4.BÖLÜM

10.7K 299 178
                                    

"anne baba... Ben... Hamileyim..."

Evde oluşan sessizliği Damla'nın elinden düşen kumanda bozdu. Herkes şaşkın gözlerle bana bakarken, annem gözlerini kapatıp inanmak istemiyorcasına tekrar sordu.

"sen H-hamile misin? "

Kafamı sallayıp utançla yere baktım. Allah'tan gerçek değildi. Şimdi sizi daha fazla merakta bırakmadan hain planımızı anlatıyorum. Ateş'in bir arkadaşı - lakin benim hiç haz etmediğim- Burak'tan hamile olduğumu söyleyecek bu sayede Ateş ile evlenme işini unutturacağız. Bu iş unutulana kadar oyun devam edecek ve biz Burak'la bu süreçte yurt dışına çıkıp evlendiğimizi söyleyeceğiz. Bir kaç ay sonra da Türkiye'ye geri gelip - nasıl diyeceğimizi bilmediğimiz bir şekilde - yalan olduğunu söyleyeceğiz.
Evet biraz acemice ama bundan başka şansımız yok!

Babam ayağa kalkıp, bana doğru bir adım attı.

"k-kimden? Babası kim? "

" B-burak! "

Annem kafasını bir sağa bir sola sallayıp ayağa kalkıp,

"sen o çocuğu oldun olası sevmezsin Su! Bize yalan söyleme!"

"hayır anne. Evet önceden sevmezdim ama ben... Burak'a aşık oldum... " yalan gördüğüm yerde boğasım geliyo.

" olmaz ya. Benim kızım beyaz gelinliğiyle bu evden çıktıktan sonra bize bu haberi verecek. "

Vicdanım sızlamıştı. Bir an aklımdan geçen 'doğruyu söylemeliyim' düşüncesini bir şekilde unutup babama baktım.

" baba!.. Ben Ateş'le evlenemem!.. "

Babam gülümseyip kafasını salladı. Hadi ama bu kadar kolay anlayamaz.

" yalan değil mi!? Sırf Ateş'le evlenmemek için uydurduğun bir yalan!"

Kafamı hızla sallayıp, elimi karnıma götürdüm.

"hayır baba. Gerçek... Dede oluyosun."
Yalan babaaa.

"hastaneye gidiyoruz yürüyün!.."

İşte şimdi sıçtık. Hızla öne atlayıp birbir zorlukla yaptığımız gebelik testini çıkardım. Nasıl yaptığımızı hiiç sormayın.

"baba bana neden inanmıyorsun? Bak test bile var. "

Annem yanıma gelip testi eline aldı.

" ne zaman yaptın bu testi? "

" a-az önce. " Allah kahretsin sesim titremişti.

" sen bilmiyor musun bu testlerin yanılma payı yüksektir. "

" hayır anne hamileyim ben eminim. Hemm şey de oldu... " ben bunları hiç babamın yanında konuşmazdım. Çok utanıyorum.

" kaç gün? "

" bir hafta. "

Annem şüpheyle yüzüme baktı. Annem bu güne kadar hep anlamıştı yalan söylediğimi. Şimdi de anlayacak diye ödüm kopuyordu.

Annem içini çekip,

" düş önüme! " dedi.

Birlikte odama çıktığımızda kapıyı kapatıp yanıma oturdu.

" bak kızım biliyorum Ateş'le evlenmek istemiyorsun. Ama bu yalan er yada geç ortaya çıkar! "

" bu yalan değil anne! "

" ya yanıldıysan. Hamile değilsen! "

"hamileyim anne bana neden inanmıyorsunuz?"
Allah'ım ben neler diyorum.

Beşik KertmesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin