Chapter 19💜

782 114 52
                                    

Hyunsik lee yoon වත් උස්සගෙන sikroom එක්ට අරන් ගිහින් ඇදක් උඩකින් තිබ්බා.

" ආ.......මට මේක කරගන්න පුලුවන්" lee yoon බැන්ඩේජ් එකකුත් අතින් අරගෙන කිව්වා.

" අනේ ඔය පුලුවන් හින්දා කටගත්තෙ.මෙහෙ දෙනවා ඕකත් අනාගන්නෙ නැතුව" බැන්ඩේජ් එක උදුරන ගමන් කිව්වා.

" මන් කිව්වනෙ මට මේක කරගන්න පුලුවන්.ඔයා දැන් ඕක මට දීලා  යන්න."

" කටවහගෙන ඉන්නවා.නැත්තම් ඔයාගෙ කටටත් plaster එකක් අලවනවා."

"ඔයා නම් ari ටම ගැලපෙන අයියා "

" ඒ මොකද ඒ " hyunsik හිනාවෙන ගමන් කිව්වා

" ඒකිටත් දෙයක් ඕන උනොත් ඒක කොහොම හරි ගන්නවා.උබත් එහෙමනෙ "

" ආ...... ඔව්.අපි එහෙම තමා"

" ආ ඒක නෙවෙ ලගදිම jake උබෙ මස්සිනා වෙයි වගේ"

" අඩේ......ඒ තරම් සෙට්ද "

" ඔව් " lee yoon පුංචි හිනාවක් දැම්මා.

ටික වෙලාවකට පස්සෙ lee yoon ට ටික ටික ඇවිදගන්න පුලුවන් වේගෙන ආවා.එයා hyunsik ගෙ අතත් අල්ලන් එලියට ආවා.ටිකක් දුර යනකොට lee yoon එකපාරටම hyunsik ගෙ shirt එකෙන් ඇදලා අරන් පොඩි කිස් එකක් දීලා දිව්වා.hyunsik ට උන්නහිටපු තැන් අමතක වෙලා ගියා.lee yoon ට අඩි දහයක්වත් යාගන්න බැරි උනා.එයා ආයෙත් ඇදගෙන වැටුනා.

" ආ................ව්" lee yoon කෑගැහුවා.

hyunsik එයා ගාවට එන්න යද්දිම areum එයා ගාවට ආවා.

" අනේ lee yoon මොකද්ද උනේ,එන්න අපි ක්ලාස් එකට යමු." කියන ගමන් areum lee yoon වත් අරගෙන ක්ලාස් එකට ගියා.

lee yoon නොන්ඩි ගගහ එනවා දැක්ක ගමන්ම aro joong hi නැගිට්ටා.

" ඒ මොකද උනේ 😳" aro එකපාරටම ඇහුවා.

" library එක සුද්ද කරන්න ගිහින් ස්ටූල් එකකින් වැටුනා." lee yoon පුටුවෙන් ඉදගන්න ගමන් කිව්වා.

" අපේ අයියා මොකද ඔයා එක්ක කලේ" areum එක පාරටම එයාගෙන් ඇහුවා.

" ආ එයාද.එයා තමයි මට බෙහෙත් දැම්මෙ"

" මොකක්" areum හිනා වෙන්න ගත්තා." අපේ එකා වෙන කෙනෙක්ට බේත් දැම්මා.අද ඉර පැව්වෙ කොයි පැත්තෙන්ද බලන්න " areum දිගටම හිනාවෙන්න ගත්තා.

𝐇𝐢𝐠𝐡 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐥𝐨𝐯𝐞 [COMPLETE ]Where stories live. Discover now