Informacja od autora

810 40 13
                                    


Moje Drogie,

Związani wyzwaniem są drugą częścią mojej serii Związani.

Teoretycznie możecie przeczytać historię Laury i Flavia osobno, ale gorąco zachęcam do zapoznania się wcześniej ze Związanymi bezpieczeństwem.

Akcja Związanych wyzwaniem zaczyna się kilka miesięcy przed początkiem historii Kiry oraz Sergio, a później biegnie dalej po zakończeniu ich książki.

Moja nowa para to jeden żywioł. Ogień. Jak to na młode osoby przystało popełniają błędy.

Najważniejsze pytanie... jakie będą ich konsekwencje?  

Trzy wydarzenia, które na zawsze ich zmienią. Trzy konsekwencje ich działań. 

Na Waszych oczach z nastolatków staną się dorosłymi.

Pomimo faktu, że początek będzie miły i pisany w stylu New Adult mam nadzieję kilka razy Was zaskoczyć... Niech Was nie zwiodą pierwsze rozdziały... Nie jest to miła książka. Będzie ciut mniej brutalna niż historia Sergio i Kiry, ale też będą w niej dramaty. Innego rodzaju.

Będą cierpieli... pytanie tylko kto jeszcze zapłaci za ich błędy?

Pierwszy rozdział pojawi się kilka dni po epilogu Związanych bezpieczeństwem.

Prawda czy wyzwanie?

Prawda, moje Drogie. Ta książka jest dla mnie jeszcze większym wyzwaniem niż pierwsza część. Dlaczego? Same zobaczycie =)

PS. W tej książce dostaniecie rozdziały z pespektywy 3 innych postaci oprócz Laury i Flavia, w tym Kiry oraz Sergia. 

Związani wyzwaniem - ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz