzuna güçsüz bir yumruk atıp homurdandım.
" Edepsiz! "
Dudaklarını şakaklarıma bastırıp banyonun kapısını açtı ve içeri girdi. Beni küvetin içine bırakırken kapıyı kapatıp sıcak su ayarını yaptı ve yanıma geldi. Ben hala kendimi saklamaya çalışırken arkama geçti ve bedenimi kendine çekti. Utanç bütün bedenimi ele geçirirken birbirine doladığım kollarımı ayırıp belime sarıldı. Nefesimi tuttum ve ellerim ile kollarını kavrayıp kendimi serbest bıraktım. Çenesini omzuma yaslayıp nefesini tenime değdirdi.
"Nefesimi kesiyorsun... "
Gözlerimi kapatıp dişlerimi dudaklarıma geçirdim ve sersemce gülümsedim. Bir adama böyle şeyler hissettirdiğini bilmek insanın gururunu okşuyordu. Nerden bilebilirdim ki;istemeyerek çıktığım bu evlilik yolculuğunda bir gün bu adama ait olacağımı... Dudaklarını boynumda hissettiğimde gözlerimi açıp gülümsememi genişlettim.
"Seni seviyorum. "
Başımı çevirip gözlerine bakarken alnımı alnına yaslayıp fısıldadım.
" Bende seni... "
Bakışlarım istemsizce dudaklarına kaydı. Beklemeden dudaklarıma kapandığında hemen karşılık verdim. Tutku dolu öpüşlerinin arasında hissettiğim duyguların haddi hesabı yoktu. Titreyen ellerim ve kızarmış yanaklarım bunun sadece bir parçasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beşik Kertmesi
Teen FictionBen Su AYHAN. Dedem ve babamın beşik kertmesi adında bir saçmalığı yüzünden kardeş olarak bildiğim bir adamla evlenmek zorunda olan zavallı bir kız. ******** Ben Ateş KARAOĞLU. Ailemin, ben daha bebek iken evleneceğim kişiyi seçtiği, lakin o kızı ge...