Informacja od autora: Wiem, że obiecywałam Wam rozdział we czwartek, ale bardzo późno wczoraj skończyłam pracę i przegrałam walkę z samą sobą. :( Przed wami najdłuższy rozdział jaki kiedykolwiek opublikowałam =)
Moje Drogie w tym rozdziale przeczytacie pierwsze ciekawostki na temat monitoringu, o ile wszystko co będzie miało związek z Chinami jest rzeczywiście prawdziwe(tak, nawet te dziwne informacje, o których przeczytacie...) Oczywiście oprócz sugestii, że Triada ma swoich ludzi w Komunistycznej Partii Chin( chociaż kto tam ich wie...).
Natomiast wszystko związane z monitoringiem w Kanadzie jest przeze mnie całkowicie zmyślone, nie sprawdzałam żadnych informacji w tym kierunku. Obecnie w książce jest rok 2018, a wszystkie informacje odnośnie monitoringu pochodzą z października 2021. Mam nadzieję, że wybaczycie mi taką rozbieżność =) Trzymam się takiej chronologii, bo planuję jedną z późniejszych książek w trakcie wybuchu pandemii... Zobaczycie później jak moje mafie radziły sobie podczas pierwszego uderzenia koronawirusa.
Pamiętacie historię z przeszłości Kiry o chłopaku, który zamordował własnego ojca oraz wujków, bo tamci kazali mu zgwałcić jego własną matkę? Mężczyźni również wielokrotnie wykorzystywali seksualnie jego brata, który się zabił po tym jak zlikwidowali wspólnie z Iwanem oraz Wadimem resztę ich wujków. Samuel pojawi się po raz pierwszy w tym rozdziale.
PS. Tak dla przypomnienia czwarta książka z mojej serii to trójkąt Saszy, Samuela oraz Benita =)
Sergio
Ostatnie dni zostawiły u nas wszystkich gorycz porażki, a po wiadomości, że Flavio znajduje się na terenie Chin wszyscy dobrze wiedzieliśmy, że to już koniec. Już nigdy go nie zobaczymy. Przez całe życie czułem się za niego odpowiedzialny w takim stopniu jakby był moim własnym synem, a teraz mu raz popuściłem i niestety na efekt nie trzeba było długo czekać.
Popełniłem kolejny cholerny błąd nie reagując właściwie na jego zachowanie, zupełnie nie ogarniał co się wokół niego dzieje. Powinienem go kurwa zamknąć w jebanej klatce i nie wypuszczać do momentu powrotu Laury. Niestety młody wymknął się ochronie przy pomocy naszego kuzyna, w rezultacie wpadając w łapy Triady.
Szukaliśmy go całymi godzinami, ale nic to nie dało. Pierdolone żółtki podpaliły Maria i napuściły na niego psy. Podobno uwielbiają symbolikę, ja już im pokażę co to znaczy dla mnie. W tym momencie wstrzymuję wszystkie ataki, ale kiedy ostatecznie pozbawią życia Flavia zamierzam się na nich porządnie zemścić. Przekonają się na własnej skórze co to znaczy vendetta mojej rodziny.
Za kilka dni zamierzam wybrać się osobiście do Polski po Laurę, której miejsce jest w Camorrze. Żałuję, że odebrałem im ich szansę na miłość, której już nigdy nie dostaną. Iwan zaproponował astronomiczną kwotę stu milionów dolarów kilku najlepszym grupom najemników, ale nikt nie połasił się nawet na taką kwotę. Nie znam wszystkich zabezpieczeń w Chinach, ale wiem jedno. Triada jest nietykalna w tym państwie. Jakakolwiek misja ratunkowa jest całkowicie skazana na porażkę.
Wiem, że nie powinienem być zadowolony w obecnej sytuacji, ale jestem. Dzisiejsze spotkanie z moją kobietą i wieść, którą ma mi do przekazania sprawia, że wszystko nabierze nowego sensu dając siły do dalszego życia. Gdy dostałem telefon od Vita z wiadomością, że rano Kira zwymiotowała na jednego z naszych żołnierzy, a wcześniej kazała wszystkim, którzy mieli kawę wyjść z pomieszczenia już wiedziałem co się święci. Wczoraj również zwracała treść żołądka, ale myślałem, że czymś się zatruła. Moja kobieta jest w ciąży!
CZYTASZ
Związani wyzwaniem - ZAKOŃCZONE
Storie d'amorePrawda czy wyzwanie? - kieruję do Ciebie mój drogi Czytelniku pytanie. Jaka będzie Twoja odpowiedź? Czy odważysz się zagrać w grę z moją kolejną parą? Czy podejmiesz moje wyzwanie polegające na przeczytaniu drugiej części z serii Związani? Flavio to...